Кафедра медіаінженерії та інформаційних радіоелектронних систем (Маг_МІРЕС)

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 20 з 109
  • Публікація
    Система виявлення малих БПЛА у ближньому інфрачервоному діапазоні
    (2022) Зінченко, М. Р.
    В кваліфікаційній роботі проведено аналіз характеристик та параметрів телевізійних систем. Виконано теоретичні оцінки характеристик системи виявлення БПЛА в ближньому інфрачервоному діапазоні: проведено енергетичний розрахунок системи з інфрачервоним підсвічуванням об'єкта, проведено енергетичний розрахунок матричної системи інфрачервоного підсвічування об'єкта, виконано розрахунок чутливості камери в ближньому інфрачервоному діапазоні. Обгрунтувано експеримент з дослідження системи виявлення БПЛА в ближньому інфрачервоному діапазоні. Досліджено просторові характеристики випромінення інфрачервоного прожектора. Складено та реалізовано алгоритм отримання інфрачервоних зображень з заданим відношенням сигнал-шум.
  • Публікація
    Апаратно-програмний комплекс для дослідження характеристик фото- і відеокамер
    (2022) Єфименко, А. К.
    В атестаційної роботі проведено аналіз принципів побудови відеоапаратури, її характеристик і їх впливу на зображення, розроблена методика досліджень. Розроблено і розрахована конфігурація апаратної частини комплексу, проведено обґрунтування вибору її складових частин. Розроблено програмне забезпечення в середовищі MATLAB для обчислення характеристик телевізійної апаратури (помилки балансу білого в градусах Кельвіна і Майредах, рівень шуму в % від повного розмаху і світлову характеристику, перехідну і частотно-контрастну характеристику). Виконано експериментальні вимірювання та проведена налагодження програмного забезпечення.
  • Публікація
    Методи виявлення безпілотних літальних апарптів
    (2022) Воропаєв, В. Ю.
    У даній роботі наведено класифікацію методів виялення безпілотних літальних апараті, детальний огляд і аналіз існуючих методів виявлення і спостереження БПЛА, проаналізовано відомі методи розпізнавання БПЛА за даними оптичного локаційного інформаційного каналу. Проведено розрахунок параметрів оптичних камер Розроблено структурну схему оптичної системи виявлення БПЛА, вибрано детектор виявлення, мову програмування. Розроблено алгоритм рішення задачі виявлення БПЛА за результатами обробки відеозображення. Проведено аналіз алгоритмів підвищення можливості виявлення та відстеження БПЛА
  • Публікація
    Комплексна тема. Дослідження засобів створення ігрових додатків на прикладі створення візуальної новели. Концепт дизайн
    (2022) Зіноватна, Д. В.
    Об'єкт дослідження – ігровий застосунок. Предмет дослідження – технології для створення ігрових застосунків на прикладі візуальної новели на Ren’Py. Мета кваліфікаційної роботи роботи – розробити ігровий застосунок за допомогою движку Ren’Py. Ця робота включає класифікацію ігрових жанрів та ігрових механік, докладний аналіз технологій для створення графічного наповнення ігрового застосунку, докладний наліз сучасних движків для створення ігрових застосунків, огляд процессу створення і реалізації ігрових застосунків, перелік функціональних вимог, розроблено графічний інтерфейс застосунку.
  • Публікація
    Методи створення персонажів в геймдейві
    (2022) Заворін, Є. І.
    Предмет дослідження – засоби та методи створення 3D-персонажів Мета кваліфікаційної роботи – розробка 3D-моделі ігрового персонажа, та його текстурування Методи дослідження – Створення концепт-арту, скульптинг, моделювання, ретопологія, UV-розгортка, ріггінг, запікання, текстурування. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз предметної області, проаналізовані інуючs 3D-розробк, був проведений аналіз засобів для розробки 3D-моделі, розроблений план по створенню ігорового персонажа та реалізація розробленого плана засобами 3D-технологій. Об'єкт дослідження – методи 3D-персонаж.
  • Публікація
    Створення мультимедійної системи віртуальної реальності для покращення навчального процес
    (2022) Волков, М. О.
    У даній роботі наведено шлях розвитку систем віртуальної реальності та їх аналогів, сфери в яких відбувався розвиток та сучасний вид систем віртуальної реальності. Аналіз VR-пристроїв та додаткових до них контролерів їх різновиди та можливості що дають для взаємодії з віртуальним оточенням. Розглянуто принцип роботи VR та сфери в яких ця технологія використовується та перспективи розширення в інших галузях та сферах. Огляуто наявні системи мультимедійних систем в галузі професійного залізничного навчання. Створено контролер управління тяговим рухомим складом для роботи в парі з VR системою.
  • Публікація
    Дослідження методів зменшення еквівалентної реверберації в звукозаписі
    (2022) Удовік, Д. В.
    Проведено теоретичний аналіз спотворень звукових сигналів в системах звукопідсилення та властивостей приміщень, здійснюючих вплив на поширення звукових сигналів. Розглянуто способи корекції параметрів систем звукопідсилення та озвучення і боротьби зі спотвореннями сигналу. Також розглянуті способи поліпшення акустичних характеристик приміщень. Проведено практичний експеримент з вимірювання характеристик реальної системи озвучення в приміщенні конференц-залу, за результатами якого виконано корегування параметрів системи озвучення. В результаті апробовано метод корекції акустичних характеристик приміщення, що дозволяє швидко виконати оптимізацію системи в заданих умовах роботи.
  • Публікація
    Дослідження методів зведення та мастерингу музичних композицій
    (2022) Татьянченко, О. С.
    Мета роботи – створення готової аудіокомпозиції з детальним технічним і творчим описанням усіх етапів її створення. Області застосування результатів роботи – методи, техніка і інструменти написання, синтезу, обробки, зведення і мастерингу музичної композиції. В роботі проведено аналіз етапів, методів і засобів процесу аудіо виробництва: написання, зведення і мастерингу. Розібрали оптимальний і один з варіантів написання власної композиції. Описано застосування синтезаторів, стандартних плагінів для обробки та написання партій. Проведена динамічна обробка доріжок. Зведена композиція оброблена на мастерингу. Проведено панораму та баланс гучності за допомоги спеціальних плагінів обробки та ефектів
  • Публікація
    Дослідження методів компенсації спотворень в звукових трактах
    (2022) Тарусін, В. Ю.
    В роботі вирішуються такі задачі: розроблюється методика вимірювання АЧХ досліджуваної системи озвучування; розроблюється програмне забезпечення для дослідження в середовищі MATLAB; визначається найкращий тип випробувальних сигналів для налаштування системи наскрізної еквалізації і необхідне частотне розрізнення фільтра компенсації; експериментально досліджуються можливості системи компенсаційної еквалізації, визначаються обмеження при їх застосуванні.
  • Публікація
    Дослідження систем озвучення приміщень методом моделювання
    (2022) Сотников, М. А.
    Проведено аналітичний огляд методів і засобів технічної організації студії звукозапису, розроблено акустичне оформлення студії, розраховані частотні характеристики часу реверберації і оцінена звукоізоляція студії, методом моделювання в середовищі EASE отримані акустичні характеристики студії, що визначають якість звучання, розроблена методика вимірювання акустичних характеристик студії звукозапису за допомогою програми EASERA, експериментально отримані частотні характеристики часу реверберації в реальній студії. Дослідження підтверджують відповідність розрахункових, модельних і експериментальних даних.
  • Публікація
    Створення та дослідження ефективності мультимедійних систем для використання в освітній діяльності університетів
    (2022) Солодов, В. Д.
    У даній роботі проведено аналітичний огляд засобів, технологій та методів, які використовуються в освітній діяльності вищих навчальних закладів, проаналізовані цілі, задачі та мета вищої професійної освіти, проведено огляд та аналіз основних методів та видів навчання в ВНЗ, розглянуті та проаналізовані особливості дистанційного навчання в ВНЗ, розглянуті технології, що використовуються у навчанні, та для передачі мультимедійної інформації. В ході роботи створені структурні схеми використання технічних засобів при проведенні сучасних занять у ВНЗ в різних форматах. Було проведено налаштування програмного забезпечення vMix для проведення заняття в форматі стриму. Та за результатами занять було проведено аналіз ефективності використання розроблених мультимедійних систем у процесі навчання.
  • Публікація
    Дослідження методів корекції кольору в кіно та рекламі
    (2022) Шевченко, А. Е.
    Кваліфікаційна робота включає в себе кілька розділів. Перший розділ «Історія вивчення» розкриває змістовну частину, за якою обрана тема роботи, актуальність теми проєкту та історію дослідження. Другий розділ «Вплив кольорової палітри на процес оповідання» описує психологічні і технічні особливості палітри кольору. Третій розділ «Технічні особливості кольору в кіно» описує окремі поняття колірних гармоній. Четвертий розділ «Основи корекції кольору» розкриває основні етапи фарбування цифрового відео, а також особливості роботи з різними динамічними діапазонами. П’ятий розділ описує особливості корекції кольору рекламних відео. Шостий – використання LUT-шаблонів для фарбування або методу корекції кадру. Сьомий розділ описує інструменти для корекції кольору в програмному забезпеченні DaVinci Resolve.
  • Публікація
    Дослідження шумових характеристик фото- та відеознімальної апаратури
    (2022) Шегай, В. В.
    Мета роботи – виявлення і кількісна оцінка складових шуму, властивих виключно для матричних перетворювачів, а також вдосконалення методів шумозаглушення з урахуванням цих складових. Методи дослідження – теоретичний аналіз, натурний експеримент, статистичний аналіз результатів. Задачі дослідження: теоретичний аналіз і обґрунтування умов експерименту, експериментальне дослідження законів розподілу шуму фотокамер, їх просторового розподілу в кадрі, просторових спектрів шуму, залежно характеристик шуму від температури, виявлення особливостей, які можуть бути використані для вдосконалення алгоритмів шумоподавлення, розробка і дослідження вдосконалених алгоритмів подавлення шумів матриць.
  • Публікація
    Дослідження методу фотограметріїї для невеликих об’єктів
    (2022) Щербаков, Р. В.
    У даній роботі проведено аналіз методів, та засобів сканування 3D-об’єктів. Наведено порівняльну характеристику обладнання, необхідного для обробки великої кількості зображень. Обгрунтовано вибір програми для створення 3D-моделі. Виконано сканування методом фотограметрії, а після скановані дані 3D-моделі опрацьовано у програмі Meshroom та RealityCapture.
  • Публікація
    Методи створення графічного контенту в аспекті сприйняття кольору глядачем
    (2022) Шара, А. С.
    Мета роботи – спроектувати програмно-апаратний комплекс для створення графічних зображень, отримати теоретичну і експериментальну інформацію щодо формування та обробки кольору зображення і сприйняття результату глядачем. Методи роботи – теоретичний аналіз, математичні перетворення, практичне створення графіки, метод експертних оцінок, аналіз отриманих даних анкетування. В кваліфікаційній роботі виконано аналітичний огляд апаратно-програмної системи, проведені теоретичний аналіз середовищ кольору і кольорових схем, розроблено візуальну новелу, обробленні результати експертної оцінки сприйняття кольору та його перетворень.
  • Публікація
    Використання мультимедійних методів для Web-дизайну сайту футбольної команди
    (2022) Сезіонов, Д. О.
    В кваліфікаційній роботі виконано аналітичний огляд основних понять Web-дизайну і його складових, таких як: напрямки UX та UI-дизайну, їх різниця, процеси проектування фірмового стилю та UI Kit. Оглянуті основні поняття та принципи використання модульної сітки для побудови адаптивного дизайну, розглянуті основні вимоги веб-доступності (ADA) для людей з порушенням зору. Виконана розробка плагіну прогнозування результатів матчів на основі машинного навчання, реалізований реальний проект футбольної тематики на основі мультимедійних методів.
  • Публікація
    Використання методів фотограмметрії для визначення типу перешкод мобільними роботами
    (2022) Осипенко, А. П.
    Мета дослідження – на прикладі реальних стереопар отримати числові характеристики відомих алгоритмів, які реалізують окремі етапи формування карти глибини, на основі отриманих даних синтезувати комбінований алгоритм який забезпечить високу точність побудови при невеликій обчислювальній складності. Методи дослідження – аналіз відомих алгоритмів, модельний експеримент, синтез комбінованого алгоритма, статистична обробка експериментальних даних. В роботі проведено аналітичний огляд методів побудови карти глибини по стереозображенню, досліджено відомі методи побудови карти глибини: методи ректифікації, методи пошуку пов'язаних точок, методи обробки карти глибини, синтезовано комбінований метод побудови карти глибини з підвищеною точністю, синтезований алгоритм реалізовано в середовищі MATLAB, проведено дослідження комбінованого методу з використанням тестових зображень.
  • Публікація
    Удосконалення та моделювання ігрових технологій засобами ігрового рушія Unreal Engine 4
    (2022) Орлик, І. В.
    У роботі було досліджено різні типи комп’ютерної графіки, проаналізовано вибір програм для створення графіки, а також ігрових рушіїв для розробки гри. Розглянуто процес створення та удосконалення гри на основі ігрового рушія Unreal Engine 4. Комп’ютерно гру було експортовано для платформи Windows (64-bit) у вигляді готового виконавчого файлу з розширенням .exe‖. В результаті роботи створено тривимірну комп’ютерну гру на рушії Unreal Engine 4, що відповідає ігровим стандартам сучасної ігрової індустрії.
  • Публікація
    Використання мультимедійних методів для графічного дизайну фірмового стилю Pingle Studio
    (2022) Нікулін, Ю. Р.
    У даній роботі наведено класифікацію відомих методів та засобів графічного дизайну. Зокрема, розроблено шаблон для фірмового стилю компанії з розробки ігор Pingle Studio. Детально описано порядок розробки, поетапне створення корпоративних зображень для соціальних мереж та ретельно описані використовуванні мультимедійні методи та засоби графічного дизайну
  • Публікація
    Дослідження алгоритмів автоматизованої еквалізації звукозапису голосу
    (2022) Мезенцев, І. О.
    Мета роботи – розробити методику оцінки нерівномірності АЧХ в тракті звукозапису без використання спеціальних випробувальних сигналів з подальшим виправленням цих нерівномірностей коригуючим еквалайзером; визначення можливостей і обмежень автоматизованої системи корекції. В роботі виконано теоретичну оцінку факторів, що впливають на наскрізну АЧХ тракту формування, обробки, передачі і відтворення мовного сигналу. Визначено головні фактори, що впливають на якісні показники (натуральність) звучання мови диктора. Отримано вираз для оціночної кривої АЧХ еквалайзера корекції. Отримано теоретичні оцінки характерних особливостей спектрів мови диктора і швидкості спадання спектральної щільності потужності. Проведено уточнення теоретичних результатів шляхом експериментального дослідження аудіозаписів реальних ефірів на радіо, телебаченні і в Тубі. Проведено експериментальне дослідження корекції АЧХ мови диктора для оцінки можливостей і обмежень автоматизованої системи корекції.