Публікація:
Інтелектуальні засоби у шаховій грі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

A chess bot is developed using a minimax algorithm for decision making. The algorithm evaluates possible moves and chooses the best one, assuming that both players act rationally. This approach ensures that the bot will choose the best move, reducing potential losses and increasing possible gains. The effectiveness of the proposed model is demonstrated through experiments that show the bot’s ability to compete in different game scenarios.

Опис

Ключові слова

інтелектуальний засіб, шахова гра

Цитування

Чароян Д. О. Інтелектуальні засоби у шаховій грі / Д. О. Чароян ; наук. керівник д. т. н., проф. В. О. Гороховатський // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 7 – С. 167-168.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються