Публікація: Методи забезпечення адаптивності ігрового штучного інтелекту
Завантаження...
Дата
2021
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою роботи є дослідження агентів в ході якого потрібно створити ігровий штучний інтелект для гри «Змійка», побудований на основі адаптивного ігрового штучного інтелекту використовуючи навчання з підкріпленням та глибині нейронні мережі. Агент повинен вчитися на основі попереднього досвіду і демонструвати результат під час гри с користувачем. У ході виконання кваліфікаційної роботи створено адаптивний ігровий агент на основі штучної нейронної мережі для ігри «Змійка», створено середовище виконання агенту для ігри в «Змійку», оцінено результати тренування та валідації агенту при виконанні дослідження та проведено ігрову партію створеного агенту з конкурентами, і проведено широкий аналіз роботи створеного агенту порівняно з конкурентами і надано кроки для покрашення агенту, створеного в рамках кваліфікаційної роботи.
Опис
Ключові слова
Reinforcement Learning, Snake Game, Deep Q-Learning, Monte-Carlo Search Tree, Artificial Neural Networks, Python
Бібліографічний опис
Супруненко М. Ю. Методи забезпечення адаптивності ігрового штучного інтелекту : пояснювальна записка до валіфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / М. Ю. Супруненко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 76 с.