Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі Fantasy FPS. Level design та інтелект противників

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єкт розробки – штучний інтелект монстрів (гоблінів) та розробка дизайну рівнів, які є частиною комплексної роботи з розробки ігрового програмного застосунку у жанрі Fantasy FPS. Мета розробки – створення ігрового додатка, здатного забезпечити високий рівень залучення користувача та ефективну взаємодію з ігровим середовищем. Метод рішення – система візуального програмування Blueprint, ігровий рушій – Unreal Engine 5. Система контролю версій Git. У результаті розробки створено систему штучного інтелекту гоблінів із використанням дерев поведінки, також втілений дизайн декількох рівнів на карті. Усе розроблене є частиною комплексної роботи з розробки ігрового програмного застосунку у жанрі Fantasy FPS.

Опис

Ключові слова

iгровий програмний застосунок, комп'ютерна гра, шутер, Fantasy FPS

Цитування

Кісельгова М. Є. Ігровий програмний застосунок у жанрі Fantasy FPS. Level design та інтелект противників : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. Є. Кісельгова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 112 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються