Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ІНФ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Публікація Розробка застосунку «Персональна бібліотека» для каталогізації і управління прочитаними книгами(2024) Уткін, Є. І.Об’єктом роботи є каталогізація та управління прочитаними книгами. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка застосунку, що призначений для легкої та ефективної каталогізації прочитаних книг та управління особистою бібліотекою користувача. Також застосунок дозволить користувачам планувати своє майбутнє читання, проводити тренування читання, відстеження прогресу по дням, книжкам, сторінкам та вести записи про книги, які вони бажають прочитати. У процесі розробки сервісу були використані сучасні технології, бібліотеки та фреймворки, такі як React для розробки застосунку, react-hook form для ствоерення форм, Node.js для розробки серверної частини, Express для створення API та MongoDB для зберігання даних. Було використано бібліотеку валідації данних Jup, що забезпечила коректну обробку введених даних. Також для поліпшення читання коду, зменшуючи вірогідність помилок під час розробки і підтримки проектів використовується Typescript.Публікація Розробка потокового сервісу для перегляду фільмів та серіалів з персональними рекомендаціями(2024) Васильєв, Р. Р.Об’єктом роботи є перегляд фільмів та серіалів з персональними рекомендаціями. Метою роботи є розробка застосунку з авторизацією, можливістю перегляду фільмів та серіалів, системами вподобань, рекомендацій, що базуються на фільтрації та роботі нейронної мережі, та повідомлень. Було створено застосунок ASP NET Core для сервісної частини, Python застосунок для роботи нейронної мережі, для створення якої було використано бібліотеку TensorFlow, клієнтський застосунок з використанням бібліотеки React. Було налаштовано комунікацію між застосунками за допомогою REST та AMQP та створено засоби роботи з AWS S3. Результатом роботи є створений комплексний онлайн застосунок для перегляду фільмів та серіалів з персональними рекомендаціями.Публікація Розроблення методу класифікації на підставі трансформації структурного опису зображень(2024) Вечірська, А. Д.Об’єктом роботи є методи класифікації зображень з використанням структурного опису у формі множини дескрипторів ключових точок. Метою роботи є розроблення швидкісних методів класифікації на підставі трансформації структурного опису шляхом грануляції даних, аналіз їх точності та швидкодії. Програмно реалізовано модифіковані методи класифікації з використанням грануляції даних, у порівняльному аспекті оцінено їх ефективність з традиційним методом. Результативність методів з грануляцією оцінено для бази зображень з використанням геометричних перетворень та зображень, що не відносяться до жодного класу. Результати моделювання показали зростання швидкодії класифікації пропорційно ступеню скорочення опису без зниження показника точності.Публікація Розробка термінального текстового редактора з інтерактивним виконанням коду(2024) Зіменко, Н. А.Об’єкт роботи– задача побудови користувацьких інтерфейсів. Мета роботи– створення та програмна реалізація гнучкої і розширюваної системи побудови складних термінальних текстових інтерфейсів, що дозволить полегшити перехід між командними інтерфейсами користувача та графічними. В процесі виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналіз предметної області, спроєктовано та програмно реалізовано архітектурний підхід побудови програмних застосунків, а також базові компоненти графічних користувацьких інтерфейсівПублікація Розробка вебзастосунку для купівлі комп’ютерних ігор(2024) Терещенко, О. О.Об’єктом роботи є вебзастосунок для купівлі комп’ютерних ігор гравцями на вебсайті та можливостями взаємодіяти з рецензіями на ігри. Метою роботи є розробка вебзастосунку де гравці можуть купити ігри, лишати рецензії та отримувати персоналізовану статистику та рекомендації. А розробники отримують напряму відгуки від гравців. Видавці та розробники мають можливість додавати ігри до вебсайту. Був проведений аналіз інший вебзастосунків по продажу ігор, для розуміння хороший та кепських рішень, а також навіть критично невдалих. Завдяки чому при створені вебсайту було використано найліпші рішення для залучення покупців. У результаті роботи зроблено вебзастосунок для купівлі комп’ютерних ігор з ліпшим функціоналом для покупців.Публікація Розробка телеграм-бота для генерації контенту на основі запитів з використанням штучного інтелекту(2024) Терно, О. В.Об’єктом роботи є комплексний телеграм-бот для генерації контенту за запитом з використання штучного інтелекту. Метою роботи є розробка боту для генерації контенту за запитом з можливістю надавати потрібну інформацію за кнопками, генерувати текстову та аудіо відповідь користувачу на його запит за допомогою штучного інтелекту, а також взаємодіяти з вебінтерфейсом Telegram Mini Apps. У результаті роботи проведено дослідження різних технологій для створення телеграм-ботів та взаємодії з ними, можливостей інтеграції до застосунку Telegram Mini Apps, методів обробки природної мови на базі моделі «gpt-3.5-turbo» та синтезу мовлення «tts-1», а також під час програмної реалізації застосовані актуальні технології та бібліотеки, як Node.js, GrammyJS, Angular, OpenAI API, Ngrok.Публікація Розробка вебплатформи для об’єднання товарних пропозицій від онлайн крамниць музичних інструментів(2024) Топчій, М. А.Об’єктом роботи є питання об’єднання та порівняння товарних пропозицій. Метою роботи є розробка вебплатформи для об’єднання товарних пропозицій від онлайн-крамниць музичних інструментів за допомоги методу вебскрейпінгу для збирання цінних даних про музичні інструменти. В процесі роботи було проаналізовано технології вебскрейпінгу на базі Node.js бібліотеки Puppeteer. Розглянуто інші бібліотеки вебскрейпінгу та досліджено можливі архітектурні рішення для втілення системи об’єднання товарних пропозицій. У результаті роботи створена комплексна програмна система для пошуку, зберігання та відображення компіляції даних від онлайн-крамниць музичних інструментів.Публікація Розробка вебзастосунку для оформлення замовлення та оплати в закладах харчування(2024) Цехмістренко, К. В.Об’єктом роботи є система оформлення та оплати замовлень для закладів харчування. Метою роботи є розробка вебзастосунку для зручності замовлення та сплати онлайн та мобільного застосунку для статистики. Проведено дослідження, в рамках якого було проаналізовано існуючі сервіси для прийому замовлення та оплати. Розглянуто можливі засоби для реалізації об’єкту роботи у вигляді вебзастосунку на базі JavaScript та Firebase з використанням допоміжних бібліотек та фреймворків. У результаті роботи здійснена програмна реалізація вебзастосунку та мобільного застосунку для оформлення замовлення та оплати в закладах харчування.Публікація Розробка сервісу для прослуховування та публікації музики з персональною статистикою та рекомендаціями(2024) Суровикін, Ю. В.Об’єктом роботи є музичні треки для прослуховування слухачами та додавання артистами. Метою роботи є розробка вебзастосунку для надання слухачам можливості слухати музику, отримувати персональну статистику і рекомендації на основі аналізу зіграних треків, а артистам – додавати нові пісні й альбоми та слідкувати за прослуховуваннями. Було створено вебсайт для прослуховування та публікації музики. Розроблено алгоритми збору та аналізу статистики зіграних слухачами треків для створення рекомендацій та персоналізації контенту. Клієнтська частина була створена за допомогою React.js, а серверна у середовищі розробки Node.js за допомогою фреймворку Express.js. Середовищем розробки виступав Visual Studio Code. У результаті роботи здійснена програмна реалізація вебзастосунку музичного сервісу для прослуховування й додавання треків та отримання персональної статистики та рекомендацій.Публікація Розробка Telegram-бота для консультування абітурієнтів університету з використанням LLM від OpenAI для відповідей на основі власного контенту(2024) Широкорад, К. А.Об’єктом роботи є питання використання мовних моделей GPT для створення відповідей на основі власного контенту. Метою роботи є розробка системи консультування абітурієнтів з використанням моделей GPT, інтеграції з телеграм-ботом, і дослідження можливостей «донавчання» мовних моделей на основі власного контенту. Робота включає розробку датасету, використання фреймворку LangChain для оптимального вибору фрагментів датасету, використання API для доступу до моделей GPT, та підготовку телеграм-бота для взаємодії. Результати підтверджують, що використання «донавчання» на власному контенті значно підвищує точність та релевантність відповідей, що може бути використано у різних областях для поліпшення проінформованості та розуміння потреб користувачівПублікація Програмні засоби аналізу зображень об’єктів для управління фоном(2024) Шокун, А. С.Об’єктом роботи є методи розмиття фону в онлайн-відеопотоках за допомогою розробки спеціалізованої нейронної мережі. Метою роботи є підвищення конфіденційності та естетичності в реальному часі для відеозв’язку шляхом вибіркового розмиття фону, зберігаючи при цьому об’єкт на передньому плані в чіткому фокусі. Застосовано передові методів обробки зображень, включаючи згорткові нейронні мережі, а також методи гаусового розмиття. Продуктивність системи була оцінена за результатом програмного моделювання. Результати роботи роблять внесок у сферу комп’ютерного зору та обробки цифрових медіа.Публікація Розробка вебзастосунку для спортивного залу(2024) Спасьонов, І. О.Об’єктом роботи є створення вебзастосунку для спортивного залу. Метою роботи є розробка зручного та багатофункціонального застосунку для автономного спортивного залу. Додаткові функції були розроблені для забезпечення унікальності продукту. Вебсайт призначений для користування клієнтам та адміністраторам. Клієнт має змогу оформлювати підписку на спортзал та мати доступ до довідника з вправами для тренувань. Для адміністратора створено функції для роботи з обліковими записами клієнтів, а також перегляд статистики вебсайту.Публікація Розробка вебзастосунку «Соціальна мережа для публікації творчих робіт»(2024) Супрун, А. Є.Об’єктом роботи є можливість взаємодії творчих користувачів у соціальній мережі за допомогою обміну повідомлень і публікації мультимедіа. Метою роботи є розробка вебзастосунку соціальної мережі для публікації творчих робіт, зокрема бази даних, серверної та клієнтської частин. Проведено аналіз існуючих успішних соціальних мереж, описано їх переваги та недоліки для творчих користувачів. Проаналізовано технології, що використовуються при створенні соціальних мереж. Розроблено алгоритми взаємодії користувачів із контентом і між собою, збереження інформації. Реалізовано користувацький інтерфейс для взаємодії із вебзастосунком. У результаті роботи здійснена програмна реалізація соціальної мережі для публікації творчих робітПублікація Розробка вебсайту з використанням react та node.js(2024) Самченко, С. О.Об’єктом роботи є вебзастосунок, призначений для розміщення інформації яка цікавить певних читачів. Метою роботи є повноцінна розробка (клієнтської та серверної частини) власного веб блогу, що дозволить людям публікувати інформацію. Було проведено ретельне дослідження усіх можливих прикладів веб блогів для обміну інформації між їх користувачами , на підставі чого було виявлено їх основні переваги та недоліки. Була побудована інформаційна модель веб блогу для обміну інформації. У результаті роботи здійснена програмна реалізація вебзастосунку для обміню інформації з великою аудиторієюПублікація Розробка застосунку для психологічної допомоги різних рівнів(2024) Самородов, В. К.Обʼєктом роботи є інструменти психологічної підтримки у вигляді вебзастосунків. Метою роботи є розробка вебзастосунку для психологічної допомоги різних рівнів з використанням фреймворку NestJS для серверної частини та бази PostgreSQL для роботи з даними. Досліджено та використано принципи проєктування вебзастосунків, їх автоматизації та чистого коду. Змодельовано базу даних на концептуальному та фізичному рівнях з використанням PostgreSQL, налагоджено взаємодію з даними та сервером через PrismaORM. Проведено аналіз принципів надання психологічної допомоги з використанням інформаційних технологій, а також їх впровадження у вебзастосунок. У результаті роботи здійснена програмна реалізація сервісу для отримання психологічної допомоги та її надання онлайн.Публікація Розробка застосунку «Менеджер задач»(2024) Санін, В. О.Об’єктом роботи є можливість створення та відстеження задач протягом місяця та відстеження фінансового планування в одному місці. Метою роботи є розробка застосунку, який забезпечить користувачам зручний та ефективний інструмент для керування їхніми фінансами та задачами. Проведено дослідження існуючих успішних застосунків, описано їх переваги та недоліки для користувачів. Досліджено технології, що використовуються при створенні певних застосунків. Розроблено алгоритми взаємодії користувачів із контентом і між собою, збереження інформації. Реалізовано користувацький інтерфейс для взаємодії із застосунком. У результаті роботи здійснена програмна реалізація застосунку для відстеження задач та фінансового планування.Публікація Розробка та впровадження системи управління рахунками(2024) Шандра, В. Р.Об’єктом роботи є система управління рахунками. Метою роботи є розробка системи управління рахунками для електронної комерційної діяльності бізнесy. Під час розробки застосунку було використано такі технології: мова програмування JavaScript; серверне середовище виконання JavaScript Node.js; фреймворк розробки застосунків React Next.js; база даних PostgreSQL, мова запитів SQL; середовище розробки програмних систем MSVisualStudioCode; програма для проєктування інтерфейсу та створення прототипів Figma; інструмент керування базою даних PostgreSQL pgAdmin; об’єктно орієнтованої служби зберігання Amazon S3. У результаті роботи здійснена програмна реалізація застосунку для управління рахунками.Публікація Розроблення інформаційної системи ресторану з доставкою їжі(2024) Поляков, В. Д.Об’єктом роботи є інформаційна система ресторану з доставкою їжі. Метою роботи є створення інформаційного застосунку для ресторану з додаванням нових страв, а також звичайне видалення страв, перегляду усіх замовлень створених користувачами, можливістю замовлення їжі на дім та перегляд своїх замовлень для кожного унікального користувача. Клієнтська частина та сторінка адміністратора були створені за допомогою React, серверна частина створена за допомогою Node.js і Express.js. Розробка вебзастосунку виконувалась в середовищі Visual Studio Code. У результаті роботи здійснена програмна реалізація вебзастосунка ресторану для перегляду усіх страв та замовлення на адресу та редагування меню ресторану з сторінки адміністратора, та перегляду усіх замовленьПублікація Розробка гри-лабіринту з елементами самонавчання і ускладнення проходження, враховуючи дії гравця(2024) Прокопенко, Р. П.Об’єктом роботи є вивчення алгоритмів побудови лабіринтів та його реалізація на їх основі лабіринту з елементами ускладнення та навчання. Метою роботи є розробка алгоритмів для побудови лабіринту та його створення, що базуються на алгоритмах Краскала та Прима, інтеграція Python коду, створення алгоритму ускладнення в залежності від дій гравця, розробка Android застосунку. Використання методів графічного відображення лабіринту та руху користувача, розробка алгоритму ускладнення лабіринту в залежності від дій гравця та від поточного його стану. У результаті роботи здійснена програмна реалізація Android застосунку для гри у лабіринтПублікація Розробка вебзастосунку для вибору та бронювання номерів у готелях(2024) Проценко, П. Р.Об’єктом роботи є вебзастосунок бронювання готелей. Метою роботи є розробка вебзастосунка для бронювання готелей з врахуванням особливостей поточних потреб. Виконано аналіз ринку аналогічних продуктів. Покращено навички роботи з UML-діаграмами. Проведено дослідження технологій мови програмування C#, які доцільно використати для реалізації проєкту. Створено базу даних. У результаті роботи створено базу даних та реалізовано вебзастосунок для бронювання житла.