Публікація:
Використання P2P та клієнт-серверних моделей у багатокористувацьких іграх

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

This paper explores the evolving landscape of multiplayer game architecture, highlighting the transition from traditional client-server models to innovative peer-to-peer (P2P) frameworks and the emergence of hybrid systems. It delves into the technical challenges and solutions inherent in designing scalable, efficient, and secure multiplayer experiences.

Опис

Ключові слова

клієнт-серверна модель, багатокористувацька гра

Бібліографічний опис

Кулик О. О. Використання P2P та клієнт-серверних моделей у багатокористувацьких іграх / О. О. Кулик ; наук. керівник асист. В. Д. Солодов // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 3. – С. 90–92.

DOI