Публікація: Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
В іміджевих виданнях інфографіка використовується для підсилення бренду. Вона допомагає відобразити ключові характеристики продукту або послуги, що робить бренд більш запам’ятовуваним.
Опис
Ключові слова
імідж, видання
Цитування
Ткаченко В. П. Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет / В. П. Ткаченко, Г. В. Середа // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 309-310.