Публікація: Дослідження конкурентного інтернет-середовища з питань покращення розробки і просування пакувальної продукції
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою дослідження є визначення сучасних трендів і вимог ринку пакувальної продукції, вивчення підходів та успішних практик конкурентів у цифровому середовищі, аналіз технологій представлення компаній в інтернет середовищі, які присутні на ринку України. Метою є не лише аналіз існуючого конкурентного середовища, але й створення практичних рекомендацій для поліпшення позицій компаній у інтернет- середовищі на ринку пакувальної продукції. Предметом дослідження є сайти компаній, які займаються виготовленням пакувальної продукції. Важливо звернути увагу на передові технології (доповнена реальність, 3D-рендеринг) для презентації продуктів. При виконанні роботи було виканано: аналіз завдання на атестаційну роботу; аналіз поліграфічного обладнання для виготовлення пакувальної продукції; аналіз веб-сайтів виробників пакувальної продукції; зміст експерименту; вибір критеріїв та розрахунок експертних оцінок; аналіз результатів експериментального дослідження. Проведено економічне обґрунтування доцільності проведення даної науково-дослідної роботи та визначено економічну ефективність.
Опис
Ключові слова
пакувальна продукція, досвід користувача, інтерфейс користувача, візуальний дизайн
Бібліографічний опис
Слуцкін М. В. Дослідження конкурентного інтернет-середовища з питань покращення розробки і просування пакувальної продукції : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / М. В. Слуцкін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 65 с.