Публікація:
Оптимізація алгоритму плиткового рендерінгу і тіньових карт

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This work is devoted to improving on existing methods of generating shadows performance-vise and enhancing visual quality of the output image created by real time 3D graphics engines (such as game engines). In this example the implementation is based on one of the most robust and powerful game engines, Unreal Engine 5. This example will illustrate minor benefits which are done by the algorithm tailored for specific project’s needs, which are useful in case of not very high total polygon amount per scene. The visual output might not be the desired result in all cases, but it might be applied in many scenarios.

Опис

Ключові слова

плитковий рендерінг, тіньові карти

Цитування

Донець Д. С. Оптимізація алгоритму плиткового рендерінгу і тіньових карт / Д. С. Донець ; наук. керівник ст. викл. Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 338-339.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються