Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_СТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_СТ) за темою "blueprints"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Методи та технології розробки навчальних програм із застосуванням віртуальної реальності(2020) Орлов, О. К.У роботі виконано аналіз сучасних методів розробки та засобів реалізації віртуальної реальності у навчальних програмах, визначені вимоги до віртуальної реальності, які забезпечують заохочення та успішність навчання. Апробація результатів дослідження виконана при розробці програмного засобу жанру гри, який створено на платформі UnrealEngine 4, мовою С++, blueprints з урахуванням виконаних досліджень. Результати досліджень магістерської атестаційної роботи можуть бути використані при розробці навчальних програм будь-якого спрямування з використанням віртуальної реальності, що значно підвищує ефективність навчання.