Публікація:
Моделювання дій рухомих об’єктів у комп’ютерній грі

dc.contributor.authorКузьменко, П. М.
dc.date.accessioned2024-06-23T14:46:46Z
dc.date.available2024-06-23T14:46:46Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractОб’єктом роботи є програмне моделювання дій рухомих об’єктів при створенні комп’ютерної гри у футбол. Для здійснення моделювання дій агентів використана штучна нейронна мережа прямого поширення. Гравець може як спостерігати хід гри в автономному режимі, так і приймати безпосередню участь у грі, беручи прямий контроль над довільним агентом гри. Метою роботи є розробка комп’ютерної гри з використанням агентів штучного інтелекту, що використовують штучні нейронні мережі прямого поширення та навчаються з використанням алгоритму навчання з підкріпленням MA-POCA та механізму Self-play. Для розробки були використані Unity версії 2022.3, пакет ML Agents, Visual Studio Code та середовище Anaconda з пакетом mlagents
dc.identifier.citationКузьменко П. М. Моделювання дій рухомих об’єктів у комп’ютерній грі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / П. М. Кузьменко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 68 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/27159
dc.language.isouk
dc.subjectкомп’ютерна гра
dc.subjectрухомий об’єкт
dc.titleМоделювання дій рухомих об’єктів у комп’ютерній грі
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2024_B_INF_Kuzmenko_PM.pdf
Розмір:
1.22 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: