За технічних причин Електронний архів Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» працює тільки на перегляд. Про відновлення роботи у повному обсязі буде своєчасно повідомлено.
 

Публікація:
Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2015

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

оцінювання, конкурнетоспроможність бренду, товаровиробник, система бренд-менеджменту

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Труди ХІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2015» (7-9 грудня 2015 р.). – Х. : НТУ «ХПІ», 2015. – С. 118–121. (271 с.).

DOI