Публікація: Дослідження методів проектування 3D простору для "triple-A" проектів
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою роботи є дослідження предметної області методів проектування 3D простору для "triple-A" проектів, дослідження існуючих ігрових рушіїв, порівняльний аналіз та виведення рекомендацій. В результаті буде знайдено оптимальний із сучасних ігровий рушій для розробки ААА проектів.
Опис
Ключові слова
патерн, ігрові рушії, "triple-A"
Бібліографічний опис
Бронов І. В. Дослідження методів проектування 3D простору для "triple-A" проектів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / І. В. Бронов; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 68 с.