Публікація:
Вплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної реклами

dc.contributor.authorКалиновський, К. Ю.
dc.date.accessioned2021-03-26T17:44:44Z
dc.date.available2021-03-26T17:44:44Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractПредметом дослідження є вплив кольорової гами на сприйняття інформації в рамках соціальної реклами. Плакат, як особлива форма тиражної поліграфічної продукції, є одним з найпопулярніших видів реклами. Існують певні особливості вибору колірного рішення у дизайні соціального плаката, знання та володіння якими допоможуть дизайнерову створити дійсно яскравий, актуальний, ефективний продукт, поєднати зміст з психологією кольору. У результаті роботи створено рекомендаційні колірні гами та принципи їх формування для розробки ефективної сучасної соціальної реклами.uk_UA
dc.identifier.citationКалиновський К. Ю. Вплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної реклами : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. Ю. Калиновський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/15132
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectколірна гамаuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectсоціальна кампаніяuk_UA
dc.subjectвізуальне сприйняттяuk_UA
dc.subjectколірні рішенняuk_UA
dc.titleВплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної рекламиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2020_M_MST_Kalinovsky_KY.pdf
Розмір:
1.47 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: