Публікація:
Дослідження бренду і його складових для ребрендингу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

В роботі розглянуто особливості брендування кав'ярень та основні етапи проведення ребрендингу; виявлені уподобання харківських споживачів кави, їх переваги щодо оформлення та брендування кафе; проведено дослідження складових брендів та їх вплив на споживачів, визначено кольори, які найчастіше використовуються для забезпечення привабливого оформлення брендованої продукції та проаналізовано вплив шрифтового оформлення рекламної продукції на споживачів. На підставі отриманих результатів проведено ребрендинг кав’ярні «Cats&Coffe» та зроблено експертне оцінювання ребрендингу та його ефективності; обрані найбільш ефективні засоби реклами для формування іміджу кав’ярні після ребрендингу. Здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень.

Опис

Ключові слова

брендування кав’ярень, колір, шрифт, ребрендинг, соціологічне дослідження, експертне оцінювання, засоби реклами

Бібліографічний опис

Пархоменко В. М. Дослідження бренду і його складових для ребрендингу : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / В. М. Пархоменко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 79 с.

DOI