Публікація:
Методи та технології розробки навчальних програм із застосуванням віртуальної реальності

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У роботі виконано аналіз сучасних методів розробки та засобів реалізації віртуальної реальності у навчальних програмах, визначені вимоги до віртуальної реальності, які забезпечують заохочення та успішність навчання. Апробація результатів дослідження виконана при розробці програмного засобу жанру гри, який створено на платформі UnrealEngine 4, мовою С++, blueprints з урахуванням виконаних досліджень. Результати досліджень магістерської атестаційної роботи можуть бути використані при розробці навчальних програм будь-якого спрямування з використанням віртуальної реальності, що значно підвищує ефективність навчання.

Опис

Ключові слова

технології віртуальної реальності, начальні програми, розвиваючі ігри, unrealengine 4, blueprints, virtualreality, gamesimulator

Бібліографічний опис

Орлов О. К. Методи та технології розробки навчальних програм із застосуванням віртуальної реальності : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / О. К. Орлов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 97 с.

DOI