Публікація: Модель освітлення для побудови графічних 3D об'єктів
dc.contributor.author | Стецик, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-02-07T14:14:01Z | |
dc.date.available | 2025-02-07T14:14:01Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | Метою дипломної роботи є дослідження сучасних підходів до розрахунку освітлення 3Dмоделей для рендерінгу графіки за допомогою OpenGLAPI. Основна увага буде зосереджена на огляді та аналізі алгоритмів розрахунку локального та глобального освітлення, методів реалізації процесу рендерінгу. У ході роботи розглянуто моделі локального освітлення такі як: flat-shading, Blinn-Phongshadingта PhysicallyBasedShading, а також способи розрахунку ефектів глобального освітлення таких як тіні та відбиття. Розроблено рушій рендерінгу що дозволяє реалізовувати багатокомпонентний процес розрахунку освітлення в реальному часі. На його основі реалізовано основні моделі освітлення і проведено аналіз алгоритмів розрахунку освітлення. | |
dc.identifier.citation | Стецик Д. В. Модель освітлення для побудови графічних 3D об'єктів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 – Комп’ютерна інженерія / Д. В. Стецик ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 62 с. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/29724 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | рушій рендерінгу | |
dc.subject | модель освітлення | |
dc.subject | рендерінг графіки | |
dc.subject | OpenGLAPI | |
dc.title | Модель освітлення для побудови графічних 3D об'єктів | |
dc.type | Other | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 2025_M_APOT_Stetsik_DV.pdf
- Розмір:
- 2.32 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: