Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ)

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 20 з 156
  • Публікація
    Дослідження конкурентного інтернет-середовища з питань покращення розробки і просування пакувальної продукції
    (2025) Слуцкін, М. В.
    Метою дослідження є визначення сучасних трендів і вимог ринку пакувальної продукції, вивчення підходів та успішних практик конкурентів у цифровому середовищі, аналіз технологій представлення компаній в інтернет середовищі, які присутні на ринку України. Метою є не лише аналіз існуючого конкурентного середовища, але й створення практичних рекомендацій для поліпшення позицій компаній у інтернет- середовищі на ринку пакувальної продукції. Предметом дослідження є сайти компаній, які займаються виготовленням пакувальної продукції. Важливо звернути увагу на передові технології (доповнена реальність, 3D-рендеринг) для презентації продуктів. При виконанні роботи було виканано: аналіз завдання на атестаційну роботу; аналіз поліграфічного обладнання для виготовлення пакувальної продукції; аналіз веб-сайтів виробників пакувальної продукції; зміст експерименту; вибір критеріїв та розрахунок експертних оцінок; аналіз результатів експериментального дослідження. Проведено економічне обґрунтування доцільності проведення даної науково-дослідної роботи та визначено економічну ефективність.
  • Публікація
    Дослідження UI/UX дизайну в мобільному додатку
    (2025) Свічкар, Є. С.
    Метою магістерської кваліфікаційної роботи є дослідження UI/UX дизайну мобільного додатку, що дозволяють забезпечити зручність, функціональність та естетичну привабливість цифрового продукту. Об’єктом дослідження роботи є UI/UX дизайн мобільних додатків, які представляють собою цифрові інструменти для взаємодії з користувачами через інтерфейс. Предмет дослідження – концепція UI/UX дизайну мобільних додатків У ході роботи було проведено огляд сучасного стану проблеми щодо дослідження UI/UX дизайну в мобільних додатках, розглянуто основні теоритичні відомості. На прикладі розробленого прототипу мобільного додатку проаналізовані основні вимоги щодо UI/UX інтерфейсу та функціональних можливостей. Виконане економічне обгрунтування проведеного дослідження, розраховані витрати на проведення науково дослідної роботи.
  • Публікація
    Дослідження впливу візуального контенту на ефективність та користувацький досвід у веб-дизайні
    (2025) Слободенюк, І. Ф.
    Метою роботи є дослідження впливу кольору, типографії та геометрії на ефективність веб-дизайну та сприйняття користувачами веб-сайту. У цьому дослідженні проведено аналіз історії розвитку веб-дизайну, ключових тенденцій і принципів ефективного створення дизайну. Розглянуто теоретичні основи оцінки користувацького досвіду, методи дослідження впливу візуальних елементів та критерії їх оцінки. Проведено експериментальне дослідження для оцінки впливу кольорів, типографії та геометрії на ефективність сприйняття веб-інтерфейсів. У результаті дослідження визначено ключові ідеї використання візуального контенту у контексті покращення користувацького досвіду. Розроблено та проаналізовано рекомендації для створення ефективних веб сайтів.
  • Публікація
    Дослідження можливості уніфікації розробки пакування для настільних карткових ігор
    (2025) Следюк, I. А.
    Метою дослідження є вивчення можливостей уніфікації пакування для настільних карткових ігор, що дозволить зменшити витрати на виробництво, підвищити ефективність зберігання компанентів транспортування як для виробників, так і для споживачів. та спростити У пояснювальній записці проведено аналіз впливу уніфікації пакування настільних карткових ігор на зручність їх використання, зберігання та транспортування. У межах кваліфікаційної роботи було опрацьовано такі питання: визначення проблематики, актуальності, цілей і завдань дослідження; аналіз впливу типів пакування на зручність користування та транспортування; дослідження впливу уніфікації на ігри різних видавців та сучасні тенденції у пакуванні настільних ігор; проведення опитування щодо найкращого варіанту пакування для уніфікації серед запропонованих варіантів; створення прикладу уніфікованого пакування на основі отриманих результатів опитування та аналізу сучасних тенденцій для наявної гри. Результатом роботи стали розроблені рекомендації щодо уніфікації розробки пакування для настільних карткових ігор. Запропоновані рішення спрямовані на оптимізацію процесу виробництва, покращення функціональних характеристик пакування та задоволення потреб споживачів.
  • Публікація
    Розробка програмного забезпечення перетворення стилів оформлення для інтернет-ресурсів
    (2025) Сидоренко, Г. Ю.
    Мета роботи: Розробити програмний застосунок для автоматичного перетворення стилів веб-сайтів. Під час виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналітичний огляд засобів графічного оформлення сайтів, запропоновано механізми створення візуальних схем оформлення веб-ресурсів та реалізовано в програмному середовищі, що дозволяє змінювати оформлення сайту. Вхідними даними програмного засобу є HTML-документ, що містить оформлення з суворим дотриманням стандартів мови HTML 5. Результатами роботи програми є CSS-файл, що містить тему оформлення веб-сторінок з урахуванням дизайнерських принципів кольорових схем.
  • Публікація
    Дослідження процесу розробки веб-сайтів з використанням ШІ-інструментів
    (2025) Сергєєв, Д. С.
    Мета роботи полягає у дослідженні процесу розробки веб-сайтів з використанням інструментів на базі штучного інтелекту, а також проєктуванні та розробці веб-платформи для демонстрації можливостей застосування ШІ у веб-розробці. У роботі проведено аналіз сучасного стану розвитку штучного інтелекту та його впливу на веб-розробку, досліджено популярні ШІ-інструменти для програмування, такі як GitHub Copilot, ChatGPT, Claude, та проаналізовано їх функціональність у порівнянні з традиційними засобами автодоповнення коду. В рамках практичної частини розроблено веб-застосунок на базі Angular та ASP.NET Core для демонстрації можливостей ШІ у веб-розробці. Застосунок надає доступ до теоретичних матеріалів та спеціалізовані чат інтерфейси на базі OpenAI API для допомоги з різними аспектами розробки: від написання коду до створення документації. Реалізована система автентифікації забезпечує розширені можливості взаємодії з ШІ, включаючи збереження контексту діалогів, що робить застосунок ефективним практичним інструментом для розробників.
  • Публікація
    Дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача
    (2025) Шевченко, С. Г.
    Кольорова гама пакування є невід’ємною частиною маркетингової стратегії розробки дизайну, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності продукції та підвищує продажі. Вдало підібрані кольори пакування зможуть сформувати емоційний зв’язок із споживачем та формує асоціативні реакції, за допомогою яких можна безпосередньо впливати на рішення про покупку. Мета даної роботи полягає в дослідженні впливу кольорової гами пакування продовольчої продукції на поведінку споживача та розробити рекомендації задля того, щоб підвищити ефективність. Робота включає в себе дослідження психології кольору, аналіз історичного та культурного контексту сприйняття кольорів, експериментальні дослідження (eye-tracking, анкетування, експерименти) та оцінку ефективності кольорових рішень. У дослідженні розглядаються психологічні аспекти взаємодії кольору з іншими елементами дизайну.
  • Публікація
    Дослідження впливу кольорів на користувачів веб сайту
    (2025) Семененко, А. О.
    Мета даного дослідження є аналіз впливу кольорів на сприйняття користувачами веб-сайту. При виконанні роботи було виконано: аналіз літератури відповідно завдань дослідження; психологія кольору та його роль у дизайні, вплив кольорів на користувачів, використання колірних схем в дизайні сайтів, постановка задачі дослідження; аналіз існуючих підходів до використання кольорів в дизайні веб сайтів; підходи до вибору кольорів у дизайні; вплив кольору на зручність користування сайтом; сучасні інструменти для роботи з кольором; аналіз кольорів у банківські галузі; вибір методу експеримента, вибір критеріїв для експерименту; проведення експерименту; аналіз результатів експериментального дослідження; рекомендації щодо використання кольорів в дизайні сайтів. В економічній частині було виконано обґрунтування доцільності проведення даної науково–дослідної роботи та визначено економічну ефективність.
  • Публікація
    Дослідження використання інфографіки у складі контенту сайту кафедри ЗВО
    (2025) Середа, Г. В.
    Метою дослідження є підвищення відвідуваності веб-сайтів ЗВО за рахунок використання інфографіки. Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи містить дослідження щодо впливу виду подачі інформації у вигляді інфографіки про ЗВО на привабливість веб-сайту і покращення іміджу ЗВО. У кваліфікаційній роботі було опрацьовані наступні питання: визначення проблематики, актуальності, цілей і задач дослідження; проаналізовано аналогічний досвід подачі даних у світовій практиці; розглянуто як цифровий і друкований типи контенту впливають на специфіку їх створення; розроблено методику поетапного створення цих типів інфографіки; реалізовано методику; та проведено експеримент в ході якого було доведено сформульовану гіпотезу дослідження. Результатом роботи є розроблені рекомендації для створення цифрових та друкованих матеріалів про ЗВО з використанням інфографіки.
  • Публікація
    Дослідження просування бренду ФК "Металіст" в соціальних мережах
    (2025) Сандига, К. А.
    Мета кваліфікаційної роботи магістра – підвищення ефективності бренду ФК «Металіст» за допомогою розробки стратегії просування в соціальних мережах. У кваліфікаційній роботі магістра розроблено концепцію просування бренду футбольного клубу «Металіст» у найактуальніших соціальних мережах, а також створено рекламну продукцію для кожної з них. Враховано вподобання цільової аудиторії, специфіку розробки реклами для конкретних платформ та основні цілі інтернет-реклами: залучення вболівальників, партнерів та інших зацікавлених у футболі й діяльності клубу осіб. Особливий акцент зроблено на публікації актуального, цікавого та корисного контенту. В експериментальній частині за допомогою методу МАІ та опитування цільової аудиторії проведено дослідження особливостей використання різних видів реклами в соціальних мережах для підвищення ефективності просування бренду ФК «Металіст», розроблені відповідні рекомендації та комерційні пропозиції. Також здійснено економічне обґрунтування дослідження.
  • Публікація
    Дослідження процесу розробки компонентів графічних інтерфейсів у мобільних додатках за допомогою нейромереж
    (2025) Пучка, Г. С.
    Метою роботи є зменшення часових витрат на розробку компонентів графічних інтерфейсів для мобільних додатків з використанням нейромереж за рахунок розроблених в ході роботи рекомендацій. Об’єктом дослідження є процес розробки компонентів графічних інтерфейсів для мобільних додатків.
  • Публікація
    Дослідження і розробка компонентів AR-додатка примірки речей
    (2025) Сахаров, І. Л.
    Мета роботи – підвищення продуктивності AR-додатків та покращення якості віртуальної примірки шляхом оптимізації 3D моделей, що забезпечить користувачам зручний і ефективний досвід взаємодії. У результаті роботи проведено аналіз предметної області, що включає в себе детальний опис основної ідеї розроблюваного додатка доповненої реальності для «примірки» речей. Методом лінійної згортки обрано програмне забезпечення для створення та обробки 3D моделей, а також рушій для розробки AR-додатка. За допомогою DeepAR Studio створено ефекти для каталогу з 37 товарів. Реалізовано веб-додаток для «примірки» речей мовами програмування JavaScript та TypeScript, а також DeepAR SDK. Для покращення продуктивності роботи додатка проведена оптимізація 3D моделей за рахунок зменшення кількості полігонів та оптимізації текстур і матеріалів. Сформульовано загальні рекомендації з покращення технології розробки AR-додатків. В економічній частині виконано розрахунок одноразових витрат на розробку науково-дослідної роботи (НДР), визначено оцінку результатів від впровадження НДР та економічну ефективність.
  • Публікація
    Дослідження функціональних можливостей елементів дизайну для мобільного застосунку
    (2025) Пономарьова, О. В.
    Метою дослідження є проведення аналізу та визначення впливу функціональних можливостей елементів дизайну зокрема гейміфікації на користувацький досвід з розробкою рекомендацій для створення ефективного дизайну мобільного застосунку. У ході дослідження було проаналізовано завдання кваліфікаційної роботи, розглянуто аналоги та літературу за темою роботи, сформовано гіпотезу дослідження, обрано методи та проведено експериментальне дослідження, розроблено ключові вимоги до дизайну та функціональності мобільного застосунку, створено прототип мобільного застосунку, розраховано економічне обґрунтування витрат на проведення науково-дослідної роботи. У результаті виконання роботи було доведено, що впровадження елементів гейміфікації є актуальним та ефективним інструментом для підвищення залученості користувачів і їхньої мотивації до регулярної взаємодії з мобільним застосунком.
  • Публікація
    Дослідження методів обробки астрономічного відео в завданні розпізнавання об'єктів
    (2025) Плігунова, Е. В.
    Метою кваліфікаційної роботи є дослідження методів обробки астрономічного відео для ефективного ототожнення небесних об'єктів. Актуальність теми дослідження зумовлена постійним зростанням обсягу астрономічних даних, які потребують обробки, а також необхідністю точного ототожнення об'єктів для подальших наукових досліджень. Сучасні технології та методи обробки відео дозволяють отримати нові знання про структуру та динаміку Всесвіту, що робить це дослідження важливим для астрономії. Об'єктом дослідження є процес обробки астрономічного відео. Він включає в себе технології, алгоритми та методи, які використовуються для аналізу відеоматеріалів з метою ототожнення астрономічних об'єктів. Предметом дослідження є конкретні методи та алгоритми обробки астрономічного відео. Вони дозволяють зменшити кількість помилкових сигналів і підвищити точність ототожнення об'єктів. Гіпотезою даного дослідження є припущення, що адаптація алгоритмів обробки астрономічного відео до специфічних умов спостережень здатна підвищити точність ототожнення небесних об'єктів. Це, у свою чергу, сприятиме зниженню кількості помилкових виявлень, оптимізації ідентифікації об’єктів та зробить процес доступнішим для широкого спектра користувачів, включаючи аматорів астрономії.
  • Публікація
    Дослідження впливу використання Conversational AI на користувацький досвід в онлайн-середовищі
    (2025) Онопрієнко, А. М.
    Метою роботи є дослідження впливу використання Conversational AI на користувацький досвід в онлайн-середовищі, а також розробка правил та рекомендацій щодо створення змішаного інтерфейсу додатку з використанням Conversational AI, що буде максимально комфортним і доступним для широкого кола користувачів, незалежно від їхніх фізичних можливостей. Актуальність теми зумовлена стрімким впровадженням Conversational AI у сучасні онлайн-платформи та додатки, забезпечуючи більш інтуїтивну та персоналізовану взаємодію з користувачами. Такі інтерфейси допомагають не лише покращити користувацький досвід, але й підвищити залученість аудиторії, що має критично важливе значення для компаній, які прагнуть покращити свої сервіси. У ході роботи досліджено та обґрунтовано гіпотезу, що інтеграція змішаного інтерфейсу, побудованого з впровадженням Conversational AI, сприяє суттєвому вдосконаленню користувацького досвіду та створює додаткові переваги у конкурентному середовищі.
  • Публікація
    Дослідження впливу анімацій на сприйняття інтерфейсу та UX метрики
    (2025) Мельник, І. С.
    Метою магістерського кваліфікаційного дослідження є аналіз підвищення ефективності інтерфейсів за допомогою анімаційних елементів у дизайні. Робота присвячена дослідженню впливу анімацій на сприйняття інтерфейсу та UX-метрики. У ній розглянуто, як анімаційні елементи впливають на естетичне сприйняття, зручність користування та задоволеність користувачів. Проведено експериментальне порівняння інтерфейсів із та без анімацій, що підтвердило позитивний вплив мікроанімацій на швидкість виконання завдань і точність дій. Практична цінність роботи полягає в рекомендаціях для дизайнерів і розробників щодо інтеграції анімацій, підвищення комерційної ефективності цифрових продуктів і навчання фахівців у сфері UX/UI. Результати відкривають перспективи для вивчення персоналізованих анімацій у мобільних додатках, веб-сайтах та інших цифрових продуктах. Мета дослідження була досягнута, що підтверджує його актуальність і практичну значимість. Також здійснено економічне обґрунтування витрат на проведення цього дослідження. У його межах проведено калькуляцію наступних параметрів: заробітна плата виконавців НДР; страхові нарахування на заробітну плату; вартість використання основних засобів; оплата послуг зв’язку; адміністративні витрати; а також визначення економічної ефективності результатів НДР.
  • Публікація
    Дослідження видів тестування інтерфейсів веб-сайтів
    (2025) Мендєлєва, М. В.
    Тестування інтерфейсів веб-сайтів є доволі складним процесом через наявність великої кількості методів для перевірки сайтів. Тому для ефективної перевірки сайта в експлуатаційних умовах необхідно мати методику, яка забезпечить оцінку зручності використання та перевірку взаємодії інтерфейсу з серверною частиною сайта. Метою дослідження є поліпшення процесу тестування інтерфейсів сайтів за допомогою методики, яка включає в себе поєднання методів юзабіліті та функціонального тестування. Об’єктом дослідження є тестування інтерфейсів сайтів методами юзабіліті та функціонального тестування. Предметом дослідження є комбінований підхід до тестування інтерфейсів веб-сайтів з функціонального тестування. використанням елементів юзабіліті та В результаті виконання роботи та отриманих експериментальних даних була сформована методика тестування інтерфейсів веб-сайтів. Отримані результати дослідження мають практичну значимість, сформована методика може бути використана з метою знаходження більшої кількості помилок на сайті в умовах експлуатації та формування рекомендацій щодо його поліпшення при обмежених ресурсах для тестування на проєкті.
  • Публікація
    Дослідження методів автоматизації процесів у Moho Pro для створення анімації
    (2025) Криворучко, М. О.
    Робота присвячена дослідженню методів автоматизації процесів у Moho Pro для створення анімації. Метою роботи є детальний аналіз технологій 2D-рігінгу, дослідження сучасних інструментів та можливостей програмного забезпечення для розробки 2D-анімації, перевірки практичності на прикладі розробленних рігів, формуванні низки практичних рекомендацій щодо їх використання та оцінка їхнього впливу на кінцевий результат роботи. Розробка методів автоматизації процесів у Moho Pro для прискорення створення 2D-анімації. У роботі представлено детальний опис та аналіз існуючих методів рігінгу персонажів та взаємодії зі скелетом при створенні анімації, розроблено практичні рекомендації для впровадження методів автоматизації, включаючи авторські рішення, проведено порівняльний аналіз та оцінку ефективності досліджуваних методів рігінгу та інструментів шляхом залучення експертів для оцінювання, виявлено кращі альтернативи, оцінено економічну ефективність дослідження.
  • Публікація
    Дослідження використання паттернів дизайну інтерфейсу в мобільному додатку
    (2025) Крюкова, М. М.
    Метою дослідження є поліпшення процесу взаємодії користувачів з мобільними додатками продуктивної організації дня за допомогою впровадження рекомендованих паттернів дизайну інтерфейсу користувача. В процесі виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналіз предметної області, включаючи огляд і вивчення літературних джерел, що стосуються вибраної теми. Досліджено поняття паттернів дизайну інтерфейсу. Проаналізовані психологічні аспекти продуктивності та визначені функціональні вимоги до додатків продуктивної організації дня. Проаналізована доцільність використання різних категорій паттернів. В результаті розроблені рекомендації щодо проєктування інтерфейсу додатків зазначеного типу, створено прототип та проведено експериментальну перевірку його ефективності. Отримані результати свідчать про доцільність використання розроблених рекомендацій для покращення зручності використання мобільних додатків. Результатом роботи є розроблені рекомендації для проєктування інтерфейсів мобільних додатків продуктивної організації дня.
  • Публікація
    Визначення оптимального векторного редактора на основі дослідження їх функціональності
    (2025) Козловська, А. О.
    Мета дослідження полягає у полегшенні процесу визначення оптимального векторного редактору для користувача без досвіду, за рахунок аналізу існуючих векторних редакторів, а також порівняння їх функціональності та продуктивності. На основі аналізу літератури за темою дослідження було розглянуто важливість вибору оптимальної програми, виконано огляд основних функціональних можливостей векторних редакторів, а також проаналізовано популярність, успішність існуючих програм на ринку, за рейтингами та відгуками від верифікованих користувачів. Для проведення експерименту було вибрано метод експертних оцінок. Критерії оцінювання загалом визначались попередньою розробкою графічних матеріалів. Саме оцінювання здійснювалося на основі особистого практичного досвіду експерта, здобутого під час роботи з векторними редакторами. Виходячи з отриманих результатів, було встановлено особливості кожного векторного редактора, також проаналізовано успіх найкращої альтернативи та сформовано відповідні індивідуальні рекомендації по визначенню оптимального векторного редактора під потреби та ресурси користувача.