Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Публікація Програмна система для підтримки волонтерської діяльності. Веб-застосунок(2025) Крикуха, М. Е.Метою роботи є розробка клієнтської частини для підтримки волонтерської діяльності, що дозволяє централізовано організовувати збори коштів, відстежувати активність волонтерів, фіксувати потреби та надсилати звітність про виконання. Для реалізації інтерфейсної частини було використано сучасні веб-технології та бібліотеки компонентів. Розроблене рішення дозволить оптимізувати ключові процеси волонтерської роботи, підвищити рівень довіри між усіма учасниками та сприятиме більш ефективному розподілу ресурсів. У результаті роботи було спроєктовано архітектуру та розроблено користувацький інтерфейс клієнтської частини системи «VolDon», що забезпечує інтуїтивно зрозумілу взаємодію та доступ до основного функціоналу платформиПублікація Програмна система для підтримки волонтерської діяльності. Мобільний застосунок(2025) Голя, С. В.Об’єкт розробки – клієнтська частина програмної системи у вигляді мобільного додатку, призначеного для організації волонтерської допомоги. Цей додаток дозволяє користувачам переглядати та створювати збори коштів і матеріальних ресурсів, керувати запитами на допомогу від отримувачів, працювати з профілями волонтера та отримувача, а також редагувати інформацію. Додаток взаємодіє із серверною частиною системи для обміну даними. Мета розробки – створити зручний мобільний застосунок, який допоможе волонтерам ефективно координувати надання допомоги, керувати кампаніями зі збору коштів, оперативно реагувати на потреби людей та взаємодіяти з іншими учасниками волонтерського процесу. Метод рішення – розробка мобільного застосунку з використанням технології Flutter, що забезпечує роботу на різних мобільних платформах (Android, iOS). Додаток отримує та відправляє дані на сервер через спеціально розроблений інтерфейс. Реалізовано функції входу користувачів, відображення списків зборів та потреб, можливість їх створення, а також підключення до сервісу Монобанку для показу прогресу зборів коштів. Результат розробки – створено зручний та функціональний мобільний застосунок. Він надає волонтерам швидкий доступ до актуальної інформації щодо зборів коштів та матеріальних потреб, дозволяє ефективно керувати власним профілем та діями, сприяючи більш прозорій та дієвій організації волонтерської допомоги.Публікація Програмна система для голосувань на основі блокчейну. Бек-енд та блокчейн(2025) Лозовий, Д. В.Об’єкт розробки – програмна система для голосувань на основі блокчейну, Backend & Blockchain частини. Мета розробки – створити універсальну та захищену систему, що забезпечує прозорість електронних голосувань, використовуючи переваги як стандартних серверних рішень так і блокчейну. Метод рішення – середовище розробки GoLand/VS Code, платформа Go для бекенду, мови програмування Golang, Solidity та JavaScript, веб-фреймворк Gin, блокчейн-платформа Ethereum з Layer 2 рішенням (Polygon/Arbitrum), СУБД PostgreSQL для зберігання даних. У результаті розробки створено Backend & Blockchain частини програмної системи, які дозволяють проводити онлайн-голосування різних типів.Публікація Програмна система для проведення голосувань на основі блокчейну. Фронт-енд та мобільний застосунок(2025) Пилайкін, Є. О.Об'єкт розробки – клієнтська частина платформи для проведення електронних голосувань, що включає повнофункціональний веб-інтерфейс (React) та спеціалізований мобільний додаток (Kotlin/Jetpack Compose) для довірених осіб, які взаємодіють з розподіленою мікросервісною архітектурою на основі блокчейну. Мета роботи – розробка та впровадження клієнтських компонентів (веб-інтерфейс та мобільний додаток), що забезпечують інтуїтивно зрозумілу та безпечну взаємодію користувачів з комплексною серверною інфраструктурою системи голосувань. Основний акцент – на абстрагуванні складності блокчейн-операцій та мікросервісної логіки для кінцевого користувача. Технічна реалізація – використання стеку React/TypeScript для веб-платформи та Kotlin/Jetpack Compose для Android-додатку; інтеграція з мікросервісним API через API-шлюз; реалізація клієнтської логіки для взаємодії зі смарт-контрактами через backend; реалізація механізмів локального зберігання ключів та криптографічних операцій; розробка адаптивних інтерфейсів для різних ролей користувачів. У результаті розробки створено повнофункціональний веб-інтерфейс, що надає доступ до всіх можливостей системи голосувань для звичайих та преміум-користувачів, та створено спеціалізований мобільний додаток для довірених осіб, призначений для виконання завдань верифікації. Обидва клієнтські рішення забезпечують зручний та безпечний доступ до функціональності децентралізованої платформи.Публікація Програмна система для персоналізації досвіду гравців у настільні ігри. Серверна частина(2025) Цвик, В. І.Об’єктом розробки є програмна система для персоналізації досвіду гравців у настільні ігри. Метою розробки є створення повнофункціональної веб-платформи, що дозволяє користувачам брати участь у подіях, присвячених настільним іграм, отримувати персоналізовані рекомендації, керувати власним профілем гравця та відстежувати історію участі у подіях. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio, мова програмування C#, платформа .NET. У результаті розробки спроєктовано загальну архітектуру системи, описано архітектурні рішення для серверної частини, а також реалізовано серверну частину програмної системи для персоналізації досвіду гравців у настільні ігри.Публікація Програмна система для персоналізації досвіду гравців у настільні ігри. Клієнтська частина(2025) Посукан, І. І.Об’єкт розробки – програмна система для персоналізації досвіду гравців у настільні ігри. Метою роботи є розробка програмної системи, яка надає користувачам можливість організовувати та брати участь у подіях, присвячених настільним іграм. Результатом розробки стала програмна система «Tabletop Connect», яка дозволяє ефективно управляти подіями настільних ігор, автоматизуючи створення івентів, реєстрацію учасників та забезпечуючи зручний зворотний зв'язок для поліпшення організації заходів.Публікація Програмна система організації вантажних перевезень та врегулювання відносин між замовником та перевізником з використанням технології блокчейн, смарт- контрактів та електронного цифрового підпису(2025) Кравченко, Є. Р.Об’єкт розробки – програмна система організації вантажних перевезень та врегулювання взаємовідносин між замовником і перевізником. Мета розробки – підвищити прозорість, безпеку та ефективність взаємодії учасників логістичного процесу, створити систему для організації перевезень вантажів, яка спрощує пошук замовників для перевізників і навпаки, забезпечує прозорість та надійність угод і автоматизує ключові аспекти співпраці між сторонами у сфері вантажних перевезень шляхом впровадження технології блокчейн, смарт-контрактів та електронного цифрового підпису. Метод рішення – середовища розробки Microsoft Visual Studio 2022, Android Studio, платформи .NET Core та Ethereum, мови програмування C#, Kotlin та Solidity, фреймворк ASP.NET Core та СУБД MS SQL. У результаті розробки створено клієнт-серверний застосунок, що забезпечує зручну взаємодію між учасниками вантажних перевезень, підтримує автоматизовану фіксацію угод із використанням блокчейну та смарт-контрактів і підписання договорів із використанням електронного цифрового підпису.Публікація Програмна система для організації та управління груповими подорожами. Серверна частина(2025) Топчій, Д. Д.Об’єкт розробки – серверна частина програмної системи для організації групових подорожей, що включає моніторинг місцезнаходження та фізичного стану учасників у реальному часі. Мобільний клієнт взаємодіє з сервером через REST API. Мета роботи – проектування серверної частини для обробки даних учасників подорожей, включаючи координати та біометричні показники, їх зберігання і формування статистики. Методи реалізації включають використання ASP.NET Core 8 для серверної частини, PostgreSQL для зберігання даних, Entity Framework Core для взаємодії з базою, а також JWT-токени для авторизації та AES-шифрування для захисту даних. В результаті роботи розроблено серверну частину програмного запезпечення, що здійснює обробку та зберігання трекінгових даних і біометрії учасників, а також надає API для клієнтського застосунку.Публікація Програмна система для організації та управління груповими подорожами. Клієнтська частина(2025) Черкасова, Е. С.Об’єкт розробки - клієнтська частина вебзастосунку TravelMate для планування та супроводу групових подорожей. Мета роботи – створити функціональність, що забезпечує взаємодію з серверною частиною системи, включаючи управління подорожами, профілем, відображення маршруту та чату. Методи реалізації включають використання технологій React, бібліотек Leaflet для роботи з інтерактивними картами, а також REST API для взаємодії з бекендом. В результаті роботи реалізовано клієнтський інтерфейс вебзастосунку, який забезпечує реєстрацію та автентифікацію користувачів, формування та перегляд маршрутів, обмін повідомленнями в групі, перегляд статистики стану учасників подорожі.Публікація Програмна система для організації та управління груповими подорожами. Мобільний застосунок(2025) Фомичов, А. С.Об’єкт розробки – програмна система для організації та управління груповими подорожами. Мета розробки – створення мобільного застосунку для ефективного планування, координації та управління груповими подорожами з використанням фреймворку .NET MAUI. Застосунок має надавати користувачам зручний, зрозумілий та доступний на різних платформах інструмент для колективного планування маршрутів, ведення обліку учасників і вирішення організаційних питань. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio, мова програмування C#, фреймворк .NET MAUI. Також використовуються патерн MVVM, SQLite для локального збереження даних і HTTP-запити для взаємодії з серверною частиною. У результаті розробки було створено кросплатформний мобільний застосунок для організації та керування груповими подорожами, який надає користувачам інструменти для планування маршрутів, взаємодії між учасниками та обміну необхідною інформацією під час подорожі.Публікація Програмна система для обліку проведення щеплень(2025) Якушев, Н. О.Об’єкт розробки – програмна система для обліку проведення щеплень. Мета розробки – створення програмної системи для обліку проведення щеплень, яка складається з серверної частини, клієнтської частини та мобільного програмного застосунку. Метод рішення – середовища розробки IntelliJ IDEA, Android Studio, мови програмування JavaScript, Kotlin, SQL Server база даних. В результаті розробки створено програмну систему для обліку проведення щеплень, яка складається з серверної частини, клієнтської частини та мобільного програмного застосунку, та яка автоматизує ключові процеси вакцинації, зменшує вплив людського фактору, спрощує взаємодію пацієнтів і лікарів.Публікація Програмна система для підтримки волонтерської діяльності. Серверна частина(2025) Сорокін, В. С.Об'єкт розробки – серверна частина (back-end) програмної системи для автоматизації процесів збору пожертв, обліку закупівель та звітності в межах волонтерської ініціативи. Ця частина включає інтеграцію з базою даних, реалізацію бізнес-логіки для обробки запитів, забезпечення захисту даних та взаємодії з клієнтською частиною. Мета розробки – створити надійну та ефективну серверну платформу, яка дозволяє автоматизувати основні процеси обліку фінансових надходжень, управління закупівлями, веденням звітів, а також забезпечить безпечну обробку даних і зручну інтеграцію з фронтенд-застосунками або іншими сервісами. У результаті реалізовано серверну частину, що підтримує ключові функції системи для обліку пожертв, ведення закупівель, звітності та взаємодії з користувачами через HTTP API.Публікація Програмна система для планування та моніторингу виконання особистих задач і досягнень. Тестування(2025) Алмакадма, М. І.Об’єкт розробки – програмна система для планування та моніторингу особистих задач і досягнень, що включає серверну, клієнтську та мобільну частини. Мета розробки – забезпечити якісне тестування програмного забезпечення, що допомагає користувачам підвищувати ефективність, формувати продуктивні звички і підтримувати мотивацію через контроль цілей і візуалізацію прогресу. Метод рішення – аналіз предметної області, визначення функціональних вимог, розробка тестової документації (тест-план, чек-листи, тест-кейси), а також функціональне і нефункціональне тестування (продуктивність, зручність, сумісність) із застосуванням NUnit, Swagger, Cypress, Android Studio та емуляторів.Публікація Програмна система для планування та моніторингу виконання особистих задач і досягнень. Серверна частина(2025) Червенко, А. Д.Об’єкт розробки – серверна частина програмної системи для відстеження своїх досягнень або задач. Мета розробки – створення серверної частини програмного продукту для планування та моніторингу особистих задач і досягнень, що сприятиме підтримці внутрішньої мотивації користувачів та забезпечить зручні засоби для відстеження прогресу у виконанні завдань, досягненні поставлених цілей і набутті навичок. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio 2022, мова програмування C#, платформа .NET Core, фреймворк ASP.NET Core Web API, система управління нереляційними базами даних MongoDB.Публікація Програмна система для планування та моніторингу виконання особистих задач і досягнень. Клієнтська частина(2025) Дашко, Н. М.Об'єктом дослідження є програмна система для особистого планування, відстеження прогресу та досягнень користувача в рамках інтерактивного застосунку з можливістю соціальної взаємодії. Дослідження включало аналіз потреб користувача, особливостей побудови інтерфейсів користувача для систем самоконтролю, а також реалізації зручного та адаптивного вебінтерфейсу з урахуванням інтеграції із зовнішніми API. Метою кваліфікаційної роботи є розробка функціональної та зручної клієнтської частини вебзастосунку, що дозволяє користувачам створювати та моніторити особисті завдання, отримувати власні досягнення, взаємодіяти з іншими користувачами та отримувати системні повідомлення. Методи розробки базуються на сучасних технологіях фронтенду, зокрема бібліотеці React.js у поєднанні з препроцесором стилів LESS та менеджером маршрутизації React Router. Для налаштування структури проєкту та оптимізації збірки використовувався інструмент Vite. Уся клієнтська частина взаємодіє з серверною частиною через REST API, запити до якої реалізовано за допомогою fetch. Розробка велась у локальному середовищі розробки Visual Studio Code з використанням системи контролю версій Git.Публікація Програмна система для планування та моніторингу виконання особистих задач і досягнень. Мобільний застосунок(2025) Попова, Є. Р.Об’єктом розробки є мобільна програмна система типу «цифровий помічник», призначена для планування, моніторингу та мотивації користувача під час досягнення особистих цілей шляхом використання гейміфікованих механік, системи досягнень і візуальної аналітики продуктивності. Метою розробки є створення інтуїтивно зрозумілого, адаптивного та масштабованого мобільного застосунку, який поєднує функції особистого планувальника з інструментами відстеження ефективності, гейміфікації та соціальної підтримки. Метод вирішення передбачає застосування сучасних підходів до розробки клієнтських додатків на платформі Android із використанням архітектурного патерну MVVM (Model-View-ViewModel) у поєднанні з Kotlin та Jetpack Compose для декларативного UIПублікація Програмна система для автоматизованого управління освітленням для вирощування рослин. Бек-енд(2025) Островерхов, Є. А.Об’єктом дослідження є сільське господарство, зокрема вирощування рослин, і вдосконалення автоматичних систем освітлення на фермах та плантаціях. Сучасні способи використання штучного освітлення часто не враховують потреби рослин, що може уповільнювати їхній розвиток і зменшувати врожай. Тому необхідно розробити нову систему, яка автоматично регулює освітлення залежно від фази росту рослин та рівня вологості, що допоможе зробити вирощування більш ефективним. Метою роботи є проєктування розробки програмної системи для ефективного контролю освітлення на фермах та плантаціях. Система є відповідальною за збір і збереження інформації про потреби рослин у світлі, їхні фази розвитку та оптимальні режими освітлення. Використовуючи ці дані, вона зможе автоматично регулювати освітлення, створюючи сприятливі умови для росту та розвитку рослин. Методи розробки системи передбачають використання мови програмування Java 17 для створення серверної частини. Для зберігання даних про рослини та параметри освітлення застосовується СУБД PostgreSQL. Також розроблено смарт-пристрій у вигляді емулятора на Java, до якого можна підключати різні датчики для збору даних про стан рослин і визначення оптимальних умов освітлення.Публікація Програмна система для автоматизованого управління освітленням для вирощування рослин. Фронт-енд(2025) Ільєнко, Б. А.Об'єктом дослідження виступає сільське господарство, зокрема процес вирощування рослин, і вдосконалення систем автоматичного керування освітленням на фермах і плантаціях. Традиційні підходи до штучного освітлення нерідко не відповідають реальним потребам рослин, що негативно позначається на їхньому розвитку та врожайності. Для вирішення цієї проблеми передбачено створення системи, яка автоматично регулюватиме освітлення відповідно до фаз розвитку рослин і показників середовища. Метою роботи є проєктування та розробка програмної системи для ефективного моніторингу й управління освітленням на аграрних об'єктах. Система відповідатиме за збір і збереження інформації про стан рослин, їхні потреби в освітленні та оптимальні режими, з можливістю автоматичного регулювання параметрів світла для забезпечення сприятливих умов росту. Програмний комплекс розроблено з використанням Node.js, NestJS та TypeORM для серверної частини (взаємодія з PostgreSQL). Клієнтська частина реалізована за допомогою React, TypeScript та RTK Query. Збір даних із сенсорного обладнання відбувається через MQTT-протокол за допомогою IoT-контролера на базі Raspberry Pi.Публікація Програмна система для підтримки соціальної адаптації при переїзді в іншу країну(2025) Барсуков, В. О.Об’єктом розробки є інноваційна веб-платформа, створена для сприяння соціальній адаптації людей, які переїхали до нової країни або місцевості. Мета роботи – розробити ефективний та інтуїтивно зрозумілий веб-додаток, що надасть користувачам змогу швидко інтегруватися у нове середовище завдяки пошуку однодумців за інтересами, мовами, хобі, цілями, а також участі у тематичних заходах та спілкуванні в групах. У процесі роботи використовувалися сучасні технології розробки: серверний фреймворк NestJS, клієнтська частина була реалізована з використанням Next.js, для взаємодії з базою даних MySQL застосовано ORM Prisma, а мова програмування TypeScript забезпечила високу стабільність та підтримуваність коду.Публікація Веб-платформа для надання та отримання послуг(2025) Дронов, І. О.Об’єкт розробки – повнофункціональна програмна система (frontend + backend), яка дозволяє користувачам надавати та отримувати послуги менторства, навчання та обміну навичками. Система включає модулі реєстрації, публікації оголошень, чат-спілкування, фінансових транзакцій та категоризації діяльності. Мета розробки – створення зручної, безпечної та масштабованої веб-платформи, яка надає змогу користувачам як продавати свої знання та навички, так і отримувати нові. Один користувач може бути одночасно як ментором, так і учнем. Проєкт орієнтований на підвищення доступності якісних освітніх та консультаційних послуг. Метод рішення – для клієнтської частини використано фреймворк Next.js з підтримкою аутентифікації через NextAuth (JWT + Google), Tailwind CSS для стилізації, інтеграцію з Talk.js для чатів та Stripe для оплати. Серверна частина реалізована за допомогою FastAPI (Python) з підтримкою REST API та інтеграції з платіжною системою Stripe. Для зберігання даних використовується PostgreSQL.