Публікація:
Оптимізація процесів взаємодії з клієнтами в crm системі служби таксі

dc.contributor.authorТихенко, О. В.
dc.date.accessioned2023-11-16T16:19:09Z
dc.date.available2023-11-16T16:19:09Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractThe object of the study is the accounting of taxi service orders. The purpose of the qualification work is to develop an automated task of accounting for taxi service orders. The research method is a system analysis using an object oriented approach. In the work, an analysis of the subject area, functional features of an enterprise engaged in the provision of services for the transportation of people, an analysis of the organizational structure, a functional structure of the task "Accounting of orders" of the IS "Taxi Optima" was developed, a description of the requirements was given and the formulation of the task was carried out, the elements of informational, mathematical and software of the task, the choice of technical support of the task is justified
dc.identifier.citationТихенко О. В. Оптимізація процесів взаємодії з клієнтами в crm системі служби таксі / О. В. Тихенко // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч.1. – С. 176–177.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/24785
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.titleОптимізація процесів взаємодії з клієнтами в crm системі служби таксі
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
ST_RiM_2023_T6_ch1_176-177.pdf
Розмір:
115.46 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: