Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС) за темою "3D моделювання"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Алгоритми обробки даних фотограмметрії при створенні 3D моделей(2022) Харченко, Д. М.У даній роботі проведено аналітичний огляд засобів, технологій та методів, які використовуються для створення 3D моделей, проаналізовано існуючі методи створення 3D моделей та 3D сканування. Розглянуто існуючі алгоритми та програмне забезпечення для фотограмметрії, та проаналізовано апаратні особливості отримання даних для фотограмметрії. Проведено аналіз геометричних властивостей пари зображень в фотограмметрії. Розглянуто методології обробки даних за допомогою програмного продукту Agisoft Metashape Profession та 3DF Zephyr.Публікація Комплексна тема. Оптимізація 3D моделі для ігрового рушія Unity 3D(2023) Гаєвий, М. С.Об’єкт дослідження – оптимізація 3D-моделі для ігрового рушія Unity 3D. Мета роботи – засвоїти основні правила створення 3D-моделі, оптимізацію, типи програм для моделінгу, імпортувати 3D-модель в ігровий рушій Unity 3D. В атестаційній роботі було виконано моделювання 3D-мортири та її оптимізацію за допомогою програмного забезпечення Blender 3D. У першому розділі описано основні безкоштовні ігрові рушії, їх переваги та недоліки в порівнянні з Unity 3D. У другому розділі описано основні етапи та правила, які використовуються під час 3D моделювання, текстурування та оптимізації 3D моделі. У третьому розділі описано процес імпорту 3D моделі в ігровий рушій Unity 3D та показано еталоні тести оптимізованої та неоптимізованої моделі в різних умовах використання.Публікація Комплексна тема. Оптимізація 3D моделі для ігрового рушія Unreal Engine 5(2024) Рогинський, С. В.В атестаційній роботі проведено теоретичний аналіз математичних моделей використаних у процесі моделювання. У першому розділі проведено теоретичний аналіз програмних продуктів ігрових рушіїв та математичних моделей, які використовуються у процесі створення ігрових рівнів. У другому розділі розроблено та реалізовано ефективні техніки створення та оптимізацію 3D контенту для використання в ігрових рушіях. Створення 3D моделі було виконано використовуючи програмне забезпечення Blender. Розгортка і пакування було виконано використовуючи програмне забезпечення RizomUV. Текстурування було виконано використовуючи програмне забезпечення Substance Painer. У третьому розділі виконано створення ігрового рівня в ігровому рушії Unreal Engine 5. Було виконано порівняння продуктивності рівня на двох комп’ютерних системах з різним рівнем технічних характеристик.Публікація Мультимедійний стрілецький тренажер з інтерактивним анімаційним сюжетом(2021) Логвінов, О. С.Розглянуто і проаналізовано різні аналоги стрілецьких тренажерів та комп'ютерних засобів 3д моделювання, анімації і ігрових движків. З використанням ігрового движка Unreal Engine створений проект анімаційного сюжету для мультимедійного стрілецького тренажера. В роботі досліджена практична і економічна ефективність використання комп'ютерних засобів 3д моделювання, анімації та движків мультимедійних комп'ютерних ігор для створення тренувальних сюжетів найбільш наближених до реальних бойових дій у мультимедійних комплексах стрілецької підготовки. Отримані результати демонструють високу ефективність використаного методу створення анімаційних сюжетів.Публікація Створення ігрового додатку на Android в Unreal Engine 4 з використанням 3D моделювання(2023) Нікітін, Н. Р.Об'єкт дослідження – ігрові додатки. Предмет дослідження – методи створення та оптимізації ігрових додатків. Мета кваліфікаційної роботи – розробка прототипу ігрового додатку використовуючи ігровий двигун Unreal Engine. Методи дослідження – теоретичний аналіз, алгоритмування, графічне моделювання, статистична обробка даних. У даній роботі проведено огляд існуючих ігрових жанрів, класифікацію вимог ігор під різні платформи, детальний огляд ігрових рушіїв, аналіз програм під 3D моделювання, реалізацію ігрового контенту гри використовуючи програми для 3D моделювання, етапи створення додатку, розробка логіки додатку використовуючи візуальний скріптинг Blueprint, створення візуального інтерфейсу гри.