Публікація:
Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorШальопа, А. С.
dc.date.accessioned2018-10-29T09:56:43Z
dc.date.available2018-10-29T09:56:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСоколова Л. В. Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Труди ХІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2015» (7-9 грудня 2015 р.). – Х. : НТУ «ХПІ», 2015. – С. 118–121. (271 с.).uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7077
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ «ХПІ»uk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectконкурнетоспроможність брендуuk_UA
dc.subjectтоваровиробникuk_UA
dc.subjectсистема бренд-менеджментуuk_UA
dc.titleОцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджментуuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Conference_NTU_KhPI_2015_Optymum_Соколова_Шальопа.pdf
Розмір:
454.85 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: