Публікація:
Модель освітлення для побудови графічних 3D об'єктів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою дипломної роботи є дослідження сучасних підходів до розрахунку освітлення 3Dмоделей для рендерінгу графіки за допомогою OpenGLAPI. Основна увага буде зосереджена на огляді та аналізі алгоритмів розрахунку локального та глобального освітлення, методів реалізації процесу рендерінгу. У ході роботи розглянуто моделі локального освітлення такі як: flat-shading, Blinn-Phongshadingта PhysicallyBasedShading, а також способи розрахунку ефектів глобального освітлення таких як тіні та відбиття. Розроблено рушій рендерінгу що дозволяє реалізовувати багатокомпонентний процес розрахунку освітлення в реальному часі. На його основі реалізовано основні моделі освітлення і проведено аналіз алгоритмів розрахунку освітлення.

Опис

Ключові слова

рушій рендерінгу, модель освітлення, рендерінг графіки, OpenGLAPI

Бібліографічний опис

Стецик Д. В. Модель освітлення для побудови графічних 3D об'єктів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 – Комп’ютерна інженерія / Д. В. Стецик ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 62 с.

DOI