Публікація:
Проєктування системи адаптивної генерації елементів ігрового простору

dc.contributor.authorКовальов, К. В.
dc.date.accessioned2023-03-23T19:02:56Z
dc.date.available2023-03-23T19:02:56Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractМета дослідження – дослідження існуючих способів адаптивної генерації, виявлення найефективнішого алгоритму. Методи дослідження – аналіз теоретичного матеріалу, аналіз технічної літератури та практична реалізація за допомогою методів об’єктно орієнтованої розробки. В ході роботи було розглянуте поняття комп'ютерної гри з процедурної генерацією, також виявлено три основних методів процедурної генерації та їх застосування. Було проведено аналіз існуючих безкоштовних ігрових двигунів. Був розроблений програмний додаток
dc.identifier.citationКовальов К. В. Проєктування системи адаптивної генерації елементів ігрового простору : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / К. В. Ковальов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 46 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/22440
dc.language.isouk
dc.subjectвідеогра
dc.subjectадаптивна генерація
dc.subjectпроцедурна генерація ландшафту
dc.titleПроєктування системи адаптивної генерації елементів ігрового простору
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2022_M_ST_Kovalov.pdf
Розмір:
1.6 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: