Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 20 з 116
  • Публікація
    Веб-орієнтована програмна система генерації графіків поточного стану пацієнта для медичних закладів
    (2024) Задорожний, Н. С.
    Об’єкт розробки – веб-орієнтована програмна система для генерації графіків поточного стану пацієнта у медичних закладах. Мета розробки – створення веб-застосунку, який генеруватиме графіки стану здоров’я пацієнту для медичних закладів. Метод рішення – мова програмування TypeScript, бібліотека React, фреймворк NextJs, середовище розробки Visual Studio Code. У результаті розроблена веб-орієнтована програмна система для генерації графіків поточного стану пацієнта яка є важливим інструментом для медичних закладів, який допомагає оптимізувати та поліпшувати процес моніторингу пацієнтів.
  • Публікація
    Програмна система для обміну кулінарними рецептами. Мобільний додаток
    (2024) Захарченко, Я. В.
    Об’єкт розробки – клієнтська частина програмної системи для обміну кулінарними рецептами. Мета розробки – створити систему, де люди зможуть обмінюватися кулінарним досвідом, реалізувати інтерфейс для зручного перегляду рецептів та взаємодії з іншими користувачами. Метод рішення – набір інструментів Android SDK, мова програмування Kotlin, UI бібліотеки Jetpack Compose. У результаті розробки спроектовано зручний мобільний застосунок, який дозволяє створювати рецепти, обмінюватися ними з іншими людьми, та оцінювати інші.
  • Публікація
    Веб-сервіс для автоматизації інформаційних процесів спільноти мешканців одного чи кількох територіально поєднаних будинків "Житловий комплекс". DevOps, Database
    (2024) Жеребний, В. В.
    Об’єкт розробки– DevOps та Database частина веб-сервісу для автоматизації інформаційних процесів спільноти мешканців одного чи кількох територіально поєднаних будинків. Мета розробки– створення бази даних з необхідними таблицями, контейнеризація BackEnd та FrontEnd сервісів, створення пайплайнів для побудови та розгортання веб-сервісу для житлових комплексів. Метод рішення– середовище розробки VS Code, платформа Azure. У результаті розробки створено базу даних Azure SQL, Docker контейнери для веб-сервісу та пайплайн для його розгортання на платформі Azure.
  • Публікація
    Краудфандингова платформа на основі технології Blockchain з можливістю передбачення успішності проєктів за допомогою машинного навчання
    (2024) Жмур, Д. М.
    Об’єкт розробки – краудфандингова платформа, що ґрунтується на технології Blockchain і використовує методи машинного навчання для передбачення успішності проєктів. Ціль роботи – створення інноваційної програмної системи для залучення фінансування на реалізацію цікавих ідей, що використовує принципи децентралізації й аналіз даних за допомогою штучного інтелекту. Методи дослідження та перелік апаратури – для розробки системи було використано методи програмування на мовах високого рівня, зокрема Java для розробки блокчейну та серверної частини, TypeScript для інтерфейсу користувача. Апаратне забезпечення включає комп'ютери з потужними процесорами та відповідною пам'яттю для обробки великих обсягів даних. В результаті розробки створено серверну, клієнтську та десктопну частини для краудфадингової платформи на основі технології Blockchain із можливістю передбачення успішності проєктів за допомогою машинного навчання. Економічна та соціально-економічна ефективність роботи – впровадження краудфандингової платформи на основі Blockchain і машинного навчання може сприяти зростанню ефективності у сфері збору коштів для інноваційних проєктів, зниженню ризиків для інвесторів та загалом підвищенню ефективності використання ресурсів у суспільстві.
  • Публікація
    Програмна система для А/В тестування товарів компанії
    (2024) Юрченко, В. Ю.
    Об’єкт розробки – програмна система для A/B тестування товарів компанії. Об’єктом дослідження є предметна область продажів у фізичних магазинів та рівень зацікавленості споживачів до окремих товарів на полицях. Вона охоплює як вплив зовнішнього вигляду товарів на їх «популярність» серед покупців, так і вплив вибору місця на продажі продукції. Мета роботи – покращити процеси аналізу продажів та інтересу споживачів у фізичних товарах в магазинах, використовуючи в цій сфері такі відомі практики з інтернет-торвгівлі як A/B тестування чи дисперсний аналіз. Методи рішення – платформа для розробки електронних пристроїв на базі мікроконтролерів та інтерфейсних плат Arduino, мова програмування зі статичною типізацією TypeScript, платформа для серверної розробки Node.js, NoSQL база даних MongoDB та прогресивний front-end фреймворк Next.js. Результатом роботи є програмна система, яка дозволить менеджерам та користувачам бізнесів ще точніше визначати, які товари цікаві ринку, а також прогнозувати активність покупців по відношенню до певних товарів у майбутньому.
  • Публікація
    Веб-сервіс для автоматизації інформаційних процесів спільноти мешканців одного чи кількох територіально поєднаних будинків "Житловий комплекс". Back-end
    (2024) Волосніков, М. С.
    Об’єкт розробки – BackEnd частина веб-сервісу для житлових комплексів. Мета розробки – створення API для роботи з веб-сервісом для покращення функціонування житлових комплексів. Метод рішення – середовище розробки JetBrains Rider, фреймворк .NET, мова програмування C#, платформа Azure. У результаті розробки створено BackEnd додаток для веб-сервісу, який дозволяє полегшити отримання необхідних сервісів в житловому комплексі.
  • Публікація
    Ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelite RPG. Балансування, анімація, наратив
    (2024) Вожова, М. В.
    Об’єктом розробки є система атрибутів, система візуальних ефектів та анімації, які є частиною комплексної роботи з розробки ігрового застосунку у жанрі Roguelite RPG. Метою розробки є оптимізована система атрибутів і система візуальних ефектів та анімацій, що вписуються у концепт ігрового жанра. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio 22, мова програмування C++ та Blueprint, ігровий рушій Unreal Engine 5.3.1, середовище 3D моделювання та анімації Blender. У результаті створено систему атрибутів та візуальні ефекти з анімаціями, що є частиною комплексної роботи з розробки програмного застосунку в жанрі Roguelite RPG.
  • Публікація
    Ігровий програмний застосунок у жанрі космічного симулятора. Кооператив, механіки персонажа, HUD
    (2024) Яковенко, Д. О.
    Об’єкт розробки – кооператив, механіки персонажа та HUD ігрового застосунку у жанрі космічного симулятора. Мета розробки – розробка програмної реалізації кооператива, механік персонажа та HUD. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5 з застосуванням мови програмування С++ та середовища візуального скріптинга Blueprint. У результаті розробки реалізовано кооператив, механіки персонажа та HUD для ігрового застосунку у жанрі космічного симулятора.
  • Публікація
    Веб-сервіс для автоматизації інформаційних процесів спільноти мешканців одного чи кількох територіально поєднаних будинків "Житловий комплекс". Front-end
    (2024) Янов, Д. І.
    Об’єкт розробки– FrontEnd частина веб-сервісу для житлових комплексів. Мета розробки– створення веб інтерфейсу для роботи з веб-сервісом для покращення функціонування житлових комплексів. Метод рішення– середовище розробки JetBrains WebStorm, фреймворк React, мова програмування TypeScript, платформа Azure. У результаті розробки створено FrontEnd додаток для веб-сервісу, який дозволяє полегшити отримання комунальних послуг, обмін повідомленнями між мешканцями, перегляд оголошень та обговорення нагальних потреб в житловому комплексі
  • Публікація
    Програмна система для подорожей визначними місцями. Мобільний додаток
    (2024) Вельма, А. О.
    Об’єкт розробки – програмна система для подорожей визначними місцями. Мета розробки – створення мобільного додатку для подорожей визначними місцями за допомогою фреймворку Flutter. Це включає забезпечення користувачів зручним та інтуїтивно зрозумілим інструментом для планування і організації своїх подорожей. Використання фреймворку Flutter дозволить досягти високої продуктивності та плавності роботи застосунку. Метод рішення – середовище розробки VS code, мова програмування Dart, фреймворк Flutter. У результаті розробки створено мобільний застосунок для подорожей визначними місцями за допомогою фреймворку Flutter, що допомагає краще планувати та організовувати подорожі.
  • Публікація
    Програма для розрахунку систем вентиляції підземних споруд подвійного призначення та ПРУ
    (2024) Тєльний, В. М.
    Метою кваліфікаційної роботи є розробка програми для розрахунку систем вентиляції підземних споруд подвійного призначення та ПРУ, з використанням реляційної бази даних та логіки об’єктно-орієнтованого програмування. В ході створення додатку були використані середа розробки Visual Studio 2019, мова програмування C#, cистема побудови клієнтських додатків WPF, EntityFramework, база даних SQLite. В результаті роботи був створений додаток, який дозволяє взаємодіяти та зберігати розрахунки для проектів будівництва. Також програма дозволяє шукати, фільтрувати інформацію, отримувати результати по конкретному приміщенні, а також генерує необхідні звіти в Word.
  • Публікація
    Веб-платформа для покращення навичок програмування через надання завдань із кодування
    (2024) Цісаренко, О. І.
    Об’єктом даної розробки є реалізація навчальної системи з програмування із клієнтською та серверною частиною з архітектурою використання мікро-сервісів. Мета розробки – створити програмну систему із серверною частиною для покращення навичок програмування через надання завдань з кодування. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio, Visual Studio Code, MSSQL-Studio, мови програмування C# та TypeScript. У результаті розробки було створено програмну систему із серверною частиною для проходження різного рівня задач задля покращення навичок програмування, запису дій кожного користувача щодо його прогресу, менеджмент задач та їх рівня складності.
  • Публікація
    Програмна система обліку клієнтів стоматологічної поліклініки
    (2024) Веленський, А. В.
    Об’єкт розробки – програмна система обліку клієнтів стоматологічної клініки. Мета розробки – створення програмної системи обліку клієнтів стоматологічної клініки. Метод рішення – середовище розробки Microsoft Visual Studio, мови програмування C# та SQL.
  • Публікація
    Програмна система для обміну речами. Back-end
    (2024) Сорокіна, Д. Є.
    Об’єкт розробки – серверна частина для програмної системи для обміну речами. Мета розробки – створення зручної та ефективної платформи, яка спростить процес пошуку речей та допоможе позбутися речей, які не потрібні, шляхом обміну. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio, мова програмування C#, фреймворк ASP.NET Core 8. У результаті роботи було спроектовано та розроблено бек-енд програмної системи для обміну речами, яка допомагає з’єднати людей, які потребують обміну, надаючи їм зручні інструменти для цього.
  • Публікація
    Ігровий програмний застосунок в жанрі Arcade на рушії Unity
    (2024) Сотников, В. О.
    Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок в жанрі аркада Space Invaders на рушії Unity. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, який ефективно реалізує класичний жанр аркади Space Invaders, включаючи магазин скінів, систему оплати та систему нарахування очок. Метод рішення – використання середовища розробки Unity, мови програмування C#, та інтеграція графічних ресурсів з Unity Store. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, що відтворює класичний геймплей Space Invaders, додаючи нові елементи, такі як магазин скінів, система оплати та нарахування очок, що розширює взаємодію гравця з грою та підвищує її привабливість.
  • Публікація
    Програмна система для автоматизації онлайн-рекрутингу. Back-end
    (2024) Стрюкова, Д. В.
    Предметом вивчення є програмна система для автоматизації рекрутингового процесу. Об’єкт розробки має бути Rest API, який дозволить комунікацію між серверною та клієнтською частинами додатку. Розробка серверної частини основується на мовах програмування C#, .NET та такими технологіями як MongoDB, POSTGRESQL, Entity Framework, Identity Framework. У результаті роботи реалізовано API для автоматизації рекрутингового процесу. З програмою може взаємодіяти три ролі – адміністратор додатку, який має бути один, та безліч зареєстрованих користувачів: кандидати та рекрутери. Кожен користувач має пройти реєстрацію та авторизацію, щоб отримати доступ до окремих функціональних можливостей, які розділені за ролями. Програмний продукт складається з серверної частини.
  • Публікація
    Інформаційна система обробки замовлень дизайн-студії поліграфічного підприємства
    (2024) Соколов, А. Ю.
    Об'єкт дослідження: організаційні та бізнес процеси поліграфічного підприємства, що потребують автоматизації. Мета розробки: Створення програмної системи, що забезпечить ефективну обробку замовлень у дизайн-студії поліграфічного підприємства. Метод рішення: Використання технологій .NET для розробки програмного забезпечення для настільних комп'ютерів. В якості системи управління базами даних обрано Microsoft SQL Server 2022. Результати розробки: Розроблена програмна система, яка дозволяє додавати, змінювати та видаляти інформацію в базі даних, а також формувати необхідні документи внутрішнього формату підприємства.
  • Публікація
    Програмне забезпечення підтримки діяльності ОСББ. Серверна частина
    (2024) Севрюков, О. Ю.
    Об’єкт розробки – програмний продукт об’єднання співвласників багатоквартирного будинку. Мета розробки – створення програмного продукту для об’єднання співвласників багатоквартирного будинку.з метою автоматизації та оптимізації управління фінансами, заявками та документами, забезпечення зручного взаємодії співвласників та управління з обмеженим витратами та підвищеною ефективністю. Метод рішення – середовище розробки PyCharm, мова програмування Python. У результаті розробки створено ігровий програмний продукт, котрий має можливість створювати заявки, керувати мешканцями, здійснювати оплату та оповіщати про заборгованості.
  • Публікація
    Програмна система для підтримки оренди автомобілів
    (2024) Слободяник, О. Ю.
    Метою роботи є розробка програмної системи для підтримки оренди автомобілів з використанням реляційних баз даних та логіки об’єктно орієнтованого програмування. В ході створення системи використано середу розробки IDE PhpStorm 2022.1, локальний веб-сервер для Windows (Open Server) з Apach+Nginx, мову програмування PHP, веб-технології HTML, CSS, JAVASCRIPT, Framework Bootstrap та систему керування базами даних MySQL. В результаті роботи створено програмну систему, яка дозволяє взаємодіяти зберігати дані про автомобілі, менеджерів, клієнтів, договори між менеджерами та клієнтами та ДТП автомобілів. Також програма дозволяє шукати, фільтрувати інформацію, отримувати статистики та звіти, підтримує процес оренди автомобіля на основних етапах.
  • Публікація
    Програмна система для закладів дошкільної освіти з керуванням режимом дня та харчуванням дітей. Back-end
    (2024) Смєйко, Б. М.
    Об’єкт розробки – програмна система для закладів дошкільної освіти з керуванням режимом дня та харчуванням дітей. Back-end. Мета розробки – створення серверної частини програмної системи для закладів дошкільної освіти з керуванням режимом дня та харчуванням дітей, що надаватиме функціонал батькам, вихователям та адміністраторам закладу. Метод рішення – хмарні платформи Azure та Google Cloud Platform (GCP), мова програмування C# та середовище розробки JetBrains Rider. У результаті розроблено серверну частину програмної системи для закладів дошкільної освіти з керуванням режимом дня та харчуванням дітей, що надає функціонал батькам, вихователям та адміністраторам закладу.