Публікація: Моделювання дій рухомих об’єктів у комп’ютерній грі
| dc.contributor.author | Кузьменко, П. М. | |
| dc.date.accessioned | 2024-06-23T14:46:46Z | |
| dc.date.available | 2024-06-23T14:46:46Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.description.abstract | Об’єктом роботи є програмне моделювання дій рухомих об’єктів при створенні комп’ютерної гри у футбол. Для здійснення моделювання дій агентів використана штучна нейронна мережа прямого поширення. Гравець може як спостерігати хід гри в автономному режимі, так і приймати безпосередню участь у грі, беручи прямий контроль над довільним агентом гри. Метою роботи є розробка комп’ютерної гри з використанням агентів штучного інтелекту, що використовують штучні нейронні мережі прямого поширення та навчаються з використанням алгоритму навчання з підкріпленням MA-POCA та механізму Self-play. Для розробки були використані Unity версії 2022.3, пакет ML Agents, Visual Studio Code та середовище Anaconda з пакетом mlagents | |
| dc.identifier.citation | Кузьменко П. М. Моделювання дій рухомих об’єктів у комп’ютерній грі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / П. М. Кузьменко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 68 с. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/27159 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.subject | комп’ютерна гра | |
| dc.subject | рухомий об’єкт | |
| dc.title | Моделювання дій рухомих об’єктів у комп’ютерній грі | |
| dc.type | Other | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 2024_B_INF_Kuzmenko_PM.pdf
- Розмір:
- 1.22 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: