Публікація:
Створення ігрового додатку на Android в Unreal Engine 4 з використанням 3D моделювання

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об'єкт дослідження – ігрові додатки. Предмет дослідження – методи створення та оптимізації ігрових додатків. Мета кваліфікаційної роботи – розробка прототипу ігрового додатку використовуючи ігровий двигун Unreal Engine. Методи дослідження – теоретичний аналіз, алгоритмування, графічне моделювання, статистична обробка даних. У даній роботі проведено огляд існуючих ігрових жанрів, класифікацію вимог ігор під різні платформи, детальний огляд ігрових рушіїв, аналіз програм під 3D моделювання, реалізацію ігрового контенту гри використовуючи програми для 3D моделювання, етапи створення додатку, розробка логіки додатку використовуючи візуальний скріптинг Blueprint, створення візуального інтерфейсу гри.

Опис

Ключові слова

3D моделювання, blueprint, android, візуальний скріптинг, ігровий двигун, Unreal Engine

Цитування

Нікітін Н. Р. Створення ігрового додатку на Android в Unreal Engine 4 з використанням 3D моделювання : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / Н. Р. Нікітін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 101 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються