Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 20 з 167
  • Публікація
    Веб-система для допомоги пошуку та підбору власників тварин для притулку. UI/UX дизайн. QA
    (2025) Пашньова, А. К.
    Об’єктом дослідження є вебсистема для допомоги притулкам у пошуку власників для тварин. Метою роботи є розробка зручного, візуально привабливого та функціонального інтерфейсу веб-системи відповідно до потреб користувачів, а також забезпечення її надійності та якості шляхом проведення системного тестування. В результаті була створена вебсистема, що надає притулкам інструменти для ефективного пошуку власників для тварин з інтуїтивно зрозумілим та естетично привабливим інтерфейсом, що відповідає потребам користувачів і бізнес-цілям. Завдяки тестуванню була забезпечена її надійність, стабільність та безпека, а також усунені можливі помилки та вразливості. Виконані тести на сумісність та продуктивність гарантують коректну роботу системи на різних пристроях і при великому навантаженні.
  • Публікація
    Програмна система для автоматизованого управління освітленням для вирощування рослин. Бек-енд
    (2025) Островерхов, Є. А.
    Об’єктом дослідження є сільське господарство, зокрема вирощування рослин, і вдосконалення автоматичних систем освітлення на фермах та плантаціях. Сучасні способи використання штучного освітлення часто не враховують потреби рослин, що може уповільнювати їхній розвиток і зменшувати врожай. Тому необхідно розробити нову систему, яка автоматично регулює освітлення залежно від фази росту рослин та рівня вологості, що допоможе зробити вирощування більш ефективним. Метою роботи є проєктування розробки програмної системи для ефективного контролю освітлення на фермах та плантаціях. Система є відповідальною за збір і збереження інформації про потреби рослин у світлі, їхні фази розвитку та оптимальні режими освітлення. Використовуючи ці дані, вона зможе автоматично регулювати освітлення, створюючи сприятливі умови для росту та розвитку рослин. Методи розробки системи передбачають використання мови програмування Java 17 для створення серверної частини. Для зберігання даних про рослини та параметри освітлення застосовується система управління базами даних PostgreSQL. Також розроблено смарт-пристрій у вигляді емулятора на Java, до якого можна динамічно підключати різні датчики для збору даних про стан рослин і визначення оптимальних умов освітлення. У результаті було створено опис програмної системи, що забезпечить автоматизоване управління освітленням на сільськогосподарських об’єктах, таких як ферми та плантації. До складу системи входитиме сервер для зберігання й обробки інформації, а також смарт-пристрій, що відстежуватиме параметри стану рослин.
  • Публікація
    Програмна система для ведення блогів мандрівників та обміну особистими історіями та порадами. Фронт-енд
    (2025) Бібік, І. М.
    Об’єкт розробки – клієнтська частина програмної системи для ведення блогів мандрівників та обміну особистими історіями та порадами. Мета розробки – створення програмної системи для ведення та перегляду тревел-блогів, яка забезпечує зручний інтерфейс користувача, можливість створення, редагування та коментування публікацій, підтримку взаємодії між користувачами, а також адаптивність, масштабованість і інтеграцію з серверною частиною. Методи рішення – аналіз предметної області та вимог користувачів, формування вимог до системи, проектування програмного забезпечення, розробка клієнтської частини програмного забезпечення за допомогою мови програмування TypeScript, фреймворку Next.js та технологій TanStack Query, SignalR. У результаті виконання роботи буде створено сучасну клієнтську частину веб-додатку – соціальної мережі для мандрівників, яка дозволяє користувачам вести тревел-блоги, ділитися досвідом подорожей, історіями, порадами, фото, а також взаємодіяти з іншими користувачами через коментарі, вподобання та сповіщення в реальному часі.
  • Публікація
    Веб-система для допомоги пошуку та підбору власників тварин для притулку. Back-end
    (2025) Федоренко, В. О.
    Об’єкт розробки – серверна частина веб-системи «PawPal» для автоматизації пошуку та підбору власників тварин притулку, функціональні та нефункціональні вимоги, діаграми та документація. Мета розробки – спростити та автоматизувати процес адопції тварин використовуючи впровадження функцій анкетування потенційних власників, надання рекомендацій з підбору тварин та проведення відео-консультацій зі співробітниками притулку. Метод рішення – застосування мови програмування C# з платформою .NET 8, фреймворку ASP.NET Core для розробки API, архітектурного підходу Clean Architecture з патерном CQRS, реляційної бази даних PostgreSQL, технологій SignalR та WebRTC, хмарного сервісу DigitalOcean для розгортання. У результаті створено серверну частину веб-системи, яка реалізує описаний функціонал у повному обсязі.
  • Публікація
    Програмна система для автоматизованого управління освітленням для вирощування рослин. Front-end
    (2025) Ільєнко, Б. А.
    Об'єктом дослідження виступає сільське господарство, зокрема процес вирощування рослин, і вдосконалення систем автоматичного керування освітленням на фермах і плантаціях. Традиційні підходи до штучного освітлення нерідко не відповідають реальним потребам рослин, що негативно позначається на їхньому розвитку та врожайності. Для вирішення цієї проблеми передбачено створення системи, яка автоматично регулюватиме освітлення відповідно до фаз розвитку рослин і показників середовища. Метою роботи є проєктування та розробка програмної системи для ефективного моніторингу й управління освітленням на аграрних об'єктах. Система відповідатиме за збір і збереження інформації про стан рослин, їхні потреби в освітленні та оптимальні режими, з можливістю автоматичного регулювання параметрів світла для забезпечення сприятливих умов росту. Розробка серверної частини здійснюється із застосуванням Node.js, NestJS та бібліотеки TypeORM для взаємодії з базою даних PostgreSQL. Клієнтську частину реалізовано за допомогою бібліотеки React, TypeScript і RTK Query для ефективного обміну даними. Передавання інформації від реального сенсорного обладнання базується на використанні MQTT-протоколу через IoT-контролер на основі Raspberry Pi. У підсумку буде створено повноцінну програмну систему, що забезпечить автоматизоване керування освітленням у сільському господарстві. До складу системи входитиме серверна частина для обробки і зберігання даних, клієнтський інтерфейс для роботи користувачів та IoT-пристрій для моніторингу стану рослин.
  • Публікація
    Програмна система для організації та управління груповими подорожами. Серверна частина
    (2025) Топчій, Д. Д.
    Мета роботи – проектування серверної частини для обробки даних учасників подорожей, включаючи координати та біометричні показники, їх зберігання і формування статистики. Об’єкт розробки – серверна частина програмної системи для організації групових подорожей, що включає моніторинг місцезнаходження та фізичного стану учасників у реальному часі. Мобільний клієнт взаємодіє з сервером через REST API. Методи реалізації включають використання ASP.NET Core 8 для серверної частини, PostgreSQL для зберігання даних, Entity Framework Core для взаємодії з базою, а також JWT-токени для авторизації та AES-шифрування для захисту даних. В результаті роботи розроблено серверну частину програмного запезпечення, що здійснює обробку та зберігання трекінгових даних і біометрії учасників, а також надає API для клієнтського застосунку.
  • Публікація
    Веб-система для допомоги пошуку та підбору власників тварин для притулку. Front-end
    (2025) Бобрик, М. Я.
    Об'єкт розробки – клієнтська частина веб-системи для допомоги пошуку та підбору власників тварин для притулку. Розробка базується на використанні Next.JS, фреймворку на основі React, який забезпечує серверний рендеринг, оптимізацію SEO та статичну генерацію сторінок. Для відеоконсультацій реалізовано функціонал на базі WebRTC. Проект розроблено з використанням TypeScript для типізації даних, SASS для стилізації інтерфейсу та Axios для API-запитів. В результаті розробки була створена клієнтська частина системи, яка забезпечує такі основні функції, як авторизація та реєстрація користувачів, перегляд профілів тварин з можливістю фільтрації та сортування, управління профілями тварин (додавання, редагування, видалення), індивідуальний підбір тварин для потенційних власників на основі анкетування, проведення відеоконсультацій між представниками притулку та кандидатами. Система має адаптивний дизайн, що забезпечує зручне використання на різних пристроях. Клієнтська частина програмного продукту розроблена з дотриманням методологій Agile та Scrum, що дозволило ефективно планувати та впроваджувати функціонал відповідно до потреб користувачів.
  • Публікація
    Програмний модуль поштовий асистент на основі ШІ
    (2025) Дівульський, Р. Д.
    Об’єкт розробки – клієнтське контекстне доповнення Gmail, призначене для інтелектуального аналізу вхідної кореспонденції та автоматизованого виконання дій на основі змісту листа. Мета роботи – створення програмний модуль поштовий асистент на основі ШІ, який підвищує продуктивність користувача, автоматично класифікуючи листи на звичайні та «подійні» категорії, генерує відповіді та формує події в Google Calendar без втручання користувача. Методи та засоби реалізації. Доповнення написано мовою Google Apps Script із застосуванням Gmail Add-on SDK; аналіз тексту й генерація ключових слів виконуються через OpenAI Chat GPT-4. Збереження персональних категорій та налаштувань здійснюється у UserProperties/ScriptProperties; взаємодію з календарем забезпечує CalendarApp API. Безпеку даних підтримує OAuth-авторизація та whitelisting зовнішніх запитів у appsscript.json. Запропоноване рішення скорочує час обробки пошти, усуває рутинне планування зустрічей і зменшує ризик пропустити важливий лист, інтегруючи ШІ-функції безпосередньо у робочий процес Gmail.
  • Публікація
    Програмна система для персоналізації досвіду гравців у настільні ігри. Клієнтська частина.
    (2025) Посукан, І. І.
    Об’єкт розробки – програмна система, призначена для персоналізації досвіду користувачів у сфері настільних ігор. Система функціонує як інтерактивна онлайн-платформа, яка об’єднує гравців, організаторів подій та ентузіастів настільних ігор у єдиному інформаційному просторі. Метою роботи є розробка програмної системи, яка надає користувачам можливість організовувати та брати участь у подіях, присвячених настільним іграм.
  • Публікація
    Веб-система «Онлайн аукціон для рідкісних товарів» Клієнтська частина
    (2025) Мартинов, А. В.
    Об’єктом розробки є веб-система для онлайн-аукціонів рідкісних предметів, орієнтована на колекціонерів і шанувальників унікальних товарів. Метою розробки є створення інтуїтивно зрозумілого, безпечного та ефективного онлайн-майданчика для проведення аукціонів. Користувачі зможуть реєструватися, переглядати товари, брати участь у торгах і здійснювати покупки через інтеграцію з платіжними системами. Система також надасть можливість швидкої фільтрації товарів за різними критеріями. Методи розробки базуються на React для створення динамічних інтерфейсів та TypeScript для покращення якості коду. Для взаємодії між клієнтською та серверною частинами використовується REST API, а дані передаються через зашифровані канали HTTPS. В результаті було створено веб-додаток, що дозволяє користувачам реєструватися, переглядати лоти, робити ставки та здійснювати онлайн-оплати за виграні лоти. Система складається з серверної та клієнтської частин.
  • Публікація
    Веб-система «Онлайн аукціон для рідкісних предметів». Серверна частина
    (2025) Соловей, С. Р.
    Сучасний цифровий світ продовжує розширювати орбіту можливостей для колекціонерів та ентузіастів рідкісних речей, створюючи попит та запит на спеціалізовані торгівельні майданчики.Ця робота присвячена розробці серверної частини веб-системи, що забезпечує функціонування онлайн-аукціону рідкісних речей – антикваріати, мистецьких робіт, артефактів тощо інших колекційних цінностей. Головою метою проекту є створення безпечного, продуктивного та зручного середовища для проведення аукціонних торгів. Система забезпечує користувачам сучасний інструментарій, який містить: − реєстрацію та авторизацію з різними ролями (покупці, продавці, адміністратори); − каталогізацію лотів із розширеними фільтрами для зручного пошуку; − механізм реального часу для участі в торгах; − інтегровані платіжні рішення для безпечного проведення транзакцій. Технологічна основа серверної частини складається з: − Node.js як середовище виконання JavaScript на стороні сервера; − Express.js – мінімалістичний фреймворк для побудови ефективних API; − MySQL – реляційна база даних для стійкого зберігання даних про користувачів, лоти та ставки; − REST API – архітектурний шаблон для спілкування між клієнтом і сервером; − TypeScript – для підвищення рівня якості коду за допомогою статичної типізації. Для забезпечення безпеки передачі даних всі зовнішні запитів обробляються за допомогою HTTPS-з'єднання, а важливі операції (наприклад, авторизація чи платежі) захищені додатковими механізмами перевірки. Внаслідок розробки створений повнофункціональний веб-додаток, який складається з: − серверного модулю (втілення бізнес-логіки, робота з БД, API); − клієнтського інтерфейсу (React + TypeScript [5] для динамічного відображення контенту). Система не лише автоматизує процес проведення аукціонів, а й створює інфраструктуру для збереження культурних цінностей шляхом їх легального обігу між зацікавленими особами.
  • Публікація
    Програмна система для планування та моніторингу виконання особистих задач і досягнень. Мобільний застосунок.
    (2025) Попова, Є. Р.
    Об’єктом розробки є мобільна програмна система типу «цифровий помічник», призначена для планування, моніторингу та мотивації користувача під час досягнення особистих цілей шляхом використання гейміфікованих механік, системи досягнень і візуальної аналітики продуктивності. Метою розробки є створення інтуїтивно зрозумілого, адаптивного та масштабованого мобільного застосунку, який поєднує функції особистого планувальника з інструментами відстеження ефективності, гейміфікації та соціальної підтримки. Метод вирішення передбачає застосування сучасних підходів до розробки клієнтських додатків на платформі Android із використанням архітектурного патерну MVVM (Model-View-ViewModel) у поєднанні з Kotlin та Jetpack Compose для декларативного UI. У результаті розробки створено мобільний застосунок, який включає в себе реалізацію функцій: авторизація користувачів, управління персональними цілями, перегляд статистики, підтримка гейміфікаційних елементів (бали, рівні, нагороди), а також реалізовано інтерфейс для соціальної взаємодії.
  • Публікація
    Програмна система для пошуку туристичних маршрутів та обміну враженнями. Front-end клієнтська частина
    (2025) Пасенко, К. Є.
    Об’єкт дослідження – програмна система для пошуку туристичних маршрутів та обміну враженнями. Front-end клієнтська частина. Мета розробки – розробка клієнтської частини веб-системи, яка спрощує пошук цікавих маршрутів і туристичних локацій, забезпечуючи зручність, інтерактивність та персоналізований досвід користувача.Методи дослідження – середовище розробки Web Storm 2024.1.3, мова програмування JavaScript, бібліотека React. У ході роботи визначено ключові вимоги до клієнтського інтерфейсу системи, а також здійснено моделювання основних сценаріїв користувацької взаємодії. Проведено аналіз впливу структури навігації та рівня інтерактивності на ефективність пошуку маршрутів і загальний досвід користування системою. Реалізовано функціонал для фільтрації маршрутів за вподобаннями, проходження маршрутів з фіксацією прогресу, перегляду досягнень, а також надано можливість залишати зворотний зв’язок. У результаті було розроблено інтуїтивно зрозумілу структуру клієнтського інтерфейсу, яка включає засоби швидкого доступу до основних функцій, підтримує взаємодію з візуальними компонентами та створює основу для подальшого розширення функціональності.
  • Публікація
    Програмна система для пошуку туристичних маршрутів та обміну враженнями. Front-end адміністративна частина
    (2025) Кодола, А. Т.
    Об’єкт розробки – програмна система для пошуку туристичних маршрутів та обміну враженнями. Front-End адміністративна частина. Мета розробки – створення веб-системи для мандрівників яка полегшує пошук цікавих маршрутів та місця для подорожей. Метод рішення – середовище розробки Web Storm 2024.1.3, мова програмування JavaScript, бібліотека React, картографічний сервіс TomTom Maps. У результаті розробки було створено повноцінну систему TimeWanderer, яка включає адміністративно-модераторську частину та модуль роботи з картами. Завдяки інтеграції з TomTom API реалізовано функціонал геолокації та маршрутизації, що дозволяє користувачам отримувати точні координати об'єктів та розраховувати оптимальні маршрути між точками із відображенням на інтерактивній мапі. Адміністратор може створювати локації та маршрути, керувати користувачами (включаючи додавання до «чорного списку»). Модераторська частина забезпечує контроль за контентом: модератори мають змогу підтверджувати або відхиляти статті, а також модерувати коментарі користувачів. Така структура дозволяє ефективно керувати платформою та забезпечувати якісний, безпечний користувацький досвід.
  • Публікація
    Програмна система для підтримки волонтерської діяльності. Серверна частина
    (2025) Сорокін, В. С.
    Об'єкт розробки – серверна частина (back-end) програмної системи для автоматизації процесів збору пожертв, обліку закупівель та звітності в межах волонтерської ініціативи. Ця частина включає інтеграцію з базою даних, реалізацію бізнес-логіки для обробки запитів, забезпечення захисту даних та взаємодії з клієнтською частиною. Мета розробки – створити надійну та ефективну серверну платформу, яка дозволяє автоматизувати основні процеси обліку фінансових надходжень, управління закупівлями, веденням звітів, а також забезпечить безпечну обробку даних і зручну інтеграцію з фронтенд-застосунками або іншими сервісами.
  • Публікація
    Програмна система мульти-API для 3D-рендеринга
    (2025) Чан, В. Х.
    Об'єкт розробки – програмна система мульти-API для 3D-рендеринга з підтримкою графічних API. Мета розробки – розробка програмної системи мульти-API для 3D рендеринга з гнучкою модульною архітектурою рушія для 3D-рендеринга з уніфікованим інтерфейсом для графічних API. Метод рішення – застосування сучасних стандартів C++20, системи збирання CMake та використання патернів проектування для створення модульної архітектури з чітким розподілом відповідальності між компонентами. У результаті виконання кваліфікаційної роботи розроблена програмна система для 3D-рендеринга, яка підтримує різні графічні API через єдиний інтерфейс, забезпечує оптимальну продуктивність, має низький поріг входження та мінімальні залежності від зовнішніх бібліотек.
  • Публікація
    Програмна система для обліку проведення щеплень
    (2025) Якушев, Н. О.
    Об’єкт розробки – програмна система для обліку проведення щеплень. Мета розробки – створення програмної системи для обліку проведення щеплень, яка складається з серверної частини, клієнтської частини та мобільного програмного застосунку. Метод рішення – середовища розробки IntelliJ IDEA, Android Studio, мови програмування JavaScript, Kotlin, SQL Server база даних. В результаті розробки створено програмну систему для обліку проведення щеплень, яка складається з серверної частини, клієнтської частини та мобільного програмного застосунку, та яка автоматизує ключові процеси вакцинації, зменшує вплив людського фактору, спрощує взаємодію пацієнтів і лікарів.
  • Публікація
    Програмна система для ведення блогів мандрівників та обміну особистими історіями та порадами. Бек-енд
    (2025) Дузь, М. С.
    Об’єкт розробки – серверна (back-end) частина програмної системи для ведення блогів мандрівників, обміну особистими історіями та порадами. Мета розробки полягає у створенні серверної (back-end) частини соціальної мережі, яка об’єднає мандрівників у єдиному цифровому просторі, надаючи інструменти для публікації мультимедійного контенту, пошуку та фільтрації за різними критеріями, а також соціальної взаємодії через коментарі, лайки та сповіщення. Методи рішення – всебічний аналіз предметної галузі, вивчення потреб потенційних користувачів та формулювання вимог до функціональності системи. У результаті виконання роботи було здійснено дослідження сучасних аналогів, визначено цільову аудиторію та окреслено технічні виклики, які має вирішувати програмна система. Було побудовано архітектуру серверної частини, розроблено модель взаємодії компонентів, структуру зберігання даних у базі, а також реалізовано логіку взаємодії з клієнтською частиною через API.
  • Публікація
    Генерація інформаційної системи на основі ER діаграми
    (2025) Колосс, М. В.
    Об’єкт розробки – клієнтська частина створення проектів та створення діаграми. Мета розробки – розроблення програмної системи для генерації інформаційної системи на основі ER діаграми. Метод рішення – мова програмування Javascript, бібліотека React.js, середовище розробки Visual Studio Code. У результаті розроблено клієнтську частину програмної системи, призначеної для генерації інформаційної системи на основі ER-діаграми.
  • Публікація
    Програмна система формування звітів на основі ГІС
    (2025) Попович, Я. В.
    Мета розробки – створення веб-системи, яка дозволяє оцінювати інвестиційний потенціал земельних ділянок на території України з урахуванням географічних, кліматичних, економічних та інфраструктурних показників. Об’єкт розробки – реалізація клієнт-серверного застосунку з використанням інтерактивної мапи, інформаційних шарів, аналітичного модуля на основі ChatGPT та генерації PDF-звітів. Метод рішення – побудова мікро сервісної архітектури на базі Java 21 і Spring Boot 3, з використанням MongoDB для просторових даних та PostgreSQL для зберігання інформації про користувачів. Комунікація між сервісами реалізована через Kafka та REST API. Для фронтенду застосовано React з інтеграцією Leaflet та Tailwind CSS. Дані про клімат надходять через OpenWeather API [21]. Для автоматизації розгортання використано Jenkins та Docker. У результаті розробки створено програмне забезпечення, яке дозволяє користувачеві вибрати ділянку на мапі, накласти відповідні інформаційні шари (тип ґрунту, вологість, інфраструктура), задати фінансові параметри, ініціювати аналітику через AI-модуль і сформувати PDF-звіт із персоналізованими рекомендаціями. Система також підтримує автентифікацію через JWT, розмежування доступу до даних, автоматичне тестування і CI/CD. Отримане рішення може бути використане в аграрному бізнесі, муніципальному плануванні, інвестуванні та сфері геоаналітики.