Публікація: Використання P2P та клієнт-серверних моделей у багатокористувацьких іграх
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
This paper explores the evolving landscape of multiplayer game architecture, highlighting the transition from traditional client-server models to innovative peer-to-peer (P2P) frameworks and the emergence of hybrid systems. It delves into the technical challenges and solutions inherent in designing scalable, efficient, and secure multiplayer experiences.
Опис
Ключові слова
клієнт-серверна модель, багатокористувацька гра
Бібліографічний опис
Кулик О. О. Використання P2P та клієнт-серверних моделей у багатокористувацьких іграх / О. О. Кулик ; наук. керівник асист. В. Д. Солодов // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 3. – С. 90–92.