Публікація:
Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Цитування

Соколова Л. В. Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Труди ХІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2015» (7-9 грудня 2015 р.). – Х. : НТУ «ХПІ», 2015. – С. 118–121. (271 с.).

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються