Публікація:
Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В іміджевих виданнях інфографіка використовується для підсилення бренду. Вона допомагає відобразити ключові характеристики продукту або послуги, що робить бренд більш запам’ятовуваним.

Опис

Ключові слова

імідж, видання

Цитування

Ткаченко В. П. Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет / В. П. Ткаченко, Г. В. Середа // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 309-310.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються