Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ІНФ)

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 20 з 234
  • Публікація
    Розробка мобільного застосунку для читання книг різних форматів
    (2025) Захаров, В. В.
    Об’єктом роботи є процес розробки Android-застосунку для читання електронних книг різних форматів. Метою роботи є розробки Android-застосунку для читання електронних книг форматів EPUB та FB2, з використанням Java та C++. Було досліджено особливості формату EPUB та FB2, можливості мови програмування C++ для обробки даних та Java для відображення даних у Android, також було розроблено архітектуру застосунку, що включає модулі парсингу форматів, відображення даних на Android, та модулі для зв’язку Java та C++. Результатом роботи є Android-застосунок, що забезпечує читання електронних книг у форматі EPUB та FB2 із парсінгом EPUB та FB2 файлів, відображенням тексту та зображень, можливістю навігації по сторінках.
  • Публікація
    Моделювання та реалізація тривимірної анімації із впровадженням автоматизації у середовищі Blender на прикладі замку Гоґвортс
    (2025) Зінченко, А. Я.
    Об’єктом роботи є тривимірна сцена, що поєднує архітектурну модель замку Гоґвортс із автоматично згенерованими реалістичними ялинами. Метою роботи є створення Blender-адону для генерації ялин на основі кривих Безьє, математичних залежностей і керованої варіативності, а також побудова сцени для подальшого рендеру й створення анімованого відео. У ході роботи було реалізовано процедурну генерацію стовбура, гілок і площин-хвої мовою Python, впроваджено параметризацію, оптимізацію геометрії та зручний інтерфейс у Blender. Додатково вручну змодельовано замок з використанням модифікаторів, текстур, освітлення та інструментів анімації. У результаті створено інструмент для генерації ялин, побудовано тривимірну сцену та сформовано фінальне відео, яке демонструє поєднання автоматизованого та ручного моделювання в єдиній композиції.
  • Публікація
    Розробка застосунку для управління шкільним закладом з використанням React, Next.js та PostgreSQL
    (2025) Зоан Суан Тунг
    Об’єктом роботи є застосунок для управління шкільним закладом. Метою роботи є розробка застосунку, який дозволяє адміністрації, вчителям, батькам та учням ефективно взаємодіяти в межах освітнього процесу. У рамках роботи створено оптимізовану базу даних для зберігання інформації про користувачів, навчальні предмети, розклади, відвідуваність, оцінки та інші дані. Розроблено зручний інтерфейс користувача для перегляду списків, реалізовано функції створення різних об’єктів, внесення оцінок, управління користувачами та пошук. У результаті роботи створено сучасний вебзастосунок для адміністративного управління школою. Система поєднує зручний для користувача інтерфейс з функціональною серверною частиною. Застосунок полегшує комунікацію між усіма учасниками процесу.
  • Публікація
    Розробка вебзастосунку для інтернет-магазину побутової техніки
    (2025) Усіков, О. Д.
    Об’єктом розробки виступає вебзастосунок інтернет-магазину побутової техніки, який забезпечує користувачу зручний інтерфейс для перегляду товарів, додавання їх до кошика та оформлення замовлень без зайвих складнощів. Метою кваліфікаційної роботи є створення вебзастосунку, що реалізує ключові функціональні можливості сучасного інтернет-магазину з акцентом на інтуїтивно зрозумілий, адаптивний і технологічно обґрунтований UX/UI дизайн. У результаті створено вебзастосунок з базовим функціоналом і зосередженістю на зручному користувацькому досвіді, характерному для сучасних онлайн-магазинів техніки.
  • Публікація
    Розроблення мобільного застосунку для розпізнавання архітектурних пам’яток України на зображеннях
    (2025) Тютюнник, Я. О.
    Об’єктом роботи є процес розпізнавання архітектурних пам’яток України на фотографіях за допомогою мобільного застосунку. Метою роботи є розроблення мобільного застосунку, який здійснює розпізнавання архітектурних пам’яток України на зображеннях з використанням згорткових нейронних мереж. У роботі використано методи машинного навчання, комп’ютерного зору та розробки мобільних застосунків. Для реалізації задачі класифікації зображень було створено та навчено модель згорткової нейронної мережі, що здатна ідентифікувати 18 класів архітектурних пам’яток України. У результаті виконаної роботи створено мобільний застосунок, що дозволяє користувачеві розпізнавати архітектурні пам’ятки України за допомогою камери смартфона. Проведено тестування точності моделі, що показало прийнятні результати для практичного використання застосунку. Розроблений застосунок може бути використаний у сфері туризму, освіти та для культурно-просвітницьких цілей
  • Публікація
    Розроблення вебзастосунку для пошуку та формування замовлення продуктів харчування
    (2025) Увохова, І. С.
    Об’єктом роботи є процес розроблення вебзастосунку для пошуку та формування замовлення товару. Метою роботи є розроблення вебзастосунку для пошуку та формування замовлення продуктів харчування, що буде відповідати сучасним потребам користувачів і допомагати їм у виборі найвигідніших пропозицій. У процесі роботи проаналізовано існуючі системи для пошуку товарів, літературні джерела та необхідні для розробки технології. Розроблено діаграми для опису структури вебзастосунку та бази даних. У результаті роботи здійснена програмна реалізація вебзастосунку для пошуку та формування замовлення продуктів харчування.
  • Публікація
    Розробка платформи об’єднаного пошуку авторських текстів
    (2025) Верепа, Д. С.
    Об’єктом роботи є пошук та рекомендації літературних творів у відкритих інтернет-джерелах. Метою роботи є розробка єдиної вебплатформи, що об’єднує популярні ресурси з безкоштовними авторськими текстами й надає результати пошуку та персональні рекомендації без потреби переходу на кожен вебсайт окремо. Використано принципи об’єктно-орієнтованого проєктування клієнт серверних REST-систем, методи вебскрапінгу для збирання метаданих творів. Реалізовано контентно-орієнтований підхід до формування персональних рекомендацій на основі аналізу описів, тегів і числової статистики. У результаті роботи здійснена програмна реалізація платформи для об’єднаного пошуку і рекомендацій авторських текстів з різних оригінальних джерел.
  • Публікація
    Розробка музичного вебзастосунку, що дає можливість вивчення іноземних мов за допомогою штучного інтелекту на основі текстів пісень
    (2025) Юдаков, Н. М.
    Об’єктом роботи є процес взаємодії користувача з музичним і текстовим контентом з метою вивчення мови через інтерфейс вебзастосунку. Метою роботи є розробка музичного вебзастосунку для прослуховування треків, перегляду їхніх текстів, перекладу й аналізу змісту за допомогою технологій штучного інтелекту. Проведено дослідження сучасних цифрових рішень у сфері музики та мовного навчання. Розроблено вебзастосунок, що поєднує обробку музичного контенту, переклад і лінгвістичний аналіз за допомогою штучного інтелекту. Реалізовано взаємодію з зовнішніми сервісами, збереження даних та інтерфейс для користувача
  • Публікація
    Розробка вебзастосунку для роботи з криптовалютою
    (2025) Залізко, В. Я.
    Об’єктом роботи є створення вебзастосунку для роботи з криптовалютами. Метою роботи є розробка зручного та багатофункціонального вебзастосунку, який дозволить користувачам безпечно і ефективно керувати своїми криптоактивами, а також здійснювати операції купівлі-продажу криптовалют через інтегровані біржі. Додаткові функції були розроблені для забезпечення унікальності криптовалютного вебзастосунку. Він призначений як для користувачів, так і для адміністраторів. Користувачі можуть зручно керувати своїми криптоактивами, здійснювати транзакції, переглядати історію операцій та перевіряти стан ринку в реальному часі.
  • Публікація
    Розробка персонального менеджера доходів та витрат
    (2025) Тетюшев, І. А.
    Об’єктом роботи є технології та засоби автоматизації обліку персональних фінансів за допомогою вебзастосунків. Метою роботи є розробка функціонального вебзастосунку персонального менеджера доходів та витрат, який дозволяє користувачам ефективно контролювати власні фінанси, аналізувати структуру витрат і планувати бюджет. У роботі розглянуто основні етапи розробки: поставка задачі, вибір архітектури вебзастосунку, проектування бази даних, реалізація серверної та клієнтської частини, а також тестування функціональності У результаті роботи здійснена програмна реалізація персонального менеджера доходів та витрат.
  • Публікація
    Розробка бота в Telegram з використанням технології машинного навчання для моніторингу здорового харчування
    (2025) Ступак, К. О.
    Об’єктом роботи є програмні рішення для моніторингу здорового способу життя та харчування. Метою роботи є розробка бота в Telegram, що використовує машинне навчання для розпізнавання страв та забезпечує моніторинг раціону, споживання води й фізичної активності. Застосовано технології машинного навчання з інтеграцією Google Gemini 2.0 Flash для аналізу зображень, аудіо та тексту. Впроваджено взаємодію із зовнішніми API для отримання даних про рецепти та вправи. Використано PostgreSQL для збереження користувацької інформації. У результаті створено бота в Telegram, що надає інструменти для: автоматичного визначення страв та калорійності; ведення журналу харчування; доступу до рецептів з фільтрацією; нагадувань про гідратацію; каталогу фізичних вправ; візуалізації прогресу через систему досягнень.
  • Публікація
    Розробка мобільного застосунку для моніторингу розуміння прочитаних художніх творів
    (2025) Талах, В. О.
    Об’єктом роботи є питання використання мовних моделей для генерації тестів з метою моніторингу розуміння прочитаного матеріалу. Метою роботи є розробка мобільного застосунку для моніторингу розуміння прочитаних художніх творів, призначеного для використання в родині. Для досягнення мети проаналізовано стан читацької активності молоді та роль цифрових технологій у формуванні мотивації до читання, оглянуто існуючі застосунки для читання книг, досліджено питання використання LLMs для генерації тестів та обрано модель, яка за параметрами якості, швидкості та вартості як найкраще задовольняє вимогам мобільного застосунку для аналізу розуміння прочитаних художніх творів, У результаті роботи спроєктовано та реалізовано мобільний застосунок для аналізу розуміння прочитаних художніх творів, призначений для використання в родині.
  • Публікація
    Розробка застосунку для процедурної генерації ландшафтів
    (2025) Стрюк, Д. С.
    Об’єктом роботи є алгоритми генерації тривимірного ландшафту на мобільних пристроях. Метою роботи є створення застосунку для iOS, що реалізує генерацію тривимірного ландшафту на основі карти висот із візуалізацією у середовищі SceneKit. У межах роботи розглянуто алгоритми процедурної генерації рельєфу, зокрема шум Перліна та Diamond-Square. Обґрунтовано вибір SceneKit як основного інструменту. Реалізовано генерацію карти висот, побудову полігональної сітки, розфарбування зон (вода, сніг, трава) та автоматичне розміщення дерев. Застосунок дозволяє повторно створювати ландшафт з новими параметрами у реальному часі. У результаті роботи створено мобільний застосунок з процедурною генерацією тривимірного ландшафту та інтерактивною візуалізацією сцени
  • Публікація
    Розробка бота в Telegram для підбору фільмів із використанням GPT-моделі від OpenAI
    (2025) Шералієва, Б. Д.
    Об’єктом роботи є процес зручного надання користувачам рекомендацій щодо вибору фільмів. Метою роботи є розробка бота, що здійснює зручний підбір фільмів відповідно до запитів користувача, його вподобань та додаткових фільтрів. У ході роботи було розглянуто принципи функціонування великих мовних моделей та їх можливості для генерації відповідей на запити у природній мові. Досліджено структуру Telegram Bot API на C# та особливості взаємодії з OpenAI API. Реалізовано підключення до TMDb API для отримання інформації про фільми. Розроблено логіку взаємодії з користувачем у вигляді діалогу, з урахуванням різних сценаріїв пошуку. У результаті виконаної роботи розроблено функціонального бота в Telegram, який взаємодіє з користувачем у зручному інтерфейсі месенджера, дозволяє шукати фільми за різними критеріями, формувати особисті списки, а також отримувати рекомендації на основі запиту користувача
  • Публікація
    Розробка аналізу зображень для виявлення міток
    (2025) Софіч, Р. О.
    Об’єктом роботи є зображення очного дна, зокрема структура зорового нерва. Метою даної роботи є створення програмного засобу для автоматизованого аналізу зображень сітківки ока з використанням методів глибинного навчання, що дозволить здійснювати ефективну діагностику глаукоми та оцінювати ризик її розвитку. У межах роботи побудовано нейронну модель U-Net для сегментації оптичного диска й виїмки, а також класифікатор для виявлення глаукоми. Для підвищення точності застосовано трансферне навчання, аугментацію зображень та нормалізацію даних. Розроблено два варіанти програмного забезпечення: десктопний застосунок на основі PyQt та вебінтерфейс на Flask + React для інтерактивного аналізу. В основі системи — датасет DRISHTI-GS з анотаціями. Реалізовано обчислення CDR та оцінку ефективності моделі за метриками точності, чутливості, специфічності, AUC та IoU.
  • Публікація
    Розробка бота погодного інформера в Telegram
    (2025) Саранча, Д. А.
    Об’єктом роботи є створення телеграм-бота для надання прогнозу погоди користувачам. Метою роботи є розробка зручного, функціонального та мультимовного бота, який дозволяє отримувати актуальну інформацію про погоду в будь-якому місті світу, переглядати термальні карти та налаштовувати персоналізовані сповіщення. Додаткові функції, такі як голосові повідомлення з прогнозом, поради щодо вибору одягу залежно від погоди, порівняння погодних умов між містами, а також можливість отримувати щоденні сповіщення чи попередження про дощ, були реалізовані для підвищення унікальності та корисності бота. Бот орієнтований на широку аудиторію користувачів та підтримує дві мови: українську та англійську.
  • Публікація
    Розробка застосунку для знешумлення зображень за допомогою автокодувальників
    (2025) Сергієнко, А. О.
    Об’єктом роботи є цифрові зображення з різними типами штучно доданого шуму. Метою роботи є розробка методу знешумлення зображень на основі автокодувальників, який дозволяє усувати шуми при збереженні важливих структурних особливостей зображення. У роботі особливу увагу приділено автокодувальникам, їхній архітектурі, принципам роботи та застосуванню для видалення шумів. Розроблено застосунок на основі згорткового автокодувальника, який дозволяє ефективно видаляти шуми зі збереженням деталей зображення. Проведено оцінку ефективності застосунку за метриками PSNR, MSE, а також порівняно його з традиційними методами. Результати демонструють переваги автокодувальників у завданнях знешумлення, зокрема здатність до узагальнення та збереження структурних особливостей зображень.
  • Публікація
    Розроблення методу структурної класифікації зображень з використанням квантування у просторі ознак
    (2025) Щербак, Д. Д.
    Об’єктом роботи є методи класифікації зображень за множиною дескрипторів ключових точок. Метою роботи є розроблення модифікації для методу структурної класифікації зображень на основі квантування у просторі ознак, що передбачає застосування бінарних дескрипторів BRISK, методу k-середніх та метрики Танімото для швидкісного оцінювання релевантності об’єктів. Застосовано методи аналізу багатовимірних даних, кластеризацію та програмне моделювання класифікаторів з використанням голосування й метрики Танімото. Запропоновано порогову фільтрацію множини дескрипторів для усунення хибних даних. Проведено тестування розроблених методів і оцінку їх точності та швидкодії. Розроблений метод суттєво підвищує швидкодію класифікації зображень зі збереженням високої точності.
  • Публікація
    Моделювання методу нечітких с-середніх з використанням еволюційної оптимізації
    (2025) Редекоп, І. Є.
    Об’єктом роботи є розробка комбінованого алгоритму, що поєднує метод нечітких с-середніх та метод нечіткої оптимізації роїв часток. Метою даної роботи є створення та імітаційне дослідження продуктивного комбінованого підходу до нечіткої кластеризації, що базується на поєднанні методу нечітких c-середніх та методу нечіткої оптимізації роїв часток. Особливий акцент у роботі зроблено на обробці великих обсягів даних, де традиційні методи часто виявляються недостатньо ефективними. У результаті роботи здійснена програмна реалізація комбінованого алгоритму методу нечітких с-середніх та методу нечіткої оптимізації роїв часток та проведена серія експериментів з метою зіставлення ефективності запропонованого рішення.
  • Публікація
    Розробка рекомендаційної системи планування подорожей за умов обмежень
    (2025) Романченко, К. А.
    Об’єктом роботи є система для планування подорожей з використанням штучного інтелекту. Метою роботи є розробка вебзастосунку, що допомагає користувачам створювати персоналізовані маршрути, отримувати рекомендації щодо подорожей, знаходити оптимальні варіанти транспорту та проживання, а також аналізувати індивідуальні вподобання. Було створено вебплатформу для автоматизованого планування подорожей. Розроблено алгоритми обробки запитів користувачів за допомогою штучного інтелекту, аналізу даних і персоналізації пропозицій. Клієнтська частина створена за допомогою React.js, а серверна – на платформі Firebase. У результаті роботи розроблено функціональний вебзастосунок, що дозволяє користувачам легко планувати подорожі, отримувати індивідуальні рекомендації та ефективно організовувати свої поїздки.