Публікація:
Ігровий програмний застосунок в жанрі Dungeon Crawler

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У цій кваліфікаційній роботі розглянуто процес створення системи процедурної генерації рівнів і декорацій для гри в жанрі dungeon crawler. Метою дослідження є розробка інструментарію, що дозволяє генерувати унікальні підземелля з інтерактивними елементами для забезпечення варіативного ігрового досвіду. Проєкт реалізовано з використанням рушія Unreal Engine 5 та мов програмування C++ і Blueprint. Система генерації підтримує створення рівнів зі змінною структурою кімнат, розміщенням об'єктів і тригерів, а також забезпечує інтеграцію з основними геймплейними механіками (рух, бій, взаємодія з оточенням). Проведено аналіз існуючих ігор і підходів до процедурної генерації. На основі цього спроєктовано архітектуру системи, розроблено UML-діаграми класів, прецедентів та активностей. Реалізовано модульну структуру, яка дозволяє легко масштабувати та налаштовувати систему генерації для нових сценаріїв гри. Результатом роботи є ефективна, адаптивна та розширювана система, яка забезпечує динамічне створення локацій і підтримує високу продуктивність. Розробка може бути використана як основа для майбутніх ігрових проєктів, що передбачають змінність та унікальність ігрового простору.

Опис

Ключові слова

декорації, генерація рівнів, ігровий досвід, процедурна генерація, Blueprint

Бібліографічний опис

Бехов В. С. Ігровий програмний застосунок в жанрі Dungeon Crawler : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / В. С. Бехов ; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 66 с.

DOI