Публікація:
Проєктування системи адаптивної генерації елементів ігрового простору

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета дослідження – дослідження існуючих способів адаптивної генерації, виявлення найефективнішого алгоритму. Методи дослідження – аналіз теоретичного матеріалу, аналіз технічної літератури та практична реалізація за допомогою методів об’єктно орієнтованої розробки. В ході роботи було розглянуте поняття комп'ютерної гри з процедурної генерацією, також виявлено три основних методів процедурної генерації та їх застосування. Було проведено аналіз існуючих безкоштовних ігрових двигунів. Був розроблений програмний додаток

Опис

Ключові слова

відеогра, адаптивна генерація, процедурна генерація ландшафту

Цитування

Ковальов К. В. Проєктування системи адаптивної генерації елементів ігрового простору : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / К. В. Ковальов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 46 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються