Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі Fantasy FPS. Level design та інтелект противників

dc.contributor.authorКісельгова, М. Є.
dc.date.accessioned2025-05-05T07:53:15Z
dc.date.available2025-05-05T07:53:15Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractОб’єкт розробки – штучний інтелект монстрів (гоблінів) та розробка дизайну рівнів, які є частиною комплексної роботи з розробки ігрового програмного застосунку у жанрі Fantasy FPS. Мета розробки – створення ігрового додатка, здатного забезпечити високий рівень залучення користувача та ефективну взаємодію з ігровим середовищем. Метод рішення – система візуального програмування Blueprint, ігровий рушій – Unreal Engine 5. Система контролю версій Git. У результаті розробки створено систему штучного інтелекту гоблінів із використанням дерев поведінки, також втілений дизайн декількох рівнів на карті. Усе розроблене є частиною комплексної роботи з розробки ігрового програмного застосунку у жанрі Fantasy FPS.
dc.identifier.citationКісельгова М. Є. Ігровий програмний застосунок у жанрі Fantasy FPS. Level design та інтелект противників : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. Є. Кісельгова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 112 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31045
dc.language.isouk
dc.subjectiгровий програмний застосунок
dc.subjectкомп'ютерна гра
dc.subjectшутер
dc.subjectFantasy FPS
dc.titleІгровий програмний застосунок у жанрі Fantasy FPS. Level design та інтелект противників
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2024_B_PI_Kiselgova_MYe.pdf
Розмір:
9.58 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: