Публікація:
Дослідження просування бренду ФК "Металіст" в соціальних мережах

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета кваліфікаційної роботи магістра – підвищення ефективності бренду ФК «Металіст» за допомогою розробки стратегії просування в соціальних мережах. У кваліфікаційній роботі магістра розроблено концепцію просування бренду футбольного клубу «Металіст» у найактуальніших соціальних мережах, а також створено рекламну продукцію для кожної з них. Враховано вподобання цільової аудиторії, специфіку розробки реклами для конкретних платформ та основні цілі інтернет-реклами: залучення вболівальників, партнерів та інших зацікавлених у футболі й діяльності клубу осіб. Особливий акцент зроблено на публікації актуального, цікавого та корисного контенту. В експериментальній частині за допомогою методу МАІ та опитування цільової аудиторії проведено дослідження особливостей використання різних видів реклами в соціальних мережах для підвищення ефективності просування бренду ФК «Металіст», розроблені відповідні рекомендації та комерційні пропозиції. Також здійснено економічне обґрунтування дослідження.

Опис

Ключові слова

інтернет-реклама, соціальні мережі, instagram, facebook, ФК «Металіст»

Цитування

Сандига К. А. Дослідження просування бренду ФК "Металіст" в соціальних мережах : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. А. Сандига ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 72 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються