Публікація:
Зберігання інформації про динамічні об’єкти у двовимірній клітинковій грі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

When making a grid-based game, you need the way to store all of your enemies or items information and coordinates, so they know about each other and can interract. Storing game objects on a grid is a tricky task, because it requires fast and convenient information access, as well as ability to extend. Performance is also an issue, and our data storage should work the same speed, when the grid is scaled to a larger degree. Associative arrays can solve all of this problems, and allow quick and easy way to get and manipulate positions of objects.

Опис

Науковий керівник – ст. викл. каф. ПІ Новіков Ю. С.

Ключові слова

динамічні об’єкти, двовимірна клітинкова гра

Цитування

Київський О. Л. Зберігання інформації про динамічні об’єкти у двовимірній клітинковій грі // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 25-го Міжнар. молодіжн. форуму, 20-22 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 6. – С. 203-204.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються