Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС) за темою "3D модель"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження методу фотограметріїї для невеликих об’єктів(2022) Щербаков, Р. В.У даній роботі проведено аналіз методів, та засобів сканування 3D-об’єктів. Наведено порівняльну характеристику обладнання, необхідного для обробки великої кількості зображень. Обгрунтовано вибір програми для створення 3D-моделі. Виконано сканування методом фотограметрії, а після скановані дані 3D-моделі опрацьовано у програмі Meshroom та RealityCapture.Публікація Дослідження методів тривимірного фотосканування об'єктів(2021) Громова, С. О.Було зроблено огляд обладнання для сканування. Виконано аналіз існуючих методів 3D-сканування. Проведена порівняльна характеристика обладнання, необхідного для обробки великої кількості фотографій. Експериментально досліджено вплив погодних умов на якість сканованого об’єкту. Було з’ясовано, що для більш точної роботи програми 3D-сканування потрібно більше 50 знімків, знятими з різних положень. Також було з’ясовано, що до елементів зовнішнього орієнтування відносяться тривимірні координати центру проекції, продольний та поперечний кут нахилу знімка та кут повороту. А до елементів внутрішнього орієнтування відносяться, в першу чергу, фокусне відстань об'єктива (хоча може враховуватись і характер спотворень, що вносяться під час зйомки: наприклад, дісторсія об'єктива, деформація фотоматеріалу та ін.) та двомірні координати головної точки.Публікація Комплексна тема. Розробка ігрового контенту. Графічна частина(2023) Богачов, Д. Г.Об'єкт дослідження - детальний процес створення стилізованих моделей для подальшого імпорту в ігровий рушій Unity. Предмет дослідження – аналіз технологій та методів створення 3D моделей. Мета роботи - оптимізація розробки стилізованих 3D моделей, для подальшого використання в ігровому рушію Unity. Методи дослідження - створення реальної моделі, теоретичний та експериментальний аналіз, порівняння результатів. У цій роботі було проведено аналіз існуючих графічних редакторів 3D моделювання, серед цих пакетів, було розглянуто універсальні 3D редактори, і навіть вузькоспеціалізовані програмні пакети. Були розглянуті етапи та процеси створення 3D моделей, а також основні інструменти створення. Розроблено оптимальний алгоритм створення стилізованих моделей у програмному забезпеченні Blender, Zbrush, RizomUV, Substance Painter. Створена модель має детальне опрацювання та хорошу оптимізацію, і може бути використана в ігровій індустрії.