Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Публікація Веб-сервіс для дистанційного моніторингу стану здоров’я та взаємодії пацієнтів з лікарями(2025) Воскобойнікова, К. С.Об’єкт розробки – веб-сервіс для дистанційного моніторингу стану здоров’я та взаємодії пацієнтів з лікарями. Мета розробки – створення програмного забезпечення для відстеження ключових показників здоров’я пацієнтів на відстані, що забезпечує збір, зберігання та аналіз медичних даних, управління електронними медичними картками, створення прийомів та комунікацію між пацієнтом і лікарем. Метод рішення – розробка програмної системи з використанням наступного стеку технологій: мова програмування C# та ASP.NET Core 8.0 (серверна частина, IoT-сервіс), Angular 17 та TypeScript (клієнтська частина) та MS SQL Server 2019 (база даних). У результаті розробки створено веб-сервіс для дистанційного моніторингу стану здоров’я, який є важливим інструментом для медичних працівників та пацієнтів, що сприяє оптимізації та підвищенню ефективності процесу віддаленого медичного нагляду та взаємодії.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Терраформування, оптимізація ігрового поля та 3d моделей(2025) Покора, М. І.Об’єкт дослідження – процеси реалізації ігрової логіки та візуального середовища у покрокових стратегіях. Мета роботи – розробка ігрового застосунку у жанрі покрокової дуельної стратегії з підтримкою терраформування, оптимізованим ігровим полем та інтеграцією 3D моделей. Методи розробки – об'єктно-орієнтоване програмування, використання рушія Unreal Engine 5, процедурна генерація ландшафту, алгоритми оптимізації простору. Результати – створено ігровий застосунок з основною геймплейною механікою: зміна ігрового поля в процесі терраформування, підтримка бою між гравцями, реалізовано інтерактивне середовище з 3D об'єктами. Система забезпечує продуктивну візуалізацію та можливість розширення. Сфера застосування – розробка ігор, симуляційні системи, інструменти для навчання алгоритмічному мисленню та дизайну ігрових середовищ.Публікація Програмна система для зберігання, спільного доступу та перевірки якості програмного коду. Серверна частина(2025) Білодід, М. О.Об’єктом дослідження є процеси збереження, пошуку та перевірки якості фрагментів програмного коду в умовах сучасної розробки програмного забезпечення. Основна проблема полягає у складності пошуку логічно схожих фрагментів, що призводить до дублювання коду та зниження ефективності його повторного використання. Мета роботи — розробка серверної частини програмної системи для семантичного пошуку фрагментів коду у векторному представленні, що дозволяє ефективно організовувати знання у сфері розробки програмного забезпечення. Система побудована на основі .NET 8 та C#, із застосуванням NoSQL-бази даних CosmosDB для збереження векторних представлень коду. Пошук реалізовано за допомогою алгоритму approximate nearest neighbor (ANN), що дозволяє швидко знаходити актуальні фрагменти навіть у великих масивах даних. У результаті створено серверну частину платформи, яка надає розробникам зручні інструменти для швидкого пошуку, аналізу та повторного використання кодових фрагментів. Це значно зменшує дублювання, покращує стандарти якості розробки та сприяє продуктивності командної роботи. Запропонована система є перспективним рішенням для корпоративних розробницьких середовищ, де необхідне ефективне управління знаннями та оптимізація процесу створення програмного забезпечення.Публікація Програмна система для зберігання, спільного доступу та перевірки якості програмного коду. Створення проєктів з використанням наявних фрагментів коду та штучного інтелекту. DevOps(2025) Щоголєв, С. А.Об'єктом дослідження є процеси зберігання, управління та повторного використання фрагментів програмного коду для створення початкових проєктів в умовах переходу компаній від монолітних додатків до архітектури мікросервісів та serverless-функцій. Метою роботи є створення програмного забезпечення, що дозволяє автоматизувати створення початкових проєктів шляхом відбору релевантних фрагментів коду за допомогою техніки Retrieval-Augmented Generation (RAG) із застосуванням OpenAI API та моделі GPT-4o-mini, яка забезпечує автоматичний пошук та визначення релевантних фрагментів за описом майбутнього проєкту. Створений початковий проєкт підлягає перевірці на відповідність загальноприйнятим принципам розробки програмного забезпечення, зокрема DRY та SOLID за допомогою моделі GPT-4.1-nano і система надаватиме користувачу поради щодо покращення якості коду. Результатом роботи є програмна система, реалізована з використанням мови програмування C# та фреймворку .NET, документо-орієнтованої бази даних CosmosDB. Для забезпечення стабільності розгорнутих додатків використовується хмара Azure і її сервіси – Azure App Services та Azure Functions. Для швидкого розгортання додатків застосовується CI/CD pipeline (Continuous Integration / Continuous Delivery), на базі Azure DevOps з автоматичним модульним та інтеграційним тестуванням.Публікація Веб-застосунок для генерації коду програмної системи на підставі файлу розмітки. Сервіси генерації коду для програмних систем(2025) Вишняк, В. Є.Об’єктом дослідження є процес автоматизованого створення програмних систем шляхом генерації коду на основі файлів розмітки, які описують сутності, бізнес-логіку, архітектуру та елементи взаємодії в межах майбутнього програмного продукту. Метою даної роботи є створення системи для автоматизованої генерації коду повнофункціональних програмних застосунків на основі вхідного файлу розмітки з підтримкою сучасних практик програмування та архітектурних підходів. У процесі реалізації проєкту було використано сучасні технології, зокрема ASP.NET Core Web API на платформі .NET 8, Entity Framework Core 8 для взаємодії з базою даних MS SQL Server, а також мову програмування C#. Результатом роботи є система, яка на основі файлу розмітки автоматично генерує програмний застосунок з повним набором сутностей, моделей, зв’язків, репозиторіїв, сервісів, контролерів, підтримкою автентифікації та документацією через Open API.Публікація Програмна система для пошуку та отримання послуг догляду за тваринами(2025) Лулакова, А. В.Об’єкт розробки – програмна система, що складається з серверної та клієнтської частини, для отримання та надання послуг догляду за тваринами. Мета розробки – створити зручний додаток, що надає можливість власникам тварин, що потребують послуг з догляду за тваринами, знайти професійних надавачів необхідних послуг, а надавачам послуг розмістити свою послуги, створити або розширити клієнтську базу, здобути репутацію в своїй трудовій діяльності. Надати можливість гнучкого керування розкладом, записом на послуги, переглядати відгуки та рейтинг надавачів послуг для підбору найбільш підходящого надавача. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio, фреймворк .NET, мови програмування С#, JavaScript та HTML, база даних MS SQL, бібліотека Syncfusion та Google API. У результаті розробки створено програмну систему, що слугує каналом зв’язку між власниками тварин, які шукають якісні послуги догляду для свої тварин, та надавачів послуг, що прагнуть працювати, розширювати клієнтську базу та просувати свої послуги.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Система координат та пересування по гексогональному полю, анімації, системи діяльностей та часу, NPC, ігрова економіка.(2025) Печерій, О. В.Об’єкт розробки - ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Мета роботи - розробити демонстарційну версію ігрового програмного застосунку у жанрі JRPG про бої жуків для такої операційної системи як Windows. Розробка базується з використанням ігрового рушія Unreal Engine 5, мови програмування С++ та Blueprints. У результаті була створена демонстраційна версія ігрового застосунку у жанрі JRPG про бої жуків для операційної системи Windows.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. UI/UX, візуальні ефекти, системи діалогів та квестів(2025) Тихонов, А. О.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG з акцентом на сюжетну взаємодію, квестову систему та взаємодію з персонажами. Мета розробки – створення сюжетно-орієнтованої JRPG-гри, із реалізацією системи діалогів через UI, повноцінної квестової структури з нагородами, що логічно вплітаються в сюжет, а також стилізованої системи інвентаря. Особливу увагу приділено стилізації, графічній оптимізації та збереженню прогресу гравця, що забезпечує комфортний та захопливий ігровий досвід.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Системи ініціативи та здібностей, генерація частувань, ігровий баланс, механіки поля.(2025) Шавернєв, К. О.Об’єкт розробки — ігровий програмний застосунок у жанрі покрокова JRPG. Мета роботи — реалізація в ігровому застосунку жанру покрокової JRPG системи ініціативи та здібностей, об’єктів поля бою, генерації частувань, а також балансування математичної моделі гри. Метод рішення — розробка ігрового застосунку за допомогою рушія Unreal Engine 5 з використанням Blueprints. У результаті розробки було створено функціональну демонстраційну версію зазначеного ігрового застосунку у жанрі покрокова JRPG для пристроїв на операційній системі Windows.Публікація Розроблення Ігрового програмного застосуноку у жанрі детективний сімулятор. Механіка допиту, система роботи з доказами.(2025) Чумаков, Д. ВМета розробки – створення повноцінного 3D-застосунку з механікою допиту, системою обробки доказів та інтерактивним ігровим середовищем. У кваліфікаційній роботі розроблено програмний продукт на Unreal Engine 5 із використанням Blueprints. Особливу увагу приділено реалізації допиту, що впливає на фінал рівня, створено систему збереження та передачі доказів, побудовано кілька ігрових локацій – вулиця, бар, офіс. У роботі враховано принципи UI/UX та геймдизайну, а також пПублікація 3D-рендеринг система з абстракційним шаром RHI для кількох рендеринг API(2025) Павловський, І. В.Об’єкт розробки – cистема 3D-рендерингу з абстрактним шаром інтерфейсу апаратного рендерингу (RHI) для підтримки кількох API рендерингу, що забезпечує кросплатформне відтворення та ефективне керування сценами. Мета розробки – cтворити гнучку та ефективну систему 3D-рендерингу, яка абстрагує деталі низькорівневих API рендерингу, підтримує сучасні техніки рендерингу, такі як фізично базований рендеринг (PBR), та забезпечує обробку складних сцен з інстансованим рендерингом і завантаженням активів у форматі GLTF. Метод вирішення – cистема розроблена з використанням мови C++ з абстрактним шаром RHI для підтримки DirectX 12 і потенційно Vulkan. Конвеєр рендерингу використовує форвардний PBR-підхід з інстансованим рендерингом для оптимізації продуктивності. Активи завантажуються у форматі GLTF, а для обробки текстур використовується бібліотека DirectXTex. Система спроєктована як розширювальна, з модульними компонентами для керування константними буферами, джерелами світла та матеріалами. У результаті було створено масштабовану та ефективну систему 3D-рендерингу, здатну обробляти складні сцени з високою продуктивністю. Система підтримує інстансований рендеринг, PBR-матеріали та крос-API сумісність через абстракцію RHI, що робить її придатною для розробки ігор, візуалізації та інших графічних застосунків.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelike "Whispers of the Yokai"(2025) Жиліна, К. І.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelike з елементами японської міфології під назвою «Whispers of the Yokai». Мета роботи – розробка програмної системи на базі Unreal Engine, яка забезпечує створення динамічного ігрового процесу з високою реграбельністю, зануренням у похмуру атмосферу японської міфології та стабільною продуктивністю. Система включає генерацію підземель, механіку закритих кімнат, управління ворогами (йокаями та босами) та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Методи рішення – використання ігрового рушія Unreal Engine 5, плагіна PaperZD для створення 2.5D-візуалу, Blueprints для реалізації ігрової логіки та системи Enhanced Input для гнучкого управління. У результаті створено програмний застосунок, який реалізує процедурно згенеровані підземелля, бойову систему з мирними та агресивними йокаями, босами, а також чіткий інтерфейс із головним меню та ігровим екраном.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Міні-ігри та взаємодія з предметами(2025) Ханьжин, М. А.Об’єкт розробки – Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний симулятор. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку у жанрі детективний симулятор в стімпанк (Steampunk) естетиці. З реалізацією діалогів із не ігровими персонажами, їх підслуховування та допроси, битви у реальному часі, проходження різноманітних міні-ігор та дослідження місць злочину, як в живу так і за персональним комп’ютером, які усі пов’язані із заплутаним не лінійним сюжетом. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5 на мові програмування Blueprints та C++, та програмне забезпечення Blender для створення та редагування моделей. У результаті кваліфікаційної роботи було створено демонстраційну версію ігрового програмного застосунку у жанрі детективний симулятор в стімпанк естетиці, із міні-іграми, можливістю зберігати прогрес та взаємодією з об’єктами для персональних комп’ютерів.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. NPC, система обладнання та команди, анімації(2025) Воловий, А. О.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based Tactics з елементами Rogue-like. Мета розробки – створення ігрового застосунку, який надасть захопливий досвід покрокового тактичного бою в естетиці пост-апокаліпсису з роботами. Метод рішення – ігровий рушій Unreal Engine 5, середовище розробки Visual Studio 2022, мови програмування С++ та Blueprint. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based Tactics з елементами Rogue-like в естетиці пост-апокаліпсису з роботами.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Системний дизайн, бойова система, ігровий баланс(2025) Щибря, Є. С.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової тактики з елементами rogue-like. Мета розробки – створення ігрового застосунку, який надасть захопливий досвід покрокового тактичного бою з високою варіативністю. Мета роботи зконцентрована на ігровому дизайні систем ігрового застосунку та їх балансуванні. У результаті роботи було створено ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової тактики з елементами rogue-like.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Процедурна генерація рівнів, UI/UX, дизайн(2025) Першина, А. А.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Мета розробки – створення ігрового застосунку у жанрі покрокової тактичної стратегії з елементами Rogue-like, з естетикою пост-апокаліпсису, де головними персонажами виступають роботи. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5 та Visual Studio 2022, мови програмування C++, Blueprints, графічний редактор Adobe Photoshop 2020. У результаті виконання роботи було створено ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової тактичної стратегії з елементами Rogue-like, з естетикою пост-апокаліпсису, де головними персонажами виступають роботи.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Бойова система та NPC(2025) Карасьов, М. А.Об’єкт розробки – окремі механіки загального ігрового застосунку у жанрі детективного симулятору, а саме бойова система та NPC. Мета розробки – створення повноцінної бойової механіки та NPC для ігрового застосунку у жанрі детективного симулятору. Метод рішення – рушій Unreal Engine 5, мова програмування C++, середа розробки Microsoft Visual studio 2022. У результаті розробки створена робоча та протестована бойова система та NPC, як частини ігрового програмного застосунку у жанрі детективного симулятору.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Діалогова система, шкала моралі та механіка підслуховування(2025) Крашаниця, Є. С.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі детективного симулятору. Метою розробки є створення ігрового програмного застосунку в естетиці стимпанк Франції 19 сторіччя та реалізувати один рівень, діалог з персонажем пов’язаний з сюжетом та впливом на мораль персонажу, підслуховування важливої інформації. Також були використані інструменти штучного інтелекту для створення музикального супровіду проєкту з метою покращення відчуття світу. Для розробки були використані середовище розробки Unreal Engine 5 та Blueprints, програмне забезпечення для створення музики Suno, Udio, Soundraw. Результатом роботи став ігровий програмний застосунок у жанрі детективного сімультору з реалізованими системою діалогів та підслуховуванням, а також різноманітним музикальним супроводом.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Ігрові механіки та UI/UX(2025) Дешевих, А. М.У кваліфікаційній роботі представлено розробку прототипу ігрового програмного застосунку в жанрі покрокової дуельної стратегії. Основною метою є створення гри з глибокими тактичними механіками та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом користувача (UI/UX). Реалізація здійснювалася за допомогою Unreal Engine 5 із використанням мови програмування C++ та візуального середовища Blueprints. У процесі роботи було спроєктовано клітинну систему поля бою, систему керування арміями, інтерфейс управління юнітами, а також впроваджено елементи процедурної генерації рівнів. Особливу увагу приділено адаптивності інтерфейсу та доступності гри для новачків через інтерактивний туторіал. Результатом є ігровий прототип, що демонструє базову функціональність бойової системи, користувацький інтерфейс та високий потенціал для подальшого розвитку.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Інтерактивна система з пошуку інформації у вигляді комп’ютера(2025) Юрковський, Н. Ю.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Мета роботи – розробка ігрового програмного продукту у жанрі детективного сімулятору. Методи розробки – мова програмування C++, система візуалізації Blueprints, ігровий рушій Unreal Engine 5, Visual Studio і програму для створення моделей Blender. У ході виконання роботи було створено ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор.