Публікація: Методи автоматичної генерації рівнів комп’ютерної гри на основі дисперсії випадкової величини
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНУРЕ
Анотація
Робота присвячена створенню аркадної гри, де навмисно спрощений ігровий процес та короткий ігровий час, але підвищена інтенсивність, порівняно з іншими жанрами.
Опис
Ключові слова
аркадна гра, випадкова величина
Цитування
Алмакаєва А. Є. Методи автоматичної генерації рівнів комп’ютерної гри на основі дисперсії випадкової величини / А. Є. Алмакаєва // Сучасні методи обробки зображень, Харків, Україна. – 7-9 квітня 2020. – С. 10-11.