Публікація:
Розробка CRM-компонентів інформаційної системи для мережі підприємств автосервісу

dc.contributor.authorХарченко, А. І.
dc.contributor.authorВишняк, М. Ю.
dc.date.accessioned2025-04-28T06:29:56Z
dc.date.available2025-04-28T06:29:56Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe report examines the reasons why implementing a Customer Relationship Management (CRM) system is beneficial to growing service station businesses. The CRM system automates both customer data collection processes and internal business operations. There are two components being developed, which are a relational database and a web interface for interacting wІТh the database. The primary advantages of the proposed system include the integration of customer data, tracking vehicle service history, information about the business's services, and the schedules of service professionals. As a result, the overall customer experience is significantly improved, and the burden of manual paperwork and administrative workload is reduced.
dc.identifier.citationХарченко А. І. Розробка CRM-компонентів інформаційної системи для мережі підприємств автосервісу / А. І. Харченко, М. Ю. Вишняк // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 523-524.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30843
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectCRM-компонент
dc.subjectавтосервіс
dc.titleРозробка CRM-компонентів інформаційної системи для мережі підприємств автосервісу
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_523-524.pdf
Розмір:
139.8 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: