Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ) за назвою
Зараз показано 1 - 20 з 119
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Автоматизація процесу верстання газети за допомогою скриптів та плагінів(2020) Куценко, О. С.Метою роботи є виявлення переваг між ручними та автоматизованими процесами верстки видань, набуття досвіду вирішення питань оптимізації праці. Було проаналізовано літературу щодо питання автоматизації верстки за допомогою скриптів та плагінів. Обрано метод аналізу результатів експерименту. Відповідно до мети роботи сформовано гіпотезу. Проаналізовано етапи верстки газети на можливість автоматизації. Обрано етапи для автоматизації.Публікація Багтрекінгова система менеджменту проектів(2020) Злидень, І. О.Метою роботи – створення багтрекінгової системи менеджменту проектів та дослідження стану автоматизації процесу документування знайдених невідповідностей . Об’єктом дослідження даної роботи є процес документування . Предмет дослідження – стан автоматизації процесу документування знайдених невідповідностей. Результатами атестаційної роботи є створена багтрекінгова система та покращення процесу документування. У розділі "Економічна частина" представлене економічне обґрунтування витрат на проведення науково-дослідної роботи.Публікація Використання А/В тесту для вимірювання ефективності веб-сайту(2020) Русаков, К. О.Мета даної роботи полягає в створенні тестування, яке допоможе обрати найкращий варіант для підвищення ефективності веб-сайту. Результатами атестаційної роботи є розроблений тест, який демонструє перевагу кращого варіанту сайту. Такий вид тесту допомагає вибрати ефективний варіант веб-сторінки та підвищує конверсію ресурсу. Розроблені рекомендації щодо покращення ефективності та підвищення конверсії сайту. Спираючись на розроблений тест можна підвищити економічні показники веб-сайту та виявити проблемні місця сторінки.Публікація Вплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної реклами(2020) Калиновський, К. Ю.Предметом дослідження є вплив кольорової гами на сприйняття інформації в рамках соціальної реклами. Плакат, як особлива форма тиражної поліграфічної продукції, є одним з найпопулярніших видів реклами. Існують певні особливості вибору колірного рішення у дизайні соціального плаката, знання та володіння якими допоможуть дизайнерову створити дійсно яскравий, актуальний, ефективний продукт, поєднати зміст з психологією кольору. У результаті роботи створено рекомендаційні колірні гами та принципи їх формування для розробки ефективної сучасної соціальної реклами.Публікація Вплив стильового оформлення акаунту в Instagram на цільову аудиторію(2020) Сушков, О. О.В результаті виконання атестаційної роботи було досліджено питання впливу стильового оформлення на цільову аудиторію шляхом аналізу та оцінювання аккаунтів, підвищені кількісні показники ефективності, створені стратегії для подьшого розвитку аккаунтів.Публікація Впровадження інформаційних технологій для забезпечення матеріалами виробничого обладнання на поліграфічних підприємствах(2020) Веретільник, Т. І.Проведено аналіз існуючих систем управління на вітчизняних поліграфічних підприємствах, та інформаційних технологій. Розроблено інформаційну модель щодо процесів використання матеріалів в технологічних процесах на поліграфічному підприємстві. Синтезовано метод інформаційної підтримки процесів забезпечення матеріалами виробничого обладнання на поліграфічному підприємстві. Створено технологію інформаційної підтримки процесів забезпечення матеріалам виробничого обладнання на поліграфічному підприємстві.Публікація Дослiдження можливостей 3D технологiй для створення моделi для iгрових додаткiв(2020) Дякуненко, Д. О.Дана робота містить опис проектування тривимірної моделі для подальшого використання. Модель призначена для впровадження у будь-який 3D проект. Модель розрахована для продажу та може бути використана як для ігрового контенту, так і відео. Результатами атестаційної роботи є рекомендації по вибору пайплайна, які поліпшать ефективність процессу створення моделі. У розділі "Економічна частина" наведено економічне обґрунтування витрат на проведення науково-дослідної роботиПублікація Дослiдження процесу розробки UI/UX web-додаткiв(2021) Петліна, А. О.В процесі виконання кваліфікаційної роботи було проведено дослідження графічних редакторів для створення анімаційного контенту для веб-систем, а також розроблено рекомендації щодо створення UX/UI Landing Page. Проведено аналіз спеціальної науково-технічної літератури на тему дослідження, і систематизовано наведену в різних джерелах інформацію. Проведено аналіз графічних редакторів для створення UX/UI дизайну. Розглянуто методи аналізу та вибір оптимального графічного редактора. Вибір здійснювався на основі експертного методу методу з урахуванням вимог до UX/UI дизайну макетів сторінки. Проведено економічне обгрунтування доцільності проведення данної науково-даслідницької работи (НДР).Публікація Дослiдження технологiй розробки програм-спiвбесідникiв для сучасних месенджерiв(2022) Гавришева, А. А.Кваліфікаційна робота «Дослідження технологій розробки програм-співбесідників для сучасних месенджерiв» має на меті з’ясувати технології розробки програм-співбесідників та створити чат-бота, ціллю якого підтвердити використання цих технології для автоматизованого обслуговування. Одними з основних завдань цього проекту були огляд літератури, огляд програм-співбесідників та сучасних месенджерів та аналіз існуючих засобів і технологій їх розробки. Для реалізації чат-бота було використано рішення на базі платформи Smart Sender та розміщено в соціальній мережі Telegram. Було проведено два типи оцінювання: з індексом споживчої лояльності та за допомогою анкет, на які відповіли загалом 12 учасників. Під час оцінки, проведеної за допомогою анкети, дійшли висновку, що результати були дуже задовільними, оскільки щодо елемента продуктивності отримано 85% схвалення у використанні чат-бота та 69,44% у елементі його корисності для збільшення швидкості обслуговування. В результаті кваліфікаційної роботи було створено Telegram бота «Medea», який може застосовувався в лікарнях для зменшення навантаження на відділ медичної реєстратура. Дослідження являє собою, як можливе застосування технологій розробки програм-співбесідників, так і спробу запровадити новий канал обслуговування клієнтів, визначаючи переваги для компанії та користувачів.Публікація Дослідження level-дизайну у match3-іграх(2024) Маньшина, К. С.Метою роботи є дослідження та аналіз level-дизайну у match-3 іграх та визначення його впливу на зацікавленість та задоволення гравців. Актуальність обумовлена тим, що match-3 ігри являються найкасовішим жанром в AppStore і Google Play, але їх успіх неможливий без level-дизайну, оскільки кожен рівень повинен бути ідеально збалансованим, щоб кинути виклик гравцям і водночас дозволити їм отримати відчуття задоволення від гри. Проте, незважаючи на фінансовий успіх match-3 ігор та щоденне залучення мільйонів гравців, існує мало досліджень щодо їх level-дизайну. Методом дослідження було обрано метод експертних оцінок. Об’єктом дослідження є level-дизайн match-3 ігор. Предметом дослідження є методи впливу level-дизайну на задоволення і зацікавленість гравців у match-3 іграх. В роботі досліджено та підтверджено гіпотезу: «чим краще level-дизайн у match-3 грі тим більше задоволеність та зацікавленість граців у грі».Публікація Дослідження UI/UX елементів у прототипіюванні компьютерної гри(2021) Фещенко, А. В.Метою дослідження є аналіз сучасних методів та технологій розробки UI/UX елементів ігрового інтерфейсу, визначення найкращих з них; порівняння ефективність та вплив інтерфейсу на користувача та ігровий процес. Безпосередньо в ході роботи: проаналізовано досвід досліджень щодо оцінювання дизайну інтерфейсів в контексті функціонального підходу і юзабіліті навігації інтерфейсу; – визначено релевантні чинники для оцінки елементів інтерфейсу; – проведено аналіз систем навігації відповідно до теоретичної бази і цілей дослідження, визначено елементи дизайну, зміни в яких можуть привести до поліпшення враження користувача від взаємодії з інтерфейсом; – проведено експеримент з фіксацією зворотного зв’язку від користувачів-тестувальників в декількох варіаціях дизайну ігрових інтерфейсів, для виявлення оптимального способу організації UI\UX елементів відібраних ігрових інтерфейсів. Практична значимість полягає в застосуванні отриманих знань для самостійної розробки та вдосконалення дизайну ігрових інтерфейсів, робота може бути використана в інформаційних цілях для зацікавлених осіб.Публікація Дослідження UI/UX методом спліт-тестування(2021) Постельняк, О. С.Мета кваліфікаційної роботи магістра – аналіз й вдосконалення методики оцінювання якості призначеного для користувача інтерфейсу і застосування отриманих знань для поліпшення зовнішнього вигляду і структури призначеного для користувача інтерфейсу. Актуальність дослідження обумовлена підвіщенням вимог до якості тестування сайтів, завдяки чому дослідники досягають більшої позитивної взаємодії користувача з проектом. В ході виконання кваліфікаційної роботи досліджено й описано основні етапи розробки та вдосконалення елементів інтерфейсу за допомогою методики спліт-тестування. Теоретична значущість дослідження полягає в зборі і систематизації інформації, необхідної для якісного опрацювання елементів інтерфейсу. В економічній частині обгрунтовано економічну доцільність розробки НДР за даною темою. Робота може бути використана в інформаційних цілях для зацікавлених осіб.Публікація Дослідження бренду і його складових для ребрендингу(2020) Пархоменко, В. М.В роботі розглянуто особливості брендування кав'ярень та основні етапи проведення ребрендингу; виявлені уподобання харківських споживачів кави, їх переваги щодо оформлення та брендування кафе; проведено дослідження складових брендів та їх вплив на споживачів, визначено кольори, які найчастіше використовуються для забезпечення привабливого оформлення брендованої продукції та проаналізовано вплив шрифтового оформлення рекламної продукції на споживачів. На підставі отриманих результатів проведено ребрендинг кав’ярні «Cats&Coffe» та зроблено експертне оцінювання ребрендингу та його ефективності; обрані найбільш ефективні засоби реклами для формування іміджу кав’ярні після ребрендингу. Здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень.Публікація Дослідження використання екологічних матеріалів в пакованні(2022) Стріляна, К. Ю.Мета роботи – дослідження використання екологічних матеріалів для виготовлення паковань та обґрунтування вибору оптимальних варіантів для розробки набору паковань гастростудії «Терруар» з урахуванням особливостей екодизайну та принципів програми Zero Waste. Об’єкт дослідження – особливості використання екологічних матеріалів, особливості впровадження програми Zero Waste.Предмет дослідження – основні характеристики та вимоги до екологічних матеріалів; особливості екодизайна; принципи програми Zero Waste. В роботі досліджено особливості використання екологічних матеріалів для виготовлення паковань та здійснено обґрунтування вибору оптимальних варіантів для розробки набору паковань гастростудії «Терруар» з урахуванням принципів Zero Waste. Проведено аналіз літератури за темою дослідження та розглянуто аналоги паковальної продукції; особливості використання екологічних матеріалів та екологічних фарб для виготовлення якісної продукції; проблеми вторинної переробки матеріалів та тенденції екодизайну. В експериментальній частині кваліфікаційної роботи магістра за допомогою методу аналізу ієрархій було розроблено методику вибору матеріалів, найбільш придатних для виготовлення екологічних паковань для гастростудії «Терруар». Зроблено економічне обґрунтування роботи, яке дозволяє сказати, що науково-дослідна робота має високий показник економічної ефективності.Публікація Дослідження використання штучного інтелекту для автоматичного створення обкладинок на базі текстового змісту(2024) Литвиненко, С. В.Метою даного дослідження є аналіз і реалізація алгоритмів та моделей штучного інтелекту, спроможних автоматично створювати візуально привабливі обкладинки для різних видів текстового контенту. Методи дослідження: ретельний аналіз існуючих рішень та методів автоматичного створення обкладинок з використанням штучного інтелекту; розробка алгоритмів, здатних адаптуватися до різного за обсягом текстового контенту. У результаті виконання кваліфікаційної роботи була розроблена програма на мові програмування Python, що дозволяє автоматично створювати обкладинки на базі текстового змістуПублікація Дослідження виробництва вплавлювальної етикетки типу IML(2024) Арсеньєв, О. М.Мета роботи – дослідження оптимальної технології та матеріалів щодо виготовлення вплавлювальних етикеток, а також розв'язання задачі вироблення практичних рекомендацій з питань контролю якості цього процесу. Об’єктом дослідження є процес виготовлення вплавлювальної етикетки. Предметом дослідження є аналіз методів експрес-контролю якості етикетки та можливості впливу такого оцінювання на поліпшення якості виготовлення замовлення. Гіпотезою дослідження в рамках роботи виступає припущення про те, що впроваджені в робочий процес поліграфічного підприємства ТОВ "ФТ ГРУП" обладнання та технології, правильний підбір комбінації матеріалів для виробництва вплавлю вальних етикеток надають суттєву конкурентну перевагу та ефективність виконання замовлень. За результатами дослідження визначені рекомендації щодо налагодження технологічного процесу друку вплавлювальних етикеток з метою підвищення якості продукції, а також стабільності керування технологічними процесами на виробництві.Публікація Дослідження впливу UI на візуальне сприйняття людини(2020) Лубінець, К. О.Робота показала перспективність запропонованої методики оцінювання та вдосконалення дизайну сайтів або окремих елементів шляхом поєднання об’єктивного (вимірювання часу на виконання тестових завдань) та суб’єктивного (оцінювання враження користувачів від взаємодії з інтерфейсом) чинників загальної оцінки.Публікація Дослідження впливу дизайну постерів продуктів кіно- і телеіндустрії на привабливість продукту на онлайн платформах перегляду відео контенту(2020) Буцька, М. О.Атестаційна робота містить у собі опис особливостей сучасних умов використання постерів до кіно- і телепродуктів та особливостей дизайну сучасних постерів. Було проведено роботу, у ході якої підібрані зразки постерів, що репрезентують сучасні тенденції дизайну, та проведене опитування для дослідження ефективності їх використання. Проведено аналіз зібраних даних і на його основі розроблено рекомендації, спрямовані на підвищення привабливості постерів на онлайн платформах перегляду відеоконтенту. Розроблені рекомендації перевірено на практиці на предмет їхньої ефективності. Також були обрані й обґрунтовані необхідні програмні та технічні засоби для реалізації проекту. Розраховано вартість проведення дослідження та визначена його економічна доцільність.Публікація Дослідження впливу ефекту паралакс на взаємодію користувача з веб-сайтом(2024) Литвиновський, М. Ю.Мета кваліфікаційної роботи – визначити вплив ефекту паралакс на взаємодію користувача з веб-сайтом. Об'єктом дослідження є веб-сайт як комплексна веб-платформа, що забезпечує інформаційну та/або інтерактивну взаємодію між користувачем та змістом, що надається на даній платформі. Предметом дослідження є вплив ефекту паралаксу на процеси сприйняття та взаємодії користувача з веб-сайтом. При виконанні роботи було виканона: аналіз завдання на атестаційну роботу; аналіз предметної області; огляд техніки паралаксу у веб-дизайні; аналіз переваг використання паралакс ефекту; аналіз негативних наслідків використання паралакс ефекту; аналіз веб-сайтів з використанням паралакс ефекту; зміст експеременту; вибір критеріїв та розрахунок експертних оцінок; аналіз результатів експериментального дослідження; рекомендації оптимального використання ефекту паралакс в дизайні веб-сайтів. Проведено економічне обґрунтування доцільності проведення даної науково-дослідної роботи та визначено економічну ефективність.Публікація Дослідження впливу кольорних рішень дизайн-пакування на вибір споживача(2021) Світлична, В. Г.Метою дослідження визначення основних колірних композицій, що підвищують симпатію споживача до продукції та збільшують рівень продажу, на прикладі паковань для шоколаду. Розглянуто основні сучасні тенденції в дизайні паковань. Наведено основні критерії ефективності паковання. На основі аналізу літератури, сформованих критеріїв ефективності та досліджень в сфері використання кольорів для дизайну паковань шоколаду, проведено експеримент методом експертних оцінок, завдяки якому зроблено висновки щодо використання кольорових рішень в пакованнях шоколаду.