Публікація:
Методи автоматичної генерації рівнів комп’ютерної гри на основі дисперсії випадкової величини

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Робота присвячена створенню аркадної гри, де навмисно спрощений ігровий процес та короткий ігровий час, але підвищена інтенсивність, порівняно з іншими жанрами.

Опис

Ключові слова

аркадна гра, випадкова величина

Цитування

Алмакаєва А. Є. Методи автоматичної генерації рівнів комп’ютерної гри на основі дисперсії випадкової величини / А. Є. Алмакаєва // Сучасні методи обробки зображень, Харків, Україна. – 7-9 квітня 2020. – С. 10-11.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються