Публікація:
Розробка CRM-компонентів інформаційної системи для мережі підприємств автосервісу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The report examines the reasons why implementing a Customer Relationship Management (CRM) system is beneficial to growing service station businesses. The CRM system automates both customer data collection processes and internal business operations. There are two components being developed, which are a relational database and a web interface for interacting wІТh the database. The primary advantages of the proposed system include the integration of customer data, tracking vehicle service history, information about the business's services, and the schedules of service professionals. As a result, the overall customer experience is significantly improved, and the burden of manual paperwork and administrative workload is reduced.

Опис

Ключові слова

CRM-компонент, автосервіс

Цитування

Харченко А. І. Розробка CRM-компонентів інформаційної системи для мережі підприємств автосервісу / А. І. Харченко, М. Ю. Вишняк // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 523-524.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються