Публікація:
Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет

dc.contributor.authorТкаченко, В. П.
dc.contributor.authorСереда, Г. В.
dc.date.accessioned2024-05-27T15:18:02Z
dc.date.available2024-05-27T15:18:02Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractВ іміджевих виданнях інфографіка використовується для підсилення бренду. Вона допомагає відобразити ключові характеристики продукту або послуги, що робить бренд більш запам’ятовуваним.
dc.identifier.citationТкаченко В. П. Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет / В. П. Ткаченко, Г. В. Середа // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 309-310.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26700
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectімідж
dc.subjectвидання
dc.titleДослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-1-309-310.pdf
Розмір:
1.11 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: