Публікація:
Модель освітлення для побудови графічних 3D об'єктів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою дипломної роботи є дослідження сучасних підходів до розрахунку освітлення 3Dмоделей для рендерінгу графіки за допомогою OpenGLAPI. Основна увага буде зосереджена на огляді та аналізі алгоритмів розрахунку локального та глобального освітлення, методів реалізації процесу рендерінгу. У ході роботи розглянуто моделі локального освітлення такі як: flat-shading, Blinn-Phongshadingта PhysicallyBasedShading, а також способи розрахунку ефектів глобального освітлення таких як тіні та відбиття. Розроблено рушій рендерінгу що дозволяє реалізовувати багатокомпонентний процес розрахунку освітлення в реальному часі. На його основі реалізовано основні моделі освітлення і проведено аналіз алгоритмів розрахунку освітлення.

Опис

Ключові слова

рушій рендерінгу, модель освітлення, рендерінг графіки, OpenGLAPI

Цитування

Стецик Д. В. Модель освітлення для побудови графічних 3D об'єктів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 – Комп’ютерна інженерія / Д. В. Стецик ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 62 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються