Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ) за темою "Fantasy FPS"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі Fantasy FPS. Level design та інтелект противників(2024) Кісельгова, М. Є.Об’єкт розробки – штучний інтелект монстрів (гоблінів) та розробка дизайну рівнів, які є частиною комплексної роботи з розробки ігрового програмного застосунку у жанрі Fantasy FPS. Мета розробки – створення ігрового додатка, здатного забезпечити високий рівень залучення користувача та ефективну взаємодію з ігровим середовищем. Метод рішення – система візуального програмування Blueprint, ігровий рушій – Unreal Engine 5. Система контролю версій Git. У результаті розробки створено систему штучного інтелекту гоблінів із використанням дерев поведінки, також втілений дизайн декількох рівнів на карті. Усе розроблене є частиною комплексної роботи з розробки ігрового програмного застосунку у жанрі Fantasy FPS.