Публікація: Оптимізація процесів взаємодії з клієнтами в crm системі служби таксі
Завантаження...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
The object of the study is the accounting of taxi service orders. The purpose of the qualification work is to develop an automated task of accounting for taxi service orders. The research method is a system analysis using an object oriented approach. In the work, an analysis of the subject area, functional features of an enterprise engaged in the provision of services for the transportation of people, an analysis of the organizational structure, a functional structure of the task "Accounting of orders" of the IS "Taxi Optima" was developed, a description of the requirements was given and the formulation of the task was carried out, the elements of informational, mathematical and software of the task, the choice of technical support of the task is justified
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Тихенко О. В. Оптимізація процесів взаємодії з клієнтами в crm системі служби таксі / О. В. Тихенко // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч.1. – С. 176–177.