Публікація:
Моделювання дій рухомих об’єктів у комп’ютерній грі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єктом роботи є програмне моделювання дій рухомих об’єктів при створенні комп’ютерної гри у футбол. Для здійснення моделювання дій агентів використана штучна нейронна мережа прямого поширення. Гравець може як спостерігати хід гри в автономному режимі, так і приймати безпосередню участь у грі, беручи прямий контроль над довільним агентом гри. Метою роботи є розробка комп’ютерної гри з використанням агентів штучного інтелекту, що використовують штучні нейронні мережі прямого поширення та навчаються з використанням алгоритму навчання з підкріпленням MA-POCA та механізму Self-play. Для розробки були використані Unity версії 2022.3, пакет ML Agents, Visual Studio Code та середовище Anaconda з пакетом mlagents

Опис

Ключові слова

комп’ютерна гра, рухомий об’єкт

Бібліографічний опис

Кузьменко П. М. Моделювання дій рухомих об’єктів у комп’ютерній грі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / П. М. Кузьменко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 68 с.

DOI