Публікація:
Вплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної реклами

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Предметом дослідження є вплив кольорової гами на сприйняття інформації в рамках соціальної реклами. Плакат, як особлива форма тиражної поліграфічної продукції, є одним з найпопулярніших видів реклами. Існують певні особливості вибору колірного рішення у дизайні соціального плаката, знання та володіння якими допоможуть дизайнерову створити дійсно яскравий, актуальний, ефективний продукт, поєднати зміст з психологією кольору. У результаті роботи створено рекомендаційні колірні гами та принципи їх формування для розробки ефективної сучасної соціальної реклами.

Опис

Ключові слова

колірна гама, соціальна реклама, соціальна кампанія, візуальне сприйняття, колірні рішення

Цитування

Калиновський К. Ю. Вплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної реклами : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. Ю. Калиновський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 82 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються