Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_КІТАР)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_КІТАР) за темою "Blueprint"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Ігровий програмний застосунок в жанрі Dungeon Crawler(2025) Бехов, В. С.У цій кваліфікаційній роботі розглянуто процес створення системи процедурної генерації рівнів і декорацій для гри в жанрі dungeon crawler. Метою дослідження є розробка інструментарію, що дозволяє генерувати унікальні підземелля з інтерактивними елементами для забезпечення варіативного ігрового досвіду. Проєкт реалізовано з використанням рушія Unreal Engine 5 та мов програмування C++ і Blueprint. Система генерації підтримує створення рівнів зі змінною структурою кімнат, розміщенням об'єктів і тригерів, а також забезпечує інтеграцію з основними геймплейними механіками (рух, бій, взаємодія з оточенням). Проведено аналіз існуючих ігор і підходів до процедурної генерації. На основі цього спроєктовано архітектуру системи, розроблено UML-діаграми класів, прецедентів та активностей. Реалізовано модульну структуру, яка дозволяє легко масштабувати та налаштовувати систему генерації для нових сценаріїв гри. Результатом роботи є ефективна, адаптивна та розширювана система, яка забезпечує динамічне створення локацій і підтримує високу продуктивність. Розробка може бути використана як основа для майбутніх ігрових проєктів, що передбачають змінність та унікальність ігрового простору.