Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 20 з 264
  • Публікація
    Програмна система для пошуку роботи з автоматичним підбором вакансій під профіль користувача
    (2025) Корецький, Т.В.
    Об’єкт дослідження — програмна система для пошуку роботи та підбору кандидатів.Метою роботи є створення програмної системи, яка забезпечує користувачеві зручний інтерфейс для створення профілю, додавання резюме та автоматичного отримання релевантних вакансій на основі його навичок, освіти, досвіду та уподобань. Система також надає роботодавцям можливість публікації вакансій та взаємодії з кандидатами.Метод рішення — клієнт-серверна архітектура програмної системи, реалізована з використанням React, Next.js, Node.js, Express.js, PostgreSQL, Sequelize ORM. Для авторизації використано JWT, для взаємодії з API — React Query, для стилізації — Tailwind CSS. Результатом роботи є повнофункціональна програмної система у вигляді веб-платформи, яка дозволяє пошукачам швидко знаходити роботу за допомогою інтелектуального підбору, а роботодавцям — ефективно знаходити кандидатів
  • Публікація
    Веб-застосунок "Text Stairs" для аналізу тексту та автоматичного узагальнення змісту з використанням ШІ
    (2025) Мірошниченко, Д. С.
    Об’єкт розробки - веб-застосунок для аналізу та узагальнення вмісту текстів, книг за допомогою ШІ. Мета розробки - створення веб-застосунку, який дозволяє отримувати стислий переказ основного в тексті, без втрачання контексту шляхом завантаження повного тексту для аналізу. Методи рішення - мова програмування JavaScript, фреймворк NestJS, СУБД PostgreSQL для бекенду, фреймворк NextJS для фронтенду, середовище розробки VSCode. У результаті створено веб-застосунок для аналізу текстів з використання ШІ, який є ефективним рішенням для швидкого узагальнення текстів. Застосунок сприяє покращенню якості достовірності аналізів з використання ШІ.
  • Публікація
    Програмна система для взаємодії власників собак
    (2025) Семененко, К. А.
    Об’єкт розробки – програмна система для взаємодії власників собак. Мета розробки – створення повнофункціональної платформи, яка дозволяє власникам собак знайомитись, організовувати зустрічі, обмінюватись повідомленнями та знаходити сервіси для улюбленців поблизу.
  • Публікація
    Веб-застосунок системи обліку кандидатів для відділу рекрутменту IT-компанії
    (2025) Булгакова, О. О.
    Об’єкт розробки – веб-орієнтована інформаційна система для автоматизації роботи відділу рекрутменту в IT-компанії. Мета розробки – створення веб-застосунку, який дозволяє ефективно управляти процесами підбору персоналу, виконанням рекрутингових завдань, веденням бази кандидатів та формуванням звітності щодо ефективності роботи рекрутерів. Метод рішення – мови програмування Java та JavaScript, фреймворк Spring Boot, модуль Spring Data JPA, СКБД PostgreSQL, бібліотека React для фронтенду, середовище розробки IntelliJ IDEA. У результаті створено веб-орієнтований застосунок для відділу рекрутменту, який є ефективним інструментом для автоматизації підбору персоналу і генерації регулярної звітності. Система сприяє покращенню якості прийняття рішень та оптимізації командної роботи
  • Публікація
    Програмна система моніторингу радіосигналів в системах обізнаності
    (2025) Хамбур, М. С.
    Об’єкт розробки – програмна система моніторингу радіосигналів (ПСМР) для підвищення ситуаційної обізнаності. Система приймає потоки даних як від програмного генератора тестових сигналів, так і (за потреби) від апаратних SDR-приймачів, виконує спектральний аналіз у діапазоні 30 кГц – 6 ГГц, автоматично визначає активні передавачі й відображає їхні характеристики – частоту, потужність, тривалість роботи та азимут – в інтерактивному графічному інтерфейсі оператора. Мета розробки – створити надійне та розширюване програмне рішення, яке забезпечує оперативну оцінку радіообстановки, веде журнал появи й зникнення джерел сигналів та може слугувати основою для подальших досліджень і інтеграції в комплексні системи безпеки, транспорту чи аварійно-рятувальних служб. Метод рішення – реалізація крос-платформного застосунку на Python 3.12. Ядро обробки використовує NumPy та SciPy для синтезу й FFT-аналізу сигналів, а asyncio забезпечує безперервний часовий потік даних. Графічний інтерфейс створено на PyQt6 та PyQtGraph (спектр- і водоспад-діаграми, таблиця характеристик), дані подій зберігаються у SQLite. Модульна архітектура «ядро – GUI – сховище» дозволяє легко підключити реальний SDR-приймач або зовнішній шлюз у майбутніх версіях системи. У результаті розробки створено ПСМР, здатну одночасно відстежувати до 256 незалежних радіоджерел, оновлювати спектр із частотою 20 кадрів/с та формувати журнал подій. Система спрощує аналіз спектра завдяки інтерактивним інструментам і працює на типовому обладнанні без спеціалізованих радіопристроїв.
  • Публікація
    Програмна система для автоматизації процесів догляду за промисловим садом
    (2025) Артушевський, Г. В.
    Об’єкт розробки – програмна система для автоматизації робочих процесів. Мета розробки – створення програмної системи, яка зможе автоматизувати процеси догляду за промисловим садом. Метод рішення - Середовище розробки .Net Core та JetBrains Rider, мова програмування C#. У результаті розробки було створено програмну систему для догляду за промисловим садом із можливостю налаштування автоматичних процесів та отримання звіту щодо стану саду.
  • Публікація
    Мобільний додаток для вивчення іноземних мов з адаптивними навчальними матеріалами. iOS
    (2025) Мазніченко, І. І.
    Обʼєктом розробки є мобільний додаток для вивчення іноземних мов з адаптивними навчальними матеріалами. iOS Мета розробки - створення зручного iOS-додатка, який дозволяє користувачам системно покращувати знання англійської мови.
  • Публікація
    Мобільний додаток для вивчення іноземних мов з адаптивними навчальними матеріалами. Front-end. UI/UX дизайн
    (2025) Панченко, К. В.
    Мета роботи – розробка мобільного застосунку для вивчення іноземних мов з адаптивними навчальними матеріалами, що забезпечує комфортне, доступне та персоналізоване навчання у самостійному форматі. Об’єкт розробки – клієнтська частина програмної системи, що охоплює проєктування інтерфейсу користувача та реалізацію -енд-логіки для мобільного додатку і вебсайту платформи з вивчення англійської мови. Мета розробки – створення зручного, інтуїтивного інтерфейсу та функціонального середовища для ефективного засвоєння мовного матеріалу, з урахуванням потреб різних груп користувачів.
  • Публікація
    Мобільний додаток для вивчення іноземних мов з адаптивними навчальними матеріалами. Бек-енд. Android
    (2025) Коханевич, П. Г.
    Об’єктом розробки є серверна та мобільна частина для додатка з вивчення англійської мови з адаптивними матеріалами та інтерактивними завданнями. Метою роботи є створення ефективного інструмента для покращення знань іноземної мови, який забезпечує зручне розширення словникового запасу, граматичних знань та розуміння письмових джерел.
  • Публікація
    Веб-додаток для генерування та спільного використання схем бісероплетіння
    (2025) Борисенко, А. О.
    Об’єкт розробки – веб-додаток для генерування та спільного використання схем бісероплетіння. Мета розробки – створити інноваційну веб-платформу, яка дозволяє користувачам легко та інтуїтивно створювати, редагувати та публікувати схеми бісероплетіння, сприяючи розвитку творчості, збереженню традицій та формуванню активної спільноти майстрів та ентузіастів. Метод рішення – середовище розробки PhpStorm від JetBrains, мови програмування php та JavaScript (React). У результаті розробки створено веб-додаток «Beads Patterns Creator», який дозволить користувачам створювати, редагувати, публікувати та експортувати схеми бісероплетіння через інтерактивний редактор з підтримкою соціальних функцій.
  • Публікація
    Програмна система для моніторингу та управління криптовалютними активами на iOS-пристроях
    (2025) Бондар, М. С.
    Робота присвячена розробці мобільної програмної системи для моніторингу та управління криптовалютними активами на пристроях iOS. Метою є створення зручного та інформативного застосунку, який дозволяє користувачам відстежувати курси криптовалют у реальному часі, керувати особистим криптопортфелем та візуалізувати динаміку активів. Актуальність дослідження обумовлена стрімким розвитком ринку ів, підвищеним інтересом користувачів до інвестування в криптовалюти, а також потребою у зручних та простих мобільних інструментах для моніторингу фінансових даних. Програмна система реалізована на мові Swift із застосуванням фреймворку SwiftUI та архітектурної моделі MVVM, що забезпечує ефективне розділення логіки, інтерфейсу та даних. Для отримання ринкової інформації інтегровано CoinGecko API. Дані про улюблені активи та налаштування користувача зберігаються локально за допомогою Core Data. Інтерфейс користувача включає інтерактивні графіки зміни курсу криптовалют, реалізовані через бібліотеку Charts. Результатом роботи є стабільний iOS-застосунок, який дозволяє користувачам ефективно слідкувати за станом крипторинку, управляти власними активами та приймати обґрунтовані інвестиційні рішення.
  • Публікація
    Веб-застосунок «SecurePass» для безпечного зберігання та управління паролями
    (2025) Лева, А. В.
    Об’єкт розробки – веб-застосунок для безпечного зберігання та управління паролями. Мета розробки – створення веб-застосунку для надійного управління обліковими даними користувачів, що забезпечує генерацію складних паролів, захищене зберігання із використанням шифрування та багатофакторну автентифікацію, з метою підвищення рівня цифрової безпеки.
  • Публікація
    Програмна система шифрування та дешифрування текстових повідомлень
    (2025) Фурсов, В. М.
    У процесі виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було досліджено предметну галузь інформаційних технологій, зокрема засоби захищеної комунікації в мережевих середовищах та методи шифрування переданих повідомлень. Метою виконання роботи стало створення веб-застосунку типу месенджера, який забезпечує обмін повідомленнями між користувачами в режимі реального часу та демонструє принцип дії наскрізного шифрування (E2EE) із використанням алгоритмів симетричного (AES) та асиметричного (RSA) шифрування. Проєкт має на меті наочно показати, як реалізується захищене шифрування даних у сучасному веб-середовищі. Програмна система реалізована за допомогою мови програмування Python і фреймворку Django для серверної частини, а також бібліотеки React для клієнтського інтерфейсу. У якості системи керування базами даних використано PostgreSQL. Для реалізації миттєвого обміну повідомленнями використовується технологія WebSocket на основі Django Channels. Шифрування повідомлень реалізовано на стороні клієнта: при надсиланні повідомлення воно шифрується за допомогою алгоритму AES, а сам ключ — за допомогою публічного RSA-ключа кожного одержувача. Зворотне дешифрування здійснюється в браузері користувача. У результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було створено прототип веб-месенджера, який включає клієнтську та серверну частини, базу даних, механізм реального часу для обміну повідомленнями та повноцінну реалізацію наскрізного шифрування. Реалізація E2EE дозволила ознайомитися з принципами сучасного захищеного передавання даних та підвищила рівень інформаційної безпеки в системі.
  • Публікація
    Телеграм-бот CRM-системи
    (2025) Харченко, О. М.
    Об’єкт дослідження — програмна CRM-система, інтегрована з Telegram-ботом, орієнтована на автоматизацію комунікацій з клієнтами. Мета роботи — спроєктувати та реалізувати інтелектуальну CRM-систему на базі Telegram-бота, що забезпечує персоналізовану взаємодію, гнучку інтеграцію з корпоративними платформами та аналітичну підтримку управлінських рішень. Методика виконання — розробка backend-частини на мові Python з використанням Telegram Bot API, MongoDB як бази даних та інтеграції з AI/ML фреймворками; реалізація логіки обробки повідомлень, автоматизованих сценаріїв та генерації рекомендацій. Результатом дослідження стала масштабована CRM-система з телеграм-ботом, що підтримує інтелектуальну обробку клієнтських запитів, персоналізовані комунікаційні сценарії, аналітику ефективності та інтеграцію з зовнішніми системами через API.
  • Публікація
    Програмна система створення соціальної мережа для синефілів
    (2025) Ткаченко, М. Ю.
    Об’єкт розробки – серверна частина веб-системи «Movie Captain» для створення україномовної соціальної платформи кінолюбителів з функціями рецензій, взаємодії між користувачами та генерації персоналізованих рекомендацій. Мета розробки – розробка програмної системи створення соціальної мережі для синефілів. Програмна система є повноцінним програмним інструментом для об’єднання українських глядачів у межах однієї платформи, забезпечення можливості створення контенту, коментування, оцінювання фільмів, додавання друзів, а також перегляду рекомендацій на основі вподобань і соціальних зв’язків. Метод рішення – використання мови програмування C# та платформи .NET 8, фреймворку ASP.NET Core для створення RESTful API, архітектурного підходу Modular Monolith з реалізацією патерну CQRS, використання реляційної бази даних PostgreSQL (Supabase) та розгортання через хмарний сервіс Azure App Service. У результаті створено серверну частину веб-застосунку, яка реалізує описаний функціонал, включаючи структуру бази даних, систему взаємодії з користувачем, рекомендаційний механізм, а також документацію з архітектурою та діаграмами.
  • Публікація
    Програмна система для дистанційного керування дронами та автоматизації створення черг з їх взаємодією на певній ділянці "Smart War Drones"
    (2025) Фіненко, А. В.
    Об’єкт розробки – програмна система для дистанційного керування дронами та автоматизації створення черг з їх взаємодією на певній ділянці «Smart War Drones». Мета розробки – створення застосунку військового призначення для спільної роботи операторів дронів та офіцерів, які планують операції, з використанням ASP.NET та React. Застосунок має забезпечувати безпеку даних на рівні захищеної військової системи при роботі з месенджером, мапою та іншими складовими частинами проєкту. Метод рішення – середовища розробки Visual Studio та Visual Studio Code, мова програмування C# та JavaScript, фреймворки ASP.NET Core 8.0 та React 19. Також використовуються Vite як інструмент збірки, MongoDB для локального збереження даних і HTTP-запити для взаємодії з серверною частиною. Застосунок інтернету речей було розроблено за допомогою вебдодатку Wokwi. У результаті розробки було створено сайт для дистанційного керування дронами та автоматизації створення черг з їх взаємодією, який надає можливості спільної роботи операторів БПЛА та офіцерів, що планують операції, та забезпечує користувачів інструментами для комунікації, роботи з мапою та списком дронів.
  • Публікація
    Агент зі штучним інтелектом для автоматичної маршрутизації заявок у сервісній компанії
    (2025) Дзюба. М. О.
    Об’єктом дослідження є інтелектуальні системи обробки звернень клієнтів у сервісних компаніях. Метою роботи є розробка інтелектуального AI-агента для автоматичної маршрутизації заявок у Help Desk-системі з використанням методів машинного навчання і сучасних веб-технологій. У ході роботи проведено аналіз предметної галузі, формування вимог до системи, проєктування архітектури та UML-моделювання, а також реалізацію фронтенд-частини на React.js і бекенду на ASP.NET Core із використанням Entity Framework та PostgreSQL. Для модулів NLP та класифікації використано ML.NET; забезпечено JWT-авторизацію та мікросервісну структуру із окремим ML-сервісом. У результаті створено повнофункціональну Help Desk-систему, яка автоматизує класифікацію, пріоритезацію та маршрутизацію заявок, підвищує продуктивність операторів і надає аналітику в реальному часі.
  • Публікація
    Програмна система для підвищення ефективності тренувань на міні-футбольному полі
    (2025) Шрамко, І. В.
    Об’єктом розробки є програмна система для автоматичного контролю позицій гравців та координації тренувального процесу у реальному часі. Метою створення стало забезпечення тренера інструментом, який дозволяє виявляти порушення тактичної дисципліни і надсилати коригувальні інструкції гравцям. Для вирішення завдань було обрано .NET MAUI для розробки мобільних додатків «Тренер», «Камера» та «Екран», EmguCV для обробки відеопотоку, технологію Wi-Fi Direct/TCP для автономного P2P-зв’язку між мобільними клієнтами, а також ASP.NET Core Web API із SQL Server та MongoDB для реалізації серверної частини. У результаті розроблено комплекс із трьох автономних мобільних застосунків і серверного модуля, що гарантують: створення й експорт конфігурації тренування, безперервне відстеження камерою позицій гравців; миттєве відображення повідомлень про порушення та можливість тренера віддалено надсилати текстові інструкції. Запропоноване рішення підвищує ефективність тактичного контролю, забезпечує автономну роботу без інтернет-каналу та полегшує процес навчання міні-футболу.
  • Публікація
    Програмна система для розповсюдження та споживання текстового та статичного візуального контенту. Мобільний застосунок
    (2025) Турчин, О. А.
    Об’єкт роботи – мобільний застосунок для розповсюдження та споживання текстового та статичного візуального контенту. Мобільний додаток є важливим елементом цифрової екосистеми для доступу до книг, коміксів та іншої цифрової літератури. Платформа надає користувачам зручний інтерфейс для перегляду та завантаження електронних книг та інших матеріалів. Вона також пропонує авторам можливість публікувати та поширювати свій контент, взаємодіючи з адміністрацією для редагування чи видалення матеріалів. Мета роботи – створення універсальної платформи для зручного доступу до текстового та графічного контенту, що дозволяє користувачам переглядати та завантажувати електронні книги та інші цифрові матеріали безкоштовно. Крім того, система має на меті надати авторам зручний інструмент для поширення своїх робіт, а також персоналізувати досвід користувачів на основі їхніх уподобань і попередніх переглядів. Метод рішення – стек сучасних технологій, який забезпечує високу продуктивність, масштабованість та зручність у підтримці. Зокрема, для створення кросплатформеного рішення використано React Native у поєднанні з Expo – платформою, що прискорює процес розробки та тестування. Такий підхід дає змогу використовувати спільну кодову базу для Android та iOS, забезпечуючи нативну продуктивність і комфорт користування. У результаті розробки створено програмну систему для розповсюдження та споживання текстового та статичного візуального контенту, що включає функції авторизації, завантаження контенту, персоналізовані рекомендації, пошук і фільтрацію матеріалів. Платформа надає користувачам зручний інтерфейс для доступу до контенту і сприяє розвитку цифрового контенту в регіоні.
  • Публікація
    Програмна система для розповсюдження та споживання текстового та статичного візуального контенту. Бек-енд
    (2025) Горбатенко, Д. О.
    Об’єкт розробки – серверна частина (back-end) програмної системи для розповсюдження та споживання текстового та статичного візуального контенту. Система дозволяє користувачам переглядати, завантажувати та пропонувати до публікації цифрові книги, комікси й інші матеріали у форматах PDF, EPUB тощо. Серверна частина забезпечує зберігання даних, обробку запитів, управління доступом, а також реалізацію користувацьких запитів і рекомендацій. Мета розробки – створити надійну, масштабовану та безпечну серверну платформу, яка забезпечить ефективну роботу веб-застосунку для зручного доступу до текстового й графічного контенту. Система має підтримувати автентифікацію та авторизацію, персоналізовані профілі користувачів, модуль рекомендацій та механізми пошуку й фільтрації. Метод рішення – використання Node.js з фреймворком NestJS для побудови REST API. Для зберігання даних обрано базу даних PostgreSQL. Безпека реалізована через JWT (JSON Web Token), а взаємодія з клієнтом – через HTTP-запити. Система розроблена з урахуванням принципів модульності та розширюваності. У результаті створено серверну частину контент-платформи, яка дозволяє зручно працювати з цифровою літературою, забезпечує масштабованість, безпеку даних та можливість подальшого розвитку системи.