Публікація: Оптимізація алгоритму плиткового рендерінгу і тіньових карт
dc.contributor.author | Донець, Д. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-09-11T16:11:02Z | |
dc.date.available | 2024-09-11T16:11:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.description.abstract | This work is devoted to improving on existing methods of generating shadows performance-vise and enhancing visual quality of the output image created by real time 3D graphics engines (such as game engines). In this example the implementation is based on one of the most robust and powerful game engines, Unreal Engine 5. This example will illustrate minor benefits which are done by the algorithm tailored for specific project’s needs, which are useful in case of not very high total polygon amount per scene. The visual output might not be the desired result in all cases, but it might be applied in many scenarios. | |
dc.identifier.citation | Донець Д. С. Оптимізація алгоритму плиткового рендерінгу і тіньових карт / Д. С. Донець ; наук. керівник ст. викл. Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 338-339. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/28663 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.subject | плитковий рендерінг | |
dc.subject | тіньові карти | |
dc.title | Оптимізація алгоритму плиткового рендерінгу і тіньових карт | |
dc.type | Thesis | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- T6_RiM_2024_338-339.pdf
- Розмір:
- 133.24 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: