Publication:
Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ «ХПІ»

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Description

Keywords

бренд, конкурнетоспроможність бренду, товаровиробник, система бренд-менеджменту

Citation

Соколова Л. В. Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Труди ХІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2015» (7-9 грудня 2015 р.). – Х. : НТУ «ХПІ», 2015. – С. 118–121. (271 с.).

DOI