Публікація: Розробка CRM-компонентів інформаційної системи для мережі підприємств автосервісу
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
The report examines the reasons why implementing a Customer Relationship Management (CRM) system is beneficial to growing service station businesses. The CRM system automates both customer data collection processes and internal business operations. There are two components being developed, which are a relational database and a web interface for interacting wІТh the database. The primary advantages of the proposed system include the integration of customer data, tracking vehicle service history, information about the business's services, and the schedules of service professionals. As a result, the overall customer experience is significantly improved, and the burden of manual paperwork and administrative workload is reduced.
Опис
Ключові слова
CRM-компонент, автосервіс
Бібліографічний опис
Харченко А. І. Розробка CRM-компонентів інформаційної системи для мережі підприємств автосервісу / А. І. Харченко, М. Ю. Вишняк // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 523-524.