Публікація:
Дослідження методів проектування 3D простору для "triple-A" проектів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою роботи є дослідження предметної області методів проектування 3D простору для "triple-A" проектів, дослідження існуючих ігрових рушіїв, порівняльний аналіз та виведення рекомендацій. В результаті буде знайдено оптимальний із сучасних ігровий рушій для розробки ААА проектів.

Опис

Ключові слова

патерн, ігрові рушії, "triple-A"

Цитування

Бронов І. В. Дослідження методів проектування 3D простору для "triple-A" проектів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / І. В. Бронов; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 68 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються