Публікація: Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
В іміджевих виданнях інфографіка використовується для підсилення бренду. Вона допомагає відобразити ключові характеристики продукту або послуги, що робить бренд більш запам’ятовуваним.
Опис
Ключові слова
імідж, видання
Бібліографічний опис
Ткаченко В. П. Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет / В. П. Ткаченко, Г. В. Середа // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 309-310.