Публікація: Вплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної реклами
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Предметом дослідження є вплив кольорової гами на сприйняття інформації в рамках соціальної реклами.
Плакат, як особлива форма тиражної поліграфічної продукції, є одним з найпопулярніших видів реклами. Існують певні особливості вибору колірного рішення у дизайні соціального плаката, знання та володіння якими допоможуть дизайнерову створити дійсно яскравий, актуальний, ефективний продукт, поєднати зміст з психологією кольору. У результаті роботи створено рекомендаційні колірні гами та принципи їх формування для розробки ефективної сучасної соціальної реклами.
Опис
Ключові слова
колірна гама, соціальна реклама, соціальна кампанія, візуальне сприйняття, колірні рішення
Бібліографічний опис
Калиновський К. Ю. Вплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної реклами : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. Ю. Калиновський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 82 с.