Публікація:
Розробка та створення рігу та анімації 3d персонажа для анімаційного проєкту

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This work provides an in-depth analysis of the rigging and animation pipe line for 3D characters, emphasizing the integral role of 3D modeling and sculpt ing as foundational prerequisites. The study explores advanced rigging method ologies, including hierarchical skeleton structuring, precise weight painting, in verse and forward kinematics, and procedural automation. The discussion ex tends to the technical and artistic implications of these processes in industry standard software, with a focus on the convergence of 3D and 2D animation techniques that have recently gained prominence.

Опис

Ключові слова

3d персонаж, анімаційний проєкт

Цитування

Петренко І. І. Розробка та створення рігу та анімації 3d персонажа для анімаційного проєкту / І. І. Петренко, Д. В. Логвіненко, П. К. Поліщук ; науковий керівник к.ф.-м.н. В. В. Ібулаєв // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 278–280.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються