Публікація:
Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, конкурнетоспроможність бренду, товаровиробник, система бренд-менеджменту

Цитування

Соколова Л. В. Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Труди ХІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2015» (7-9 грудня 2015 р.). – Х. : НТУ «ХПІ», 2015. – С. 118–121. (271 с.).

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються